Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa
Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1 to kurs przeznaczony dla osób dorosłych, które posługują się językiem angielskim płynnie i pewnie, ale chcą udoskonalić stosowanie w komunikacji różnorodnych konstrukcji gramatycznych i wzbogacić swoje słownictwo. W trakcie kursu Uczestnik uczy się swobodnie wyrażać wszelakie przemyślenia i opinie w języku angielskim oraz brać czynny udział w dyskusji na każdy temat.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji26-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest nabycie praktycznych umiejętności swobodnego posługiwania się językiem angielskim na poziomie C1 (zgodnie z CEFR) poprzez pogłębienie wiedzy w zakresie bardzo rozbudowanego słownictwa i skomplikowanych konstrukcji gramatycznych, które umożliwią rozumienie złożonych wypowiedzi na tematy konkretne i abstrakcyjne oraz osiągnięcie umiejętności biegłego komunikowania się w języku angielskim (poziom C1).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się jest swobodne posługiwanie się złożonym słownictwem w języku angielskim oraz zaawansowanymi konstrukcjami gramatycznymi na poziomie C1 wg klasyfikacji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ/CEFR). WIEDZA: Uczestnik posiada znacznie większy zasób złożonego słownictwa ogólnego i wysoce wyspecjalizowanego w zakresie jego specjalizacji/zainteresowań (właściwy dla poziomu C1), zna oraz potrafi w praktyce zastosować zaawansowane konstrukcje gramatyczne. Nabyta i poszerzona wiedza językowa umożliwia mu rozumienie szerokiego zakresu konkretnych i abstrakcyjnych tematów związanych z wszystkimi dziedzinami życia, a także wpływa na podniesienie umiejętności formułowania zaawansowanych gramatycznie i leksykalnie wypowiedzi. Uczestnik potrafi swobodnie generalizować i abstrahować oraz bez trudu kontroluje poprawność gramatyczną swoich wypowiedzi ustnych. | Kryteria weryfikacji Znajomość złożonego słownictwa i zaawansowanych struktur gramatycznych w zakresie języka angielskiego na poziomie C1 (zgodnie z CEFR i efektami uczenia się) w 3 obszarach: rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych z elementami poprawności językowej, wypowiedź pisemna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik posługuje się złożonym słownictwem ogólnym i wysoce wyspecjalizowanym oraz zaawansowanymi konstrukcjami gramatycznymi na poziomie C1. Używa języka angielskiego w sposób elastyczny i skuteczny zarówno w rozmowach towarzyskich, jak i w celach zawodowych, płynnie dostosowując rejestr wypowiedzi (styl oficjalny, neutralny, nieformalny, kolokwialny) do sytuacji. Potrafi samodzielnie wyrażać i uzasadniać opinie, rozważać sytuacje hipotetyczne, spekulować i dyskutować. Bez trudu rozwiązuje skomplikowane sytuacje komunikacyjne wymagające pokonania trudności. | Kryteria weryfikacji Po kursie Uczestnik:- wykorzystuje złożone słownictwo na poziomie C1 w mowie i używa zaawansowanych struktur gramatycznych; - potrafi formułować jasne, dobrze zbudowane, szczegółowe, dotyczące złożonych problemów wypowiedzi ustne lub pisemne; - swobodnie uczestniczy w rozmowie i dyskusji, płynnie dostosowując rejestr wypowiedzi do sytuacji; - rozumie szeroki zakres trudnych tekstów, dostrzegając także znaczenia ukryte, wyrażone pośrednio; - swobodnie posługuje się phrasal verbs, idiomami i kolokwializmami; - swobodnie wypowiada się na różne tematy dotyczące różnych dziedzin życia; - jest w stanie wygłosić (bez dłuższego przygotowania) oficjalną mowę na każdy temat; - potrafić generalizować, abstrahować, spekulować i wyrażać hipotetyczne sytuacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Wraz ze wzrostem wiedzy i umiejętności językowych uczestnik nabył umiejętności swobodnej i bezstresowej komunikacji w języku angielskim, dzięki czemu jest w stanie asertywnie wyrażać swoje opinie i przekonania oraz je uzasadniać i wypowiadać się w odpowiednim rejestrze językowym formalnym/nieformalnym adekwatnie do sytuacji. Uczestnik jest w stanie wyjaśniać nieporozumienia i poszukać kompromisów, dzięki precyzji językowej i wykorzystaniu szerokiego zasobu słownictwa i świadomości niuansów językowych oraz zaawansowanych struktur gramatycznych. | Kryteria weryfikacji Posiada wysoką świadomość językową, dostosowuje się do sytuacji i odbiorcy. Rozumie kontekst słów, a w razie braku słownictwa umie wyrazić swoje myśli w inny sposób. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1 ma na celu doskonalenie wszystkich sprawności językowych nabytych na niższych poziomach, a także rozwijanie płynności mówienia, szybkości i dokładności. Uczestnik poszerzy swój słownik o nowe słowa i wyrażenia, które pochodzą z rzeczywistego używanego obecnie angielskiego. Pozna bardzo zaawansowane zwroty i wyrażenia niezbędne do płynnej i bezbłędnej komunikacji w języku angielskim w różnych sytuacjach życiowych, a także nauczy się jak dostosować swój repertuar komunikacyjny do kontekstu, w którym się znajduje oraz odbiorcy, z którym rozmawia.
Kurs nie tylko pozwala odkryć swój indywidualny styl nauki, ale także wykorzystać do maksimum możliwości swojego mózgu. Metoda oparta jest na koncepcji inteligencji wielorakiej, opracowanej przez Howarda Gardnera z Uniwersytetu Harvarda, zakładającej, że nauka języka (i w ogóle uczenie się) jest najbardziej efektywna, kiedy zaangażowane są w nią wszystkie zmysły. Interakcja między uczestnikami kursu w realnej komunikacji pozwala używać języka angielskiego w praktyce przez 100% czasu już od pierwszych zajęć. Trener motywuje każdego uczestnika do wieloaspektowej komunikacji (inspiring communication), a na zajęciach nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie i piśmie poprzez wieloaspektowy rozwój umiejętności komunikacyjnych i prezentację języka obcego w jego naturalnym kontekście.
Tematyka i słownictwo na poziomie C1:
- Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych;
- Praca w środowisku anglojęzycznym i zatrudnienie, ambicje/budowanie kariery, nowe technologie wykorzystywane w pracy;
- Uczenie się/praca: (nadmierne) kwalifikacje, a szanse na rynku pracy, edukacja trwająca przez całe życie, znajdywanie pracy, mobilność;
- Równowaga między pracą i życiem codziennym, sukces, choroby XXI – pracoholizm;
- Komunikacja: internet w komunikacji biznesowej;
- Rodzina, relacje międzyludzkie, ludzie i ich zachowanie;
- Uczucia i opinie;
- Miejsce zamieszkania: sytuacja na rynku mieszkaniowym, a trudności w budowie domu, warunki mieszkaniowe i mobilność;
- Zakupy: społeczeństwo konsumenckie, kupowanie na kredyt/kartą kredytową/w internecie;
- Podróżowanie/transport: problemy w ruchu ulicznym miast, transport i ochrona środowiska, turystyka jako źródło dochodu;
- Zdrowie i choroby: nauka, wskazania lekarskie i badania diagnostyczne, alternatywne metody leczenia, turystyka medyczna;
- Pieniądze i świat biznesu;
- Ochrona środowiska: prewencja w ochronie przyrody, katastrofy przyrodnicze i ich konsekwencje;
- Kultura i rozrywka: rola sztuki w przeszłości i teraźniejszości, mentoring, sponsoring, mecenat, branża reklamowa;
- Media społecznościowe: aplikacje, gadżety i nowinki techniczne, obiektywność w dostarczaniu informacji;
- Aktualne tematy/wydarzenia: życie publiczne, polityka, organizacje pozarządowe, sztuka, sporty, rola innowacji w kształtowaniu przyszłości;
- Powiedzenia oraz przysłowia, Informal British English.
Gramatyka:
Zestawienie i porównanie czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych, porównanie trybów warunkowych 1-3 oraz wprowadzenie mieszanych trybów warunkowych, czasowniki statyczne i dynamiczne, porównanie rodzajników, pytania o podmiot, czasy Perfect: porównanie użycia czasów Perfect Simple and Perfect Continuous oraz Past Perfect i Past Perfect Continuous, rozwinięcie struktury „used to” (nowe użycie „be used to” i „get used to”), formy przyszłe, użycie czasów teraźniejszych do wyrażenia przyszłości (Present Simple and Present Continuous), czasowniki występujące z bezokolicznikiem i z formą ciągłą (gerund), strona bierna w wyrażeniach wprowadzających (it is said that, he is said to), mowa zależna i niezależna (pytania, rozkazy, stwierdzenia, czasowniki raportujące), czasowniki modalne do wyrażania przeszłości – zestawienie i porównanie, różnice między wish i would, inwersja, odmiana rzeczowników zapożyczonych.
Założenia organizacyjne kursu:
- małe grupy: 2-3 osoby;
- profesjonalne dopasowanie do grupy i uwzględnianie preferencji w uczeniu się;
- możliwość indywidualnego ustalenia harmonogramu kursu - dostosowane terminy do Twojego kalendarza.
- RAZEM: 50 godzin dydaktycznych
Kursy realizujemy w formie otwartej i zamkniętej. Zapisy i zajęcia przez cały rok. Terminy zajęć dopasowane do Twojego kalendarza.
UWAGA: wszystkie kursy poprzedza krótki, ustny i pisemny test diagnozujący, który umożliwia wybór kursu oraz precyzyjne dobranie poziomu zaawansowania grupy dla uczestnika.
Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem/uczestnikami i Trenerem prowadzącym
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje C1: Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MARCIN DWORAK
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik, autorskie materiały edukacyjne, dostęp do autorskiej platformy edukacyjnej podtrzymującej efekty uczenia się.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs konieczna jest weryfikacja poziomu znajomości języka angielskiego! Skontaktuj się z nami!
Kurs poprzedza profesjonalny audyt językowy, który zweryfikuje umiejętności językowe uczestnika i pozwoli na precyzyjne dopasowanie go do grupy. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie pisemnego testu online sprawdzającego poziom biegłości językowej oraz rozmowa z Trenerem Językowym. Uczestnik rozwiązuje również test na typ inteligencji na naszej stronie.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się jest posiadanie przez uczestnika wiedzy z języka angielskiego na poziomie B2 wg CEFR.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na indywidulany charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem/uczestnikami i Trenerem prowadzącym.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi