Akademia HR - Zaawansowane wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w zarządzaniu zasobami ludzkimi - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Akademia HR - Zaawansowane wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w zarządzaniu zasobami ludzkimi - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, właściciele przedsiębiorstw, jeśli są odpowiedzialni w przedsiębiorstwie za działania HR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji19-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie Uczestnika do posiadania praktycznych umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystywania narzędzi ICT w działach HR, z naciskiem na platformy HCM oraz nowoczesne narzędzia do pracy zdalnej i komunikacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce | Kryteria weryfikacji - identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. | Kryteria weryfikacji - identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim | Kryteria weryfikacji - identyfikuje znaczenie głównych kierunków rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracy w obszarze HR | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody dopasowania sprzętu ICT do wykonywania pracy w obszarze HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wykorzystywania środowiska programów operacyjnych (Windows / MS Office) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wykorzystania sprzętu / narzędzi ICT dostępnych w pracy / firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wykorzystywania powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wykorzystywania odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych w HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy) | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wykorzystywania zaawansowanych rozwiązań platform on-line | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wdrażania narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programów w środowisku Windows / MS Office | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje możliwości korzystania z programów w środowisku Windows / MS Office | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwości Internetu | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody udoskonalania pracy swojej i innych wykorzystując w pełni możliwości Internetu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody korzystania ze specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
-
Podstawy ICT i systemy operacyjne w HR
-
Ogólny przegląd narzędzi ICT
-
systemy operacyjne
-
przeglądarki internetowe
-
aplikacje lokalne i zdalne
-
Rola, korzyści i zagrożenia wykorzystania technologii w pracy i poza pracą.
-
Przykłady korzyści i zagrożeń korzystania z technologii w procesach HR.
-
Narzędzia wspierające pracę zdalną.
-
Obsługa sprzętu i oprogramowania: Praktyczne ćwiczenia na komputerach dotyczące korzystania z narzędzi HR.
-
Omówienie platform HRMS: Kluczowe funkcje i wykorzystanie w codziennej pracy HR.
-
Narzędzia wspierające procesy HR
-
Rodzaje narzędzi technologicznych wspierających procesy HR
-
Kluczowe funkcje systemów i aplikacji dla działów HR
-
Przegląd najpopularniejszych narzędzi w działach HR
-
Portale internetowe wykorzystywane w procesach HR
-
Studium przypadku - przykład nowoczesnego systemu do rekrutacji pracowników.
-
Wdrażanie narzędzi ICT w HR
-
Etapy procesu wdrażania narzędzi technologicznych w organizacjach.
-
Specyfika procesów HR w kontekście wdrażania nowych narzędzi pracy.
-
Badanie potrzeb działu HR i dobór odpowiedniego rozwiązania
-
Studium przypadku - schemat wdrożenia platformy do grywalizacji procesu rekrutacyjnego.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie on-line.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Podstawy ICT i systemy operacyjne w HR
Ogólny przegląd narzędzi ICT wykład | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Narzędzia wspierające pracę zdalną; Obsługa sprzętu i oprogramowania: Praktyczne ćwiczenia na komputerach dotyczące korzystania z narzędzi HR ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Narzędzia wspierające procesy HR; Rodzaje narzędzi technologicznych wspierających procesy HR ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Portale internetowe wykorzystywane w procesach HR;
Studium przypadku - przykład nowoczesnego systemu do rekrutacji pracowników ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Wdrażanie narzędzi ICT w HR; Etapy procesu wdrażania narzędzi technologicznych w organizacjach ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Etapy procesu wdrażania narzędzi technologicznych w organizacjach;
Specyfika procesów HR w kontekście wdrażania nowych narzędzi pracy ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Studium przypadku - schemat wdrożenia platformy do grywalizacji procesu rekrutacyjnego ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Test kompetencyjny: Sprawdzenie umiejętności i wiedzy nabytej podczas szkolenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 509,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto179,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Michalewski
• Pomorska Izba Adwokacka w Gdańsku
Adwokat, Wydział Prawa · (2007 - 2011)
• Uniwersytet Gdański
Magister Prawa · (1998 - 2003)
• Wyższa Szkoła Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych w Gdyni
Licencjat, Technologia informacyjna w Światowej Gospodarce · (1999 - 2002)
Specjalizacja:
• Sztuczna Inteligencja
• HR/Rekrutacja
• Sprzedaż
• Marketing
• Element ATS – automatyzacja rekrutacji
• RecPilot – ChatGPT dla rekruterów
• Szkolenia i doradztwo
Doświadczenie trenerskie: Doświadczony trener z zakresu Sztucznej Inteligencji oraz wykorzystywania technologii w obszarze HR
Posiada bogate praktyczne doświadczenie w biznesie i rekrutacji. Zajmuje się szkoleniami i doradztwem dla organizacji i ekspertów z różnych dziedzin, w tym SI, recruitment excellence, rozwój startupów, sprzedaż oraz marketing. Posiada 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: https://www.altkomakademia.pl/ogolne-warunki-uczestnictwa-w-szkoleniach/
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.