Zielone kompetencje cyfrowe: Kurs ekomarketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji technologii VR oraz dronów. Kampanie z wykorzystaniem: Facebook, Instagram, Google Ads, Meta Google Analytics, Adobe Lightroom, Photoshop. Międzynarodowe uprawnienia do pilotowania dronów o masie do 25kg.
Zielone kompetencje cyfrowe: Kurs ekomarketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji technologii VR oraz dronów. Kampanie z wykorzystaniem: Facebook, Instagram, Google Ads, Meta Google Analytics, Adobe Lightroom, Photoshop. Międzynarodowe uprawnienia do pilotowania dronów o masie do 25kg.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczone dla każdego, kto prowadzi lub ma zamiar prowadzić działalność gospodarczą oraz dla pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą produktów lub usług. Kurs jest idealny dla przedsiębiorców, właścicieli firm, specjalistów ds. marketingu, a także dla osób planujących rozpoczęcie własnego biznesu. Uczestnicy zdobędą nowoczesne umiejętności w zakresie ekomarketingu, wykorzystania dronów i sztucznej inteligencji technologii VR, co pozwoli im na tworzenie efektywnych i ekologicznych kampanii marketingowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w swojej działalności. Bez względu na branżę, kurs ten dostarcza narzędzi niezbędnych do skutecznej promocji i sprzedaży w nowoczesnym, cyfrowym świecie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji30-08-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi59
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobycie umiejętności oraz wiedzy niezbędnej do prowadzenia efektywnych i ekologicznych kampanii marketingowych. Kurs ma na celu nauczenie uczestników, jak wykorzystać drony i sztuczną inteligencję w marketingu, jak tworzyć skuteczne eko-kampanie na platformach społecznościowych i reklamowych takich jak Facebook, Instagram i Google Ads, oraz jak analizować dane za pomocą narzędzi Meta i Google Analytics.Usługa potwierdza przygotowanie do egzaminu końcowego w kat. szczególnej STS-01.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zakłada i konfiguruje konto reklamowe na platformach Meta Ads (Facebook) i Google Ads, a także tworzy i zarządza eko-kampaniami reklamowymi, uwzględniając cele, grupy docelowe, budżety oraz harmonogramy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie tworzy konto reklamowe na Facebooku i Google Ads, przechodząc przez wszystkie etapy konfiguracji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy eko-kampanię reklamową na obu platformach, wybierając konkretne cele, grupy docelowe, ustawiając budżet i harmonogram kampanii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje aspekty kampanii reklamowych mające wpływ na ekologię | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje i optymalizuje wyniki kampanii reklamowych na platformach Meta Ads i Google Ads, wykorzystując narzędzia analityczne oraz zebrane dane do poprawy skuteczności kampanii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje wyniki kampanii na Facebooku i Google Ads, analizując kluczowe wskaźniki takie jak CTR, konwersje, zasięg, oraz koszt na konwersję. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik optymalizuje kampanie na podstawie zebranych danych, wprowadzając zmiany w celu poprawy efektywności, takie jak modyfikacja budżetu, targetowania, treści reklam, czy harmonogramu kampanii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i opisuje zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w marketingu, identyfikując kluczowe obszary jej wykorzystania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik precyzyjnie definiuje sztuczną inteligencję w kontekście marketingu oraz omawia co najmniej trzy główne zastosowania AI w tej dziedzinie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia znaczenie AI dla nowoczesnych strategii marketingowych, przytaczając konkretne przykłady wykorzystania technologii AI. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi korzystać z narzędzi do generowania treści opartych na AI, takich jak Chat GPT, DALL-E i Text to Video generator, aby tworzyć różnorodne materiały marketingowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje umiejętność korzystania z narzędzi AI do generowania treści, przedstawiając co najmniej dwa różne przykłady stworzonych materiałów (np. blogi, posty na social media, opisy produktów). