Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie w trakcie transformacji cyfrowej - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie w trakcie transformacji cyfrowej - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy z sektora MŚP, prezesi, dyrektorzy, właściciele firm, wyższa kadra zarządzająca, osoby przewidziane do awansu na stanowiska kierownicze lub menedżerskie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do zarządzania procesami zmian w przedsiębiorstwie, stosowania zasad i technik zarządzania zmianą i prawidłowego przeprowadzania procesu zmianyEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia zna zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia charakteryzuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje główne przyczyny i niepowodzenia w zarządzaniu zmianą. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia ocenia i diagnozuje gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przytowyć, wyjaśnić i przekazać czynniki wpływające na gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzanie zmian | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Planowanuje zmiany zgodnie ze strategią transformacji cyfrowej. | Kryteria weryfikacji Definiuje i wyjaśnia kierunki i skutki planowanych zmian zgodnie ze strategią transformacji cyfrowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zarządza efektywnością procesu zmian, uwzględnia stronę kosztów i korzyści. Identyfikuje źródła oporu wobec zmian i stosuje techniki ich ograniczania. | Kryteria weryfikacji Definiuje koszty, koszyści, źródła oporu wobec zmian i stosuje techniki ich ograniczania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wyznacza kluczowe KPI oraz kamienie milowe które powinna osiągnąć organizacja podczas transformacji | Kryteria weryfikacji Zna, definiuje i rozpoznaje KPI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Wyposażenie kadry menadżerskiej i właścicielskiej oraz pracowników, którzy planowani są do objęcia funkcji kierowniczych w wiedzę, umiejętności związane ze skutecznym wdrażaniem transformacji cyfrowej w firmie. Nastąpi zwiększenie wydajności i efektywności czasu pracy pracownika na stanowiskach kierowniczych i zarządczych, mierzonej generowanym przychodem finansowym dla firmy, w ciągu 12 miesięcy od szkolenia od 15-20%. • Zwiększenie retencji kluczowych pracowników o 15% mierzone rok do roku.Efekt usługi
Efekty uczenia się
Menadżerowie odpowiedzialni za transformację cyfrową w przedsiębiorstwie muszą posiadać szeroką wiedzę technologiczną i znajomość trendów społecznych, gospodarczych i rynkowych oraz posiadać dobrze rozwinięte zdolności psychospołeczne. Kadra menadżerska powinna znać możliwości i korzyści wynikające z wykorzystywania nowych technologii cyfrowych w obszarze organizacji biznesu, ale również traktować je jako element rozwiązania oddziaływającego na cały łańcuch wartości. Efektem szkolenia jest przysposobienie kompetencji w zakresie zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Uczestnik będzie identyfikować znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie oraz przyczyny niepowodzeń i ryzyka wynikające z zarządzania zmianą. Zdolność do zarządzania procesami zmian w przedsiębiorstwie obejmuje znajomość zasad i technik zarządzania zmianą oraz prawidłowego przeprowadzania procesu zmiany.
WIEDZA W ZAKRESIE: Uczestnik szkolenia charakteryzuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Identyfikuje znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Rozpoznaje główne przyczyny i niepowodzenia w zarządzaniu zmianą.
UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik szkolenia ocenia i diagnozuje gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. Inicjuje zmiany i jest liderem ich wprowadzania w przedsiębiorstwie. Definiuje i wyjaśnia kierunki i skutki planowanych zmian zgodnie ze strategią transformacji cyfrowej. Zarządza efektywnością procesu zmian, uwzględnia stronę kosztów i korzyści. Identyfikuje źródła oporu wobec zmian i stosuje techniki ich ograniczania.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Potrafi rozmawiać i określić ważność poszczególnych obszarów zmian. Potrafi zarządzać zespołem wdrażającym zamianę. Afirmuje pozytywny stosunek do nowych wyzwań i zmian. Uwzględnia lub uzasadnia brak akceptacji propozycji innych interesariuszy transformacji cyfrowej w firmie. Proponuje niestandardowe rozwiązania. Zarządza z uwzględnieniem obowiązujących norm etycznych. Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia. Przekonuje innych do wprowadzanych zmian.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Sposób weryfikacji efektów uczenia się:
Każdy z uczestników otrzyma krótki test wiedzy zawierający pytania o zagadnienia poruszone w szkoleniu.
Poziom nabytej wiedzy ocenia walidator na podstawie testu.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. 1. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. Planowanie średnio i długoterminowy działań w przedsiębiorstwie. 2. Analiza ryzyk zmian strategicznych. Analiza gotowości do transformacji cyfrowej. 3. Myślenie strategiczne i analiza strategiczna Czym jest strategia i jak rozumieć myślenie strategiczne? Co należy brać pod uwagę kształtując strategię? Jak buduje się strategię? 4. Case study – budowanie strategii zmian cyfryzacyjnych. Praktyczny warsztat realizowany w grupach. Praca na przykładach uczestników 5. Obszar biznesowy:Wdrażanie w życie transformacji cyfrowej organizacji w trybie zarządzania zmianą; przygotowanie planu wdrożenia projektu według reguł zarządzania zmianą. 6. Przygotowanie do transformacji cyfrowej Czym jest transformacja cyfrowa Cele transformacji cyfrowej Transformacja a szanse strategiczne 7. Zarządzanie projektem transformacji Analiza możliwości i ryzyk Stawianie celów na poziomie strategicznym i operacyjnym 8.Case study – badanie gotowości cyfrowej. Praktyczny warsztat realizowany w grupach. Praca na przykładach uczestników 9. Realizacja projektu transformacji cyfrowej. Zwinne zarządzanie procesami i projektami w organizacjach cyfrowych 10. Zarządzanie projektem – najważniejsze pojęcia, metody i procesy; fazy projektu, role w projekcie, zarządzanie zakresem prac, budżetem, zasobami i ryzykiem. 11.Obszar badania gotowości cyfrowej. Znane metodologie. Metodologia ADMA. Zakres badania. Raport dojrzałości. Plan transformacji 12. Agile mindset w organizacjach cyfrowych Czym jest agile mindset? Definiowanie obszarów efektywności podejścia agile 13. Standard zarządzania projektem PMI (PMBOK® Guide): jego najważniejszymi składniki (zarządzanie zakresem projektu, harmonogramem, kosztami, jakością, zarządzanie ludźmi, komunikacją, dostawami i ryzkiem, zarządzanie integracją). 14. Zespoły samoorganizujące się. Wydarzenia budujące zespoły samoorganizujące się. 15. Transformacja a szanse strategiczne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Szkolenie | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Szkolenie | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Szkolenie | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Szkolenie | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Nowak
letnie doświadczeniem w sprzedaży, rekrutacji, wdrażaniu programów,
systemach technicznych i analizie danych dotyczących pracowników,
marketingu. Posiada ponad 120 godzin doświadczenia w szkoleniach i ponad 60 godzin
doświadczenia doradczego w ostatnich dwóch latach w zakresie usług marketingowych i
sprzedaży B2B oraz B2C
WYKSZTAŁCENIE
Uniwersytet Śląski w Katowicach DORADZTWO FILOZOFICZNE I COACHING Praca licencjacka na
temat:
„Perswazja i manipulacja w pracy z klientem
na przykładzie pracy handlowca”, Górnośląskie Centrum Edukacyjne, Uzyskany tytuł mechatronika
z wyróżnieniem, w zakresie automatyzacji i robotyzacji procesów produkcyjnych. KURSY I
CERTYFIKATY
Szkoła Pierwszego Klienta - Akademia.pl
Szkoła Budowania Firmy - Akademia.pl
Szkoła Marketingu - Akademia.pl
Podstawy LinkedIn - Eduwords YES!- Young Entrepreneurs Succeed
LiveSpace
Marketing internetowy kurs zaawansowany II stopnia - PARP
Marketing internetowy kurs zaawansowany I stopnia II stopnia - PARP
E-commerce i marketing internetowy w MŚP - PARP
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami - PARP
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem - PARP
Marketing w CV - Wojciech Bizub
Local Training Course - AEGEE GLIWICE
Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych
Cykl szkoleń w ramach "Akademii Menadżera". Od 2019 roku jest Specjalistą ds. Wdrożeń i
zajmuje się szkoleniem nowych
wolontariuszy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje, materiały w formie on-line do pobrania, linki do testów i materiałów online
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komputera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do internetu, ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest udział w co najmniej 70% zajęć.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 15 godziny dydaktyczne, 11,25 godziny zegarowe.
- Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
- Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
- Ważność linku zgodnie z harmonogramem.
- Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
- W cenie usługi zawarto walidację.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy muszą posiadać dostęp do urządzeń mobilnych (laptop, smartfon) lub komputera, aby skorzystać ze szkolenia w formie zdalnej ( system ZOOM)
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym. OKRES WAŻNOŚCI LINKU: zgodnie z harmonogramem szkolenia. MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G) NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon