Skuteczne negocjacje biznesowe
Skuteczne negocjacje biznesowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników różnych szczebli i specjalizacji, którzy negocjują z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników14
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Skuteczne negocjacje biznesowe" rozwija umiejętności negocjacyjne w zakresie przygotowania, prowadzenia i skutecznego finalizowania negocjacji w sposób, który sprzyja maksymalizacji wyniku biznesowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie proces negocjacji i właściwie przygotowuje się do prowadzenia negocjacji | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje model 5 MetaCelów negocjacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje strategie negocjacyjne i wie, które narzędzia dopasować do poszczególnych strategii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednią strategię negocjacyjną w zależności od kontekstu i celu negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się W trakcie rozmów negocjacyjnych stosuje narzędzia potrzebne do prowadzenia efektywnych negocjacji | Kryteria weryfikacji Komunikuje swoje potrzeby i dociera do potrzeb partnera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Elastycznie reaguje na zmianę sytuacji i poszukuje rozwiązań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje ustępstwa adekwatnie do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje 5 metod wychodzenia z impasu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Radzi sobie z trikami negocjacyjnymi drugiej strony | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 Strategie negocjacyjne
- Strategie i style negocjacyjne – wprowadzenie do tematu
- Negocjacje problemowe
- Omówienie zasad rozwiązań satysfakcjonujących obie strony oraz warunków sprzyjających trwałości zawieranych umów
- Gra negocjacyjna „Alba i Batia”
- Negocjacje pozycyjne
- Gra negocjacyjna „Stok Edelweiss” – długofalowe konsekwencje rozwiązań wygrany – przegrany
Podstawowe pojęcia w negocjacjach
-
- BATNA jako narzędzie budowania siły w negocjacjach
- Znaczenie pozycji otwarcia dla dalszego przebiegu negocjacji
- Zakotwiczanie rozmów
- Negocjacje pakietowe
- Negocjowanie kilku uzależnionych od siebie kwestii
- Elastyczność w poszukiwaniu rozwiązań
- Zasady udzielania ustępstw
Moduł 2. Przygotowanie do negocjacji
- Alternatywy, warunki brzegowe, informacje o partnerze negocjacyjnym
- Metacele w negocjacjach - 5 podstawowych rodzajów
- Zdefiniowanie interesów i stanowisk jako sposób na budowanie satysfakcji obu stron procesu negocjacyjnego
- Rola badania potrzeb oraz sposoby pozyskiwania informacji o partnerze w negocjacjach
- Trójkąt satysfakcji
- Czym są interesy rzeczowe, proceduralne i psychologiczne
- Satysfakcja z relacji a wynik w negocjacjach
- Case study - symulacje rozmów negocjacyjnych z partnerem biznesowym. Ćwiczenie poznanych narzędzi i technik
Moduł 3. Ja jako negocjator
- Indywidualne przyczyny problemów w prowadzeniu negocjacji
- Doskonalenie umiejętności odczytywania i rozumienia zachowań innych ludzi
- Triki negocjacyjne
- Jak na nie reagować?
- Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją w negocjacjach
Moduł 4. Zarządzanie sytuacją negocjacyjną i podsumowanie
- Jak dostosować techniki negocjacyjne do realnej siły, jaką dysponujemy?
- Negocjacje zespołowe – podział ról w zespole negocjacyjnym
- Kształtowanie umiejętności zarządzania priorytetami w rozmowach negocjacyjnych i znajdowania równowagi pomiędzy różnymi grupami interesów
- Jak wypracować trwałe porozumienie? Domykanie rozmowy negocjacyjnej
- Analiza trudnych sytuacji negocjacyjnych zgłaszanych przez uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 797,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto299,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto243,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do platformy z materiałami szkoleniowymi
Warunki uczestnictwa
Nagrywanie usługi
Szkolenie będzie rejestrowane/nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Proces walidacji
Uczestnik korzystający z dofinansowania na usługę jest zobowiązany do wzięcia udziału w procesie walidacji efektów uczesnia się.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami