Akademia HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - Adaptacja i innowacja w nowoczesnym środowisku pracy - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Akademia HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - Adaptacja i innowacja w nowoczesnym środowisku pracy - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, właściciele przedsiębiorstw, jeśli są odpowiedzialni w przedsiębiorstwie za działania HR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie Uczestnika do efektywnego zarządzania procesami technologicznego wsparcia pracy, w tym automatyzacją i narzędziami cyfrowymi, z uwzględnieniem różnorodności pracowniczej i przyszłych potrzeb rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR | Kryteria weryfikacji - definiuje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.) | Kryteria weryfikacji - identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi | Kryteria weryfikacji - identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wdrażania odpowiednich programów szkoleniowo-rozwojowych poprawiających gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wspierania rozwoju innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody rozwijania wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody budowania i wdrażania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody upowszechniania wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania/realizacji pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody kształtowania pozytywnych postaw, nastawienia i pewności siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania/realizacji pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wzmacniania wśród pracowników potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
-
Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy
-
Korzyści z technologicznego wsparcia pracy: Omówienie, jak nowoczesne technologie mogą zwiększać wydajność i satysfakcję w pracy.
-
Konieczność nabywania kompetencji i kwalifikacji związanych z wykorzystaniem technologii w pracy
-
Rozpoznawanie potrzeb technologicznych: Jak identyfikować i przewidywać przyszłe potrzeby technologiczne w organizacji.
-
Zarządzanie różnorodnością kompetencji pracowników w zakresie korzystania z technologii
-
Analiza poziomu przygotowania pracowników: Metody oceny gotowości różnych grup pracowników do pracy z nowymi technologiami.
-
Programy szkoleniowe i rozwój kompetencji przyszłości: Przygotowanie i wdrażanie programów rozwijających kluczowe umiejętności.
-
Implementacja i promowanie innowacji
-
Wprowadzenie nowych narzędzi i platform: Strategie dla skutecznego wdrażania narzędzi cyfrowych i technologicznych.
-
Kształtowanie postaw i zachowań innowacyjnych: Jak wspierać pracowników w adaptacji do nowych rozwiązań i promować uczenie się przez całe życie.
-
Test kompetencji
-
Test wiedzy: Test na zrozumienie kluczowych aspektów technologicznego wsparcia pracy.
-
Ćwiczenie praktyczne: Dopasowanie korzyści i potencjalnych zagrożeń związanych z technologicznym wsparciem pracy.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie on-line.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Korzyści z technologicznego wsparcia pracy: Omówienie, jak nowoczesne technologie mogą zwiększać wydajność i satysfakcję w pracy ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Rozpoznawanie potrzeb technologicznych: Jak identyfikować i przewidywać przyszłe potrzeby technologiczne w organizacji ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Analiza poziomu przygotowania pracowników: Metody oceny gotowości różnych grup pracowników do pracy z nowymi technologiami ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Programy szkoleniowe i rozwój kompetencji przyszłości: Przygotowanie i wdrażanie programów rozwijających kluczowe umiejętności ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Wprowadzenie nowych narzędzi i platform: Strategie dla skutecznego wdrażania narzędzi cyfrowych i technologicznych ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Kształtowanie postaw i zachowań innowacyjnych ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Jak wspierać pracowników w adaptacji do nowych rozwiązań i promować uczenie się przez całe życie ćwiczenia | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Test kompetencji | Prowadzący Maciej Michalewski | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 509,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto179,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Michalewski
• Pomorska Izba Adwokacka w Gdańsku Adwokat, Wydział Prawa · (2007 - 2011) • Uniwersytet Gdański Magister Prawa · (1998 - 2003) • Wyższa Szkoła Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych w Gdyni Licencjat, Technologia informacyjna w Światowej Gospodarce · (1999 - 2002)
Specjalizacja:
• Sztuczna Inteligencja • HR/Rekrutacja • Sprzedaż • Marketing • Element ATS – automatyzacja rekrutacji • RecPilot – ChatGPT dla rekruterów • Szkolenia i doradztwo
Doświadczenie trenerskie: Doświadczony trener z zakresu Sztucznej Inteligencji oraz wykorzystywania technologii w obszarze HR Posiada bogate praktyczne doświadczenie w biznesie i rekrutacji. Zajmuje się szkoleniami i doradztwem dla organizacji i ekspertów z różnych dziedzin, w tym SI, recruitment excellence, rozwój startupów, sprzedaż oraz marketing. Posiada 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: https://www.altkomakademia.pl/ogolne-warunki-uczestnictwa-w-szkoleniach/
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.