Nowoczesny Manager - efektywne zarządzanie zespołem w praktyce
Nowoczesny Manager - efektywne zarządzanie zespołem w praktyce
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli firm, managerów, osób zajmujących stanowiska kierownicze oraz osób, które są przewidziane do awansu.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do budowania zespołów oraz efektywnego zarządzania zespołami, wykorzystując skuteczne narzędzia managerskie. Wchodzi w rolę świadomego lidera. Podejmując działania w jasny i przejrzysty sposób je komunikuje. Dobiera komunikację do zespołu, którym zarządza, uwzględniając różnice pokoleniowe oraz skład zespołu. Buduje zespół w oparciu o wartości oraz wspólne cele.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektywnie komunikuje się ze swoim zespołem uwzględniając różnice pokoleniowe. | Kryteria weryfikacji Wskazuje oraz charakteryzuje narzędzia do efektywnej komunikacji z pracownikami na poziomie lider - pracownik. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Skutecznie komunikuje zmiany i planowane efekty tych zmian | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia obowiązujące normy etyczne w trakcie wykonywania czynności zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie słucha współpracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice kulturowe wpływające na komunikację w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje zespoły w oparciu o zidentyfikowane wartości. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje metody identyfikacji i określania wspólnych wartości zespołowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza warsztaty mające na celu identyfikację wartości zespołowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża wartości w codzienną pracę zespołu, aby wzmacniać relacje i współpracę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Zwiększa swoją zdolność do budowania silnych relacji w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przyjmuje postawę świadomego lidera. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje oraz charakteryzuje kluczowe kompetencje nowoczesnego managera, zarówno miękkie, jak i twarde. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje współczesne wyzwania w zarządzaniu zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje nowoczesne podejścia do zarządzania zespołem w praktyce, w oparciu o empatię. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje i rozwiązuje rzeczywiste problemy biznesowe poprzez case study i symulacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program ramowy szkolenia pt. Nowoczesny Manager - efektywne zarządzanie zespołem w praktyce
- Rola i znaczenie lidera w organizacji - zajęcia teoretyczne połączone z częścią praktyczną
- Skuteczna komunikacja w różnorodnym zespole. Budwanie autorytetu - zajęcia praktyczne
- Budowanie relacji w zespole w oparciu o wartości - zajęcia praktyczne
- Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny.
Usługa realizowana przy wykorzystaniu metod aktywizujących uczestników - m.in. ćwiczenia, praca w zespołach, case study oraz metody blended learning.
Czas trwania szkolenia 9 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 6 godzin 45 + przerwy 45 min. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- minimalne doświadczenie i wiedza uczestników: min. 3 miesiące pracy w firmie,
- doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 80%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - min. 7 osób
Informacje dodatkowe - cd.
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Rola i znaczenie lidera w organizacji - zajęcia teoretyczne połączone z częścią praktyczną | Prowadzący Elżbieta Łępecka | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Łępecka | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Skuteczna komunikacja w różnorodnym zespole. Budowanie autorytetu - zajęcia praktyczne | Prowadzący Elżbieta Łępecka | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa obiadowa | Prowadzący Elżbieta Łępecka | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Skuteczna komunikacja w różnorodnym zespole. Budowanie autorytetu - zajęcia praktyczne | Prowadzący Elżbieta Łępecka | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Budowanie relacji w zespole w oparciu o wartości - zajęcia praktyczne | Prowadzący Elżbieta Łępecka | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 574,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 280,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto174,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,22 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Łępecka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W związku z tym, iż usługa będzie realziowana za pomocą metody blended learning, każdyt uczestnik nie później niż 7 dni przed szkoleniem otrzyma materiały edukacyjne, z którymi należy się zapoznać.
Ponad to po szkoleniu uczestnicy otrzymają:
- prezentację przygotowaną przez trenera
- zestawy ćwiczeń dla uczestników szkolenia
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia 9 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 6 godzin 45 + przerwy 45 min. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności, pozytywnym zdaniu testu
- materiały szkoleniowe - opisane w karcie usługi
- Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT
cd. w programie ramowym
Adres
Adres
Dokładny adres szkolenia zostanie podany min. 6 dni przed rozpoczęciem usługi.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi