Zielone kompetencje- Kurs social media -Izabela Medialna - szkolenie z uwzględnieniem produktów eko i świadomości proekologicznej a także kompetencji cyfrowych.
Zielone kompetencje- Kurs social media -Izabela Medialna - szkolenie z uwzględnieniem produktów eko i świadomości proekologicznej a także kompetencji cyfrowych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Uroda
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
1. Kurs przeznaczony dla osób które chcą nabyć kompetencje z zakresu social mediów
2. Szkolenie przeznaczone dla kosmetyczek, wizażystów, fryzjerów, właścicieli salonów urody i ich pracowników, którzy chcą poszerzyć ofertę usług i jakość usług.
3. Wszystkie osoby zainteresowane ochroną środowiska w branży beauty
4. Wszystkie osoby zainteresowane podnoszeniem kompetencji cyfrowych
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
" Kurs social media -Izabela Medialna" Usługa przygotowuje kursanta do samodzielnej obsługi social mediów z uwzględnieniem wykorzystania zielonych kompetencji w zakresie świadomości ekologicznej, stosowania produktów eko i dbania o środowisko naturalne.Celem kursu jest podnoszenie kwalifikacji cyfrowych i zdobywanie nowych umiejętności w korzystaniu z nowoczesnych technologii.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje nagrywanie filmików | Kryteria weryfikacji Charateryzuje reels, wie jak przyciągnąć uwagę społeczności internetowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje poprawny wygląd konta na instagramie | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje poprawne bio, umieszcza odpowiednie hasztagi i informacje celem budowania odpowiednich zasięgów oraz estetycznego konta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Definiuje skuteczne tworzenie treści na social media | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje odpowiednie prowadzenie konta, skuteczność publikowanych treści, zasięgi. Definiuje odpowiednie programy do pracy w social mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie lejka marketingowe | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje czym jest pozyskanie obserwatora konta jako lokalnego klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje viral i panujące trendy w social mediach | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje panujące trendy, potrafi tworzyć interesujące treści dzięki którym pozyska klientów na swoje usługi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Buduje pewność siebieBuduje relacje z klientem | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje swój dalszy rozwójPosiada umiejętność samokształcenia się. Rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej. W sposób świadomy dobiera metody pracy, identyfikuje potrzeby klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje produkty ekologiczne, ma świadomość proekologiczną | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje produkty ekologiczne. Stosuje zasady ochrony środowiska podczas trwania zabiegu a także po jego zakończeniu. Świadomie ogranicza produkty nieekologiczne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia social media :
Teoria :
Zarządzanie czasem , produkty eko, oszczędzanie energii
Sztuka nagrywania filmików na social media
Sztuka tworzenia estetycznych grafik na social media
Audyt konta instagram
Analiza sytuacji rynkowej
Lejek marketingowy
Viral na instagramie
Wstęp do automatyzacji na socoal mediach - procesy obsługi klienta
Praktyka :
Praca z kursantami nad ich kontami instagram
Tworzenie treści na social media
Tworzenie rolek , filmików
Jedna godzina szkoleniowa oznacza 45 minut dydaktycznych.
Grupa maksymalnie 10 osobowa , każdy kursant pracuje przy swoim stanowisku pracy, które jest wyposażone w niezbędne narzedzia i produkty.
Podczas prowadzenia szkolenia przewidziane są przerwy.
Szkolenie odbywa się czasowo według harmonogramu jednak z uwagi na różne tępo pracy kursantów możliwe są minimalne przesuniecia.
Kurs przeznaczony jest dla osób nie posiadających doświadczenia
Zielone kompetecje zdobywane na szkoleniu uczą kursantów stosowania ekologicznych kosmetyków, organicznych i produktów biodegradalnych oraz opakowań wielokrotnego użytku. Oszczędzanie energii , utylizacja odpadów.
Kompetencje / umiejętnosci cyfrowe zdobywane na szkoleniu uczą kursantów tworzenia treści na social media, operowania odpowiednim oświetleniem oraz sprzętem do wykonywania zdjęć czy nagrywania filmów.
Po ukończeniu szkolenia kursant odbywa egzamin potwierdzający nabycie kwalifikacji zawodowych. Po osiągniąciu pozytywnego wyniku kursant otrzymuje certyfikat
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Teoria | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Lunch | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Część praktyczna | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Egzamin końcowy- walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Skrzyniarz
Jej zdolność do uchwycenia filozofii marek i przełożenia jej na social mediową narrację sprawiła, że Agencja MEDIALNA stała się partnerem dla tych, którzy chcą budować spójny wizerunek swoich marek w świecie social media marketingu. Wierzy, że media społecznościowe to przede wszystkim platforma do wyrażania siebie i swoich wartości, dlatego właśnie na to kładzie główny nacisk we współpracy z Klientami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie zakończone jest wręczeniem imiennego certyfikatu.
Skrypty, długopisy, materiały szkoleniowe, kosmetyki , modelki na makijaż gwaratuje organizator szkolenia.
Dojazd, noclegi pokrywa uczestnik szkolenia
Obowiązkiem kursanta, który chce uczestniczyć w szkoleniu jest wcześniejsze zgłoszenie się do organizatora celem potwierdzenia obecności.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi