Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Możliwość dofinansowania
Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Numer usługi 2024/07/04/48219/2209351
4 320,00 PLN
brutto
4 320,00 PLNnetto
180,00 PLNbrutto/h
180,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do Przedsiębiorców i ich pracowników, menadżerów lub kandydatów na menadżerów, zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wdrażanie rozwiązań umożliwiających efektywną i satysfakcjonującą pracę zdalną, hybrydową, home office, elastyczny czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy. Wykorzystanie odpowiednich narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy. Radzenie sobie z typowymi trudnościami (w tym problemy z poczuciem identyfikacji z firmą/zespołem) oraz budowanie zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. Zapewnienie sprawnej komunikacji i podziału/delegacji zadań w przypadku pracy zdalnejEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Poprawność zrozumienia i interpretacji zapisów Kodeksu Pracy dotyczących pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Zdolność do identyfikowania różnych narzędzi technologicznych oraz ich zastosowań w kontekście pracy zdalnej i hybrydowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Umiejętność identyfikacji potrzeb i korzyści wynikających z pracy zdalnej oraz elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe, itp.) | Kryteria weryfikacji Zrozumienie i opis typowych trudności występujących w pracy zdalnej i elastycznym czasie pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Umiejętność identyfikacji kluczowych czynników wpływających na zaangażowanie pracowników w pracy zdalnej i elastycznym czasie pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Zdolność do efektywnego planowania i organizacji pracy zespołowej w kontekście różnych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań. | Kryteria weryfikacji Efektywność zastosowanych rozwiązań w poprawie komunikacji i zarządzania zadaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Skuteczność wdrożenia narzędzi technologicznych wspierających pracę zdalną i hybrydową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Opracowanie i wdrożenie systemów monitorowania wydajności i efektywności pracy zdalnej oraz elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikrozarządzania i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji Skuteczność pomocy w unikaniu mikrozarządzania oraz wspieraniu swobody działania pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wypaleniu zawodowemu i pogorszeniu jakości życia pracowników. | Kryteria weryfikacji Skuteczność opracowanych i wdrożonych rozwiązań w zapobieganiu wypaleniu zawodowemu i poprawie jakości życia pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami oraz w budowaniu zaangażowania pracowników. | Kryteria weryfikacji Skuteczność wsparcia udzielanego kadrze menedżerskiej w radzeniu sobie z trudnościami i budowaniu zaangażowania pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy, itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Umiejętność efektywnej komunikacji i analizy indywidualnych przypadków związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy. Skuteczność w wypracowywaniu optymalnych rozwiązań wraz z pracownikami i kadrą menedżerską. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Zasady i regulacje pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy.
- Kluczowe koncepcje i terminologia związana z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy.
- Interpretacja zapisów Kodeksu Pracy dotyczących pracy zdalnej.
- Identyfikacja narzędzi technologicznych wspierających pracę zdalną i hybrydową.
- Szkolenie z wykorzystania narzędzi do pracy zdalnej i hybrydowej.
- Analiza podstawowych potrzeb i korzyści wynikających z pracy zdalnej.
- Strategie eliminacji typowych trudności związanych z pracą zdalną.
- Organizacja efektywnego podziału zadań i delegowania obowiązków.
- Czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników korzystających z pracy zdalnej.
- Wdrażanie rozwiązań wspierających komunikację i zaangażowanie zespołów.
- Skuteczność działań w kontekście poprawy zaangażowania pracowników.
- Przegląd podstawowych potrzeb i korzyści wynikających z elastycznego czasu pracy.
- Planowanie elastycznego czasu pracy w zespole.
- Identyfikacja kluczowych czynników wpływających na efektywność komunikacji.
- Techniki efektywnego zarządzania czasem w pracy zdalnej i elastycznym czasie pracy.
- Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z mikrozarządzaniem i budowania zaufania w zespole.
- Wprowadzenie systemów monitorowania wydajności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy.
- Rozwiązania zapobiegające wypaleniu zawodowemu i pogorszeniu jakości życia pracowników.
- Wsparcie kadry menedżerskiej w radzeniu sobie z trudnościami i budowaniu zaangażowania pracowników.
- Omawianie indywidualnych przypadków związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy.
- Wypracowywanie optymalnych rozwiązań wraz z pracownikami i kadrą menedżerską.
- Ocena programu i dostosowanie działań na podstawie opinii uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptu.
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Adres
Adres
ul. Dworcowa 1
64-850 Chodzież
woj. wielkopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Ewa Perlińska
E-mail
perlinska.e@wp.pl
Telefon
(+48) 794 993 008