Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji.Szkolenie w ramach projektu Akademii HR
Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji.Szkolenie w ramach projektu Akademii HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest:
- pracownikom/pracownicom zespołów HR,
- pracownikom/pracownicom odpowiedzialnym za politykę personalnąprzedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- menadżerom/kom lub kandydatom/kandydatkom na menadżerów,
którzy chcą nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzaniaróżnorodnością i wielokulturowością w organizacji.
Nie jest wymagane od uczestników przygotowanie do szkolenia w formiewiedzy czy doświadczenia zawodowego. Brak dodatkowych wymagań. - Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji04-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem realizacji usługi jest przygotowanie uczestników do wykorzystania czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość (pochodzenie etniczne, wiek, płeć, przekonania) i różnorodność organizacyjną w celu zwiększenia innowacyjności, sprawiedliwości organizacyjnej i osiągnięcia lepszych wyników biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje sposoby pozytywnego wykorzystania społecznychi gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość (m.in. różnepochodzenie etniczne, wiek, płeć czy przekonania) na gruncie własnej organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, czym są różnorodność i wielokulturowość orazjakie aspekty społeczne i gospodarczeje kształtują.Uczestnik rozpoznaje różne aspekty różnorodności. Uczestnik identyfikuje różne czynniki różnorodności, takie jak pochodzenie etniczne, wiek, płeć,przekonania, orientacja seksualna,zdolności fizyczne i psychiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i wyjaśnia, jak różnorodność i wielokulturowość mogą wzbogacić życie społeczne w organizacji, np. poprzez promowanie wzajemnego szacunku i zrozumienia.Uczestnik identyfikuje, w jaki sposób różnorodność może przyczynić się do innowacyjności, kreatywności i lepszych wyników finansowych organizacji. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje skuteczne praktyki zarządzania różnorodnością.Uczestnik wskazuje konkretne strategie i praktyki, które promują różnorodność i inkluzywność w organizacji, np. polityk irekrutacyjne, programy szkoleniowe,inicjatywy integracyjne.Uczestnik podaje przykłady z własnej organizacji lub z innych firm, które skutecznie wykorzystują różnorodność do osiągania swoich celów. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i wyjaśnia główne krajowe akty prawne dotyczące równouprawnienia pracowników, takie jak Kodeks Pracy, ustawy antydyskryminacyjne, oraz regulacje dotyczące równouprawnienia płci.Uczestnik identyfikuje i opisuje międzynarodowe konwencje i traktaty,które mają na celu zapewnienie równouprawnienia, np. Konwencje Międzynarodowej Organizacji Pracy(ILO), Deklarację Praw Człowieka ONZ,czy regulacje Unii Europejskiej dotyczące równości w zatrudnieniu. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe regulacje prawne związane z zapewnieniemrównouprawnienia pracowników i wdrażania rozwiązań ukierunkowanych na pozytywne wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia pojęcia takie jak równouprawnienie, równość szans,inkluzja, różnorodność i wielokulturowość oraz zna ich znaczenie w kontekście prawnym.Uczestnik charakteryzuje pojęcie dyskryminacji bezpośredniej i pośredniej, molestowania, mobbingu oraz wie, jak te zjawiska są definiowane w prawie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje obowiązki pracodawcy w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji, w tym tworzenia polityk antydyskryminacyjnych i procedur skargowych.Uczestnik wymienia obowiązki pracodawcy związane z promowaniem równouprawnienia płci, takie jak zapewnienie równych wynagrodzeń i równych szans awansu. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje pojęcia różnorodności i wielokulturowości oraz wyjaśnia ich znaczenie w kontekście organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje aspekty różnorodności, takie jak pochodzenie etniczne, płeć, wiek,religia, orientacja seksualna, zdolności fizyczne i psychiczne, oraz różnorodność kulturową. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Wykazuje pozytywny wpływ różnorodności i wielokulturowości napoziom lojalności i wydajności pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, w jaki sposób różnorodność i wielokulturowość mogą zwiększać lojalność pracowników, np.poprzez tworzenie bardziej otwartego i wspierającego środowiska pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przywołuje przykłady z praktyki biznesowej, gdzie różnorodność i wielokulturowość przyczyniły się do sukcesu organizacji. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje różne elementy kultury, które mogą wpływać na podejście do pracy, takie jak hierarchia,podejście do czasu, komunikacja werbalna i niewerbalna, indywidualizm vs. kolektywizm. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje różnice kulturowe w podejściu do pracy i współpracy, takie jak różnice w stylu zarządzania, podejściu do konfliktów,stylach komunikacji, podejściu do zadań i relacji interpersonalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje specyfikę podejścia do pracy i współpracy osób z różnychkultur. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, w jaki sposób różnice kulturowe mogą wpływać na efektywność zespołu, za równopozytywnie (np. poprzez wprowadzanie różnych perspektyw), jak i negatywnie(np. poprzez nieporozumienia). | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki i narzędzia wspierające zarządzanie różnicami kulturowymi, takie jak mediacja,negocjacje międzykulturowe, szkolenia z zakresu kompetencji międzykulturowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje wiedzę o kulturze w praktycznych sytuacjach zawodowych,takich jak zarządzanie projektami międzynarodowymi, praca w zespołach wielokulturowych, organizowanie szkoleń i spotkań z uwzględnieniem różnic kulturowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Sprawnie wykorzystuje różnorodność i wielokulturowość pracownikóww celu zwiększenia poziomu innowacyjności zespołów i całej organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wdraża innowacje oraz kreatywne rozwiązania powstałe dzięki współpracy z różnorodnymi grupami pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kształtuje kulturę pracy oraz rozwiązania wspierające,ukierunkowanena zapewnienie równego traktowania pracowników (bez względu na ich pochodzenie, płeć, przekonania itp.) i sprawiedliwości organizacyjnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wdraża polityki i procedury wspierające różnorodność oraz sprawiedliwość organizacyjną. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje i wdraża rozwiązania zapewniające dobrą komunikację międzyróżnymi grupami pracowników, jak również pełną ich integrację z firmą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje kanały komunikacji między różnymi grupami pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywny wizerunek firmy otwarty na współpracyz pracownikami z różnych środowisk oraz zapewniającej wszystkim możliwości wykorzystania (i rozwoju)ich potencjału. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wdraża inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) związane z różnorodnością. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Sprawnie identyfikuje i rozwiązuje wszelkie konflikty, które mogą byćzwiązane z różnicą stylów pracy osób z różnych grup kulturowych, wiekowych itp. | Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie wdraża procedury mediacyjne i techniki rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kształtuje wśród pracowników wartości związane z poszanowaniemi pozytywnym wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności | Kryteria weryfikacji Uczestnik organizuje kampanie edukacyjne promujące poszanowanie różnorodności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania gwarantujące przestrzeganie ważnych dla firmyzasad i wartości przez wszystkich pracowników firmy – niezależnie od ich pochodzenia, płci, wieku, przekonań itp.). | Kryteria weryfikacji Uczestnik organizuje audyty wewnętrzne sprawdzające zgodność działań pracowników z wartościami i zasadami firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Ułatwia wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami z różnychśrodowisk, kultur itp. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje programy mentoringowe, które promują wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami z różnych środowisk. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tłumaczy różnice w zakresie stylów funkcjonowania i potrzebpracowników z różnych kultur. | Kryteria weryfikacji Uczestnik organizuje kampanie informacyjne oraz tworzy i rozpowszechnia materiały edukacyjne wyjaśniające różnice kulturowe i ich wpływ na styl pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa dedykowana jest pracownikom, menadżerom, kandydatom na menadżerów odpowiedzialnych za zarządzanie pracownikami wróżnym wieku z uwzględnieniem różnic pokoleniowych lub odpowiedzialnych za politykę personalną w przedsiębiorstwach MŚP.
Dzięki realizacji usługi jej uczestnicy zostaną przygotowani do efektywnego wykorzystania czynników kształtujących różnorodność iwielokulturowość (pochodzenie etniczne, wiek, płeć, przekonania) i różnorodność organizacyjną w celu zwiększenia innowacyjności,sprawiedliwości organizacyjnej i osiągnięcia lepszych wyników biznesowych.
Program szkolenia:
1.
Rozpoczęcie szkolenia:
Powitanie uczestników i przedstawienie i określenie celów szkolenia. Wykład, czas trwania 10 min.
2. Podstawowe regulacje prawne związane z zapewnieniem równouprawnienia pracowników i wdrażaniem rozwiązań ukierunkowanychna pozytywne wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości. Wykład 40 min., Działania interaktywne: rozmowa na żywo, chat,udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćwiczenia - 85 min.
3. Jak kształtować kulturę pracy by zapewnić równe traktowanie pracowników (bez względu na ich pochodzenie, płeć, przekonania itp.).Wykład 120 min., Działania interaktywne: rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćwiczenia- 235 min.
4. Działania wspierające wdrażanie sprawiedliwości organizacyjnej. Wykład - 120 min., Działania interaktywne: rozmowa na żywo, chat,udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćwiczenia - 180 min.
5. Konfl ikty na tle różnorodności kulturowej. Wykład 45 min. Działania interaktywne: rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu,współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćwiczenia - 195 min.
6. Style pracy osób z różnych grup kulturowych, wiekowych. Wykład 45 min., Działania interaktywne: rozmowa na żywo, chat,udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćwiczenia-135 min.
7. Kształtowanie wśród pracowników wartości związanych z poszanowaniem i pozytywnym wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności.Działania interaktywne rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćwiczenia -165min.
8. Walidacja. Test wiedzy -75 min.
Szkolenie będzie prowadzone metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciuo doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności, np. rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu,współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćwiczenia.
Szkolenie będzie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym. Jedna godzina szkolenia trwa 60 minut i jest godziną zegarową. Przerwy niewliczają się w czas szkolenia. Czas poświęcony na walidację wlicza się do czasu szkolenia.
Uczestnik może przed rozpoczęciem usługi uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem lepszego przyswojenia programuszkoleń poprzez lekturę bezpłatnej, ogólnodostępnej publikacji: "Różnorodność w organizacji. Praktyka zarządzaniai refl eksja teoretyczna", autorstwa Piotra Górski ego z AGH Akademia Górniczo‑Hutnicza, bezpłatny dostęp na stroniewww.bibliotekanauki.pl
Walidacja poprzez "Obserwację w warunkach stymulowanych" będzie odbywać się poprzez obserwację pracy w czasie ćwiczeńindywidualnych i w grupach, wypowiedzi uczestników, proponowanych rozwiązań analizowanych w case study sytuacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Rozpoczęcieszkolenia.wykład 10 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Podstawoweregulacje prawne(...) i wdrażanierozwiązań(...)-Wykład 40 min.,Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja,case-study,ćw.-85 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Jakkształtowaćkulturę pracy(...)Wykład 60 min.,Działaniainteraktywne: rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja,case-study, ćw.-45 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 przerwa | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Jakkształtowaćkulturę pracy(...)Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja,case-study, ćw.-60 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Jakkształtowaćkulturę pracy(...)Wykład 60 min.,Działaniainteraktywne: rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja,case-study, ćw.-60 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Jakkształtowaćkulturę pracy(...)Działaniainteraktywne: rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja,case-study, ćw.-60min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Działaniawspierającewdrażaniesprawiedliwościorganizacyjnej.Wykład 120 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Działaniawspierającewdrażaniesprawiedliwościorganizacyjnej.Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja,case-study,ćwiczenia -60min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 przerwa | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Działaniawspierającewdrażaniesprawiedliwościorganizacyjnej.Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja,case-study,ćwiczenia - 60min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Działaniawspierającewdrażaniesprawiedliwościorganizacyjnej.Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja,case-study,ćwiczenia - 60min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Konfl iktyna tleróżnorodnościkulturowej.Wykład 45 min.Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udostępnianieekranu,współdzielenieekranu, dyskusja,analiza case-study, ćwiczenia -75 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Konfl iktyna tleróżnorodnościkulturowej.Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udostępnianieekranu,współdzielenieekranu, dyskusja,analiza case-study, ćwiczenia -120 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 przerwa | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Stylepracy osób zróżnych grupkulturowych,wiekowych.Wykład 45 min.Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja, case-study, ćwiczenia -75 min | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Stylepracy osób zróżnych grupkulturowych,wiekowych.Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udost. ekranu,współdziel.ekranu, dyskusja, case-study, ćwiczenia -60 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Kształtowaniewśródpracownikówwartości(...).Działaniainteraktywne:rozmowa nażywo, chat,udostępnianieekranu,współdzielenieekranu, dyskusja,analiza case-study, ćwiczenia -165 min. | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 przerwa | Prowadzący Kinga Chilińska | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja.Test wiedzy - 75min. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 368,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 368,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kinga Chilińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w formie skryptu zostaną przekazane w formie elektronicznej lub przesłane mailem w pierwszym dniu szkolenia.Zostanie również udostępniona prezentacja po szkoleniu.
Warunki uczestnictwa
W celu osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się, od uczestników wymagana będzie frekwencja na zajęciach: 80% oraz osiągnięciemin. 60% prawidłowych odpowiedziw teście teoretycznzym i praktycznym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) szkolenie będzie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
b) Wymagania techniczne, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych ofi cjalnych wersji GoogleChrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziejzaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania. Aby móc korzystać z usługi naurządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania zusługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawusłuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnieużywane przez żadną inną aplikację.
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik, by odtwarzać dźwięk i obrazwideo: 512 kbps + 1 Mbps
d) Uczestnik nie musi zakładać konta na Click Meeting, ani ściągać oprogramowania na komputer
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w szkoleniu - do czasu zakończenia szkolenia w danym dniu.