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje narzędzia AI do stworzenia treści marketingowych, które są zgodne z specyfikacjami zadania i odpowiadają potrzebom określonej grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Zna przepisy lotnicze i zasady wykonywania lotów dronami | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje główne przepisy lotnicze dotyczące operacji dronów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji nalizuje ryzyka związane z operacjami dronów i planuje środki zaradcze. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje i realizuje misje dronowe | Kryteria weryfikacji Projektuje plany misji dronowych uwzględniające cele operacyjne i wymagania techniczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniczne aspekty działania dronów i identyfikuje ich możliwości i ograniczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy oraz edytuje filmy i zdjęcia | Kryteria weryfikacji Projektuje scenariusze i plany filmowe, uwzględniając różnorodność ujęć i kompozycji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kontroluje jakość obrazu i estetykę ujęć wideofilmowych z drona. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Edytuje materiały filmowe, stosując podstawowe techniki montażu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Implementuje zaawansowane efekty i przejścia w montażu filmowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Edytuje fotografie, stosując narzędzia do retuszu, korekty kolorów i kompozycji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Publikuje zdjęcia w różnych formatach i mediach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzy kampanie reklamowe oparte o technologię VR | Kryteria weryfikacji Planuje nalot dronem w celu pozyskania danych do utworzenia modelu 3d | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Przetwarza dane w specjalistycznym oprogramowaniu i uzyskuje model 3d | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Publikuje za pomocą odpowiednich narzędzi materiały VR | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęWalidację przeprowadza podmiot wskazany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUrząd Lotnictwa Cywilnego
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Szkolenie wpisuje się w kryteria kompetencji zielonych poprzez naukę ekologicznego marketingu cyfrowego oraz techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona, które mogą promować zrównoważony rozwój i dokumentować działania proekologiczne. Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat ekologicznych aspektów marketingu oraz technik filmowania i montażu, które mogą być używane m. in. do tworzenia treści promujących ochronę środowiska.
Szkolenie rozwija kompetencje cyfrowe poprzez naukę tworzenia kampanii reklamowych na platformach takich jak Meta Ads i Google Ads, oraz wykorzystanie narzędzi AI w marketingu. Dodatkowo, uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności w obsłudze programów Adobe Photoshop i Lightroom oraz technologii VR, co pozwala na tworzenie zaawansowanych materiałów marketingowych i wizualnych.
Szkolenie rozpoczyna się od zajęć teoretycznych, które są realizowane w grupie pod nadzorem instruktora-wykładowcy. W czasie prowadzenia zajęć teoretycznych, trenerzy uwzględniają przerwy, które są ustalane indywidualnie z uczestnikami szkolenia. Klasyczne przerwy trwają nie więcej niż 5-10 minut i odbywają się średnio co godzinę w czasie trwania wykładów. Dodatkowo, podczas prowadzenia bloku szkoleniowego w danym dniu jest przewidziana jedna dłuższa przerwa obiadowa, która trwa ok. 30 minut.
Zdanie egzaminu umożliwia uzyskanie uprawnień pilota drona w kategorii szczególnej STS-01
Całośc kursu trwa 58h. Szkolenie składa się z części teoretycznej w wymiarze 51h, w tym 1h jest przewidziana na egzamin oraz z części praktycznej, która trwa trwa 7h.
Moduł 1: Tworzenie kampanii w sieci (4 godziny)
1. Wprowadzenie do marketingu cyfrowego (30 minut)
- Definicja ekologicznego marketingu cyfrowego
- Omówienie najważniejszych platform reklamowych: Meta Ads, Instagram, Google Ads
- Znaczenie kampanii reklamowych w sieci
2. Meta Ads – Facebook (1 godzina)
- Tworzenie konta reklamowego na Facebooku
- Przegląd interfejsu Menedżera Reklam
- Tworzenie kampanii reklamowej: cele, grupy docelowe, remarketing, budżety i harmonogramy, analiza wyników i optymalizacja kampanii.
3. Google Ads (1 godzina)
- Wprowadzenie do Google Ads: rodzaje kampanii (wyszukiwanie, display, video, performance max)
- Tworzenie kampanii wyszukiwania: wybór słów kluczowych, tworzenie reklam.
- Ustawienia kampanii: targetowanie geograficzne, demograficzne, harmonogram
- Monitorowanie wyników i optymalizacja
4. Praktyczne ćwiczenia (1,5 godziny)
- Tworzenie przykładowych kampanii na Meta Ads, Google Ads na podstawie konta DRON.edu.pl
- Analiza i omówienie stworzonych kampanii
Moduł 2: AI w marketingu (2 godziny )
1. Wprowadzenie do AI w marketingu (20 minut)
-
Definicja i zastosowania AI w marketingu
2. Tworzenie treści przy użyciu AI (40 minut)
- Narzędzia do generowania treści: Chat GPT, DALL-E, Text to Video generator
- Przykłady zastosowania: blogi, posty na social media, opisy produktów
3. Koncepcja kampanii z AI (30 minut)
- Jak AI może wspierać proces planowania kampanii
- Tworzenie koncepcji kampanii z wykorzystaniem AI: narzędzia, strategie, analiza danych
- Przykłady koncepcji kampanii opracowanych przez AI
4. Praktyczne narzędzia: Chat GPT i Canva (30 minut)
- Wprowadzenie do Chat GPT: funkcje, możliwości, ograniczenia
- Tworzenie treści za pomocą Chat GPT: instrukcje, przykłady, ćwiczenia
- Canva: tworzenie wizualnych materiałów marketingowych
- Q&A - panel na pytania i odpowiedzi
Moduł 3: Zagadnienia wymagane do zdobycia uprawnień STS-01 pilota drona (16 godzin)
1. Przygotowanie do zdobycia uprawnień pilotowania drona
- Przepisy lotnicze i procedury operacyjne (4 godziny)
- Bezpieczeństwo wykonywania lotów (4 godziny)
- Ogólna wiedza na temat systemów bezzałogowych statków powietrznych (2 godzina)
- Przygotownie do zdobycia uprawnień A1/A3 oraz A2 (6 godziny)
Moduł 4: Techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona, w reklamie (8 godzin)
1. Techniki wideofilmowania (2 godziny)
- Podstawy wideofilmowania: kadr, światło, ustawienia kamery
- Omówienie trybów automatycznych w dronie
- Projektowanie scenariuszy i planów filmowych
2. Montaż filmów (5 godziny)
- Edycja materiałów filmowych
- Implementacja zaawansowanych efektów i przejść
- Nadzór nad postprodukcją filmową (korekta kolorów i dźwięku)
3. Publikacja materiałów (1 godzina)
- Projektowanie strategii publikacyjnych
- Obsługa platform cyfrowych do publikacji (YouTube, Instagram)
- Optymalizacja i analiza wyników publikacji
Moduł 5: Adobe Photoshop (8 godzin)
- Wprowadzenie do Photoshopa
- Podstawowe narzędzia i funkcje
- Podstawowa edycja obrazu
- Zaawansowana edycja obrazu
- Praca z tekstem i grafiką wektorową (1 godzina)
- Praktyczne ćwiczenia
- Sesja pytań i odpowiedzi oraz podsumowanie
Moduł 6: Adobe Light Room
- Wprowadzenie do Adobe Lightroom
- Podstawowe narzędzia edycyjne
- Zaawansowane techniki edycyjne
- Zarządzanie i organizacja zdjęć
- Praca z presetami i synchronizacją edycji
- Eksportowanie i udostępnianie zdjęć
- Praktyczne ćwiczenia
- Sesja pytań i odpowiedzi oraz podsumowanie
Moduł: 7 technologia VR w reklamie
- Planowanie nalotu na potrzeby modelowania 3d
- Przetwarzanie danych w celu uzyskania modelu 3d
- publikacja wirtualnego spaceru w technologii VR
SZKOLENIE PRAKTYCZNE
Szkolenie praktyczne prowadzone jest na dronach należących do Ośrodka - nie ma obowiązku posiadania własnego sprzętu.
Moduł 8: Szkolenie praktyczne do uzyskania uprawnień pilota drona STS-01 (3 godziny + 1 godzina egzaminu praktycznego)
- Czynności przed lotem, przygotowanie drona do lotu
- Wykonywanie startu i lądowania
- Czynności w trakcie lotu: zmiana parametrów lotu, zmiana prędkości, wysokości, zmiana orientacji
- Nauka czynności wykonywanych po zakończeniu lotu
- Zapobieganie zagrożeniom w sytuacjach niebezpiecznych
Moduł 9: Zaawansowane tryby wykonywania lotów (4 godziny)
-
Point of Interest (POI)
- Konfiguracja i obsługa trybu POI, umożliwiającego automatyczne krążenie drona wokół wybranego punktu.
- Planowanie i realizacja lotów w trybie POI zgodnie z określonymi parametrami.
-
Tryb Follow
- Ustawienie i uruchomienie trybu Follow, pozwalającego dronowi na automatyczne śledzenie wybranego obiektu lub osoby.
- Kontrola bezpieczeństwa i stabilności lotu podczas korzystania z trybu Follow.
-
Tryb automatyczny
- Programowanie i uruchamianie trybów lotu automatycznego, takich jak ścieżki przelotu i zadania powtarzalne.
- Analiza wyników lotów automatycznych i dokonywanie ewentualnych korekt w celu optymalizacji efektywności i bezpieczeństwa.
4. Master shots
- Tworzenie i realizacja master shots, czyli zaawansowane ujęcia dronowe zaprogramowane w celu uzyskania efektownych sekwencji filmowych.
- Ocena estetyki i skuteczności master shots pod względem kompozycji i wrażeń wizualnych.
5. Quick shots
- Wybór i realizacja quick shots, czyli szybkich i dynamicznych ujęć dronowych, które są łatwe w użyciu i dostosowane do różnych sytuacji filmowych.
- Adaptacja quick shots do specyficznych wymagań scenariusza filmowego.
UWAGA:
Termin częsci praktycznej realizowanej w powietrzu został wstępnie ustalony na dzień 11.08.2024r. Ośrodek DRON.edu.pl zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zajęć praktycznych. Termin realizacji częsci praktycznej może ulec zmianie ze względu na wystąpienie warunków uniemożliwiających wykonywanie lotów np.:
- Opady atmosferyczne
- Wiatr o prędkości przekraczającej 8m/s
- KP indeks promieniowania kosmicznego powyżej 4
- Aktywację stref zakazu lotów w planowanym miejscu wykonywania lotów
- Zakłócenia sygnałów GPS na obszarze w którym zaplanowano lot
Loty odbędą się we wskazanej lokalizacji w mieście Gliwice lub Olsztyn.
Zajęcia praktyczne obejmują łącznie 8 godzin.
EGZAMIN TEORETYCZNY
Po zakończeniu części teoretycznej szkolenia przeprowadzony zostanie Egzamin Teoretyczny w formie testu on-line. Zaliczenie egzaminu wymaga udzielenia minimum 75% poprawnych odpowiedzi.
Prognozowany termin egzaminu teoretycznego: 24 wrzesnia 2024r. o godz. 18:00.
Egzamin przeprowadza podmiot wskazany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Czas trwania egzaminu: 1 godz. zegarowa.
Całość usługi realizowana jest w godzinach zegarowych.
Wymagania techniczne:
-
Platforma: Zoom lub Google Meet.
-
Internet: Szerokopasmowe połączenie (3G/4G/LTE).
-
Audio: Głośniki/mikrofon (wbudowane lub USB/Bluetooth).
-
Kamera: Wbudowana, USB lub HD.
-
Systemy operacyjne: macOS 10.7+, Windows 7+, Linux (wybrane dystrybucje).
-
Urządzenia mobilne: Tablety Surface Pro 2+, smartfony iOS/Android.
-
Przeglądarki: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Safari 7+.
-
Sprzęt: Procesor min. 1 GHz (dwurdzeniowy zalecany), RAM min. 4GB (8GB zalecane), karta graficzna z OpenGL 3.2.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny do momentu zakończenia spotkania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Moduł: 5 Adobe Photoshop cz.1 | Prowadzący Łukasz Gawin | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Łukasz Gawin | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Moduł 5 Adobe Photoshop cz. 2 | Prowadzący Łukasz Gawin | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Moduł 4: Adobe Lightroom cz.1 | Prowadzący Tomasz Kluk | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kluk | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Moduł 4: Adobe Lightroom cz. 2 | Prowadzący Tomasz Kluk | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Moduł 4: Techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona, w reklamie | Prowadzący Tomasz Kluk | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kluk | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Moduł 4: Techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona, w reklamie cz. 2 | Prowadzący Tomasz Kluk | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Moduł: 7 technologia VR w reklamie | Prowadzący Przemysław Tomków | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Moduł 2: AI w marketingu | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Moduł 1: Tworzenie kampanii w sieci cz.1 | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Moduł 1: Tworzenie kampanii w sieci cz.2 | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Moduł 3: Zagadnienia wymagane do zdobycia uprawnień STS-01 pilota drona cz.1 | Prowadzący Antoni Karaś | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Przerwa | Prowadzący Antoni Karaś | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Moduł 3: Zagadnienia wymagane do zdobycia uprawnień STS-01 pilota drona cz.2 | Prowadzący Antoni Karaś | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Moduł 3: Zagadnienia wymagane do zdobycia uprawnień STS-01 pilota drona cz.2 | Prowadzący Antoni Karaś | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Antoni Karaś | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Moduł 3: Zagadnienia wymagane do zdobycia uprawnień STS-01 pilota drona cz.4 | Prowadzący Antoni Karaś | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Egzamin STS | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Moduł 9: Zaawansowane tryby wykonywania lotów | Prowadzący Przemysław Tomków | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto167,80 PLN
- Koszt osobogodziny netto167,80 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Spittal
Tomasz Kluk
Przemysław Tomków
Maciej Kurek
Antoni Karaś
Łukasz Gawin
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy kursanci otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie szkoleń wideo oraz prezentacji multimedialnych, znajdujacych się na platformie e-learningowej i.dron.edu.pl.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO SZKOLENIA:
- Ukończony 18 rok życia lub osoba małoletnia posiadająca zgodę od opiekuna
- Osoba przystępująca do szkolenia powinna mieć dostęp do urządzenia elektronicznego wyposażonego w głośnik oraz mikrofon
Informacje dodatkowe
1. Na potrzeby usługodawcy i korzystającego z usługi jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia usługa zdalna może być rejestrowana (nagrywana).
2. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera. Każdy z trenerów posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikację oraz doświadczenie, aby osiągnąć założone efekty.
3. Przerwy w trakcie zajęć ustalane są między kursantami a instruktorem.
4. Ośrodek szkoleniowy korzysta ze zwolnienia z VAT na podstawie art.. 43 ust.1.pkt 26 a) ustawy o VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
-
Platforma: Zoom lub Google Meet.
-
Internet: Szerokopasmowe połączenie (3G/4G/LTE).
-
Audio: Głośniki/mikrofon (wbudowane lub USB/Bluetooth).
-
Kamera: Wbudowana, USB lub HD.
-
Systemy operacyjne: macOS 10.7+, Windows 7+, Linux (wybrane dystrybucje).
-
Urządzenia mobilne: Tablety Surface Pro 2+, smartfony iOS/Android.
-
Przeglądarki: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Safari 7+.
-
Sprzęt: Procesor min. 1 GHz (dwurdzeniowy zalecany), RAM min. 4GB (8GB zalecane), karta graficzna z OpenGL 3.2.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny do momentu zakończenia spotkania.
Adres
Adres
Zajęcia w powietrzu będą realizowane we wskazanej przez Ośrodek lokalizacji
- w mieście Gliwice.
Szczegółowa lokalizacja zajęć praktycznych zostanie ustalona z uczestnikiem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych w postaci dronów zapewnia firma DRON.edu.pl