SZKOLENIE Jak przyciągnąć klienta i zacząć generować wysokie przychody dzięki Facebookowi? GRUDZIEŃ 2024 (Kierunek - Rozwój)
SZKOLENIE Jak przyciągnąć klienta i zacząć generować wysokie przychody dzięki Facebookowi? GRUDZIEŃ 2024 (Kierunek - Rozwój)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo dedykowane jest szkolenie?
Usługa adresowana do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”.
1. Dla dorosłych mieszkańców województwa kujawsko - pomorskiego, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności z zakresu kompetencji cyfrowych oraz marketingu.
2. Dla wszytkich pracowników województwa kujawsko - pomorskiego (niezależnie od branży), którzy pragną zdobyć nowe umiejętności, planują się przebranżowić lub chcą doskonalić swoje umiejętności.
3. Dla studentów oraz pełnoletnich uczniów województwa kujawsko - pomorskiego, chcących podwyższyć swoje kwalifikacje i kompetencje zawodowe z własnej inicjatywy.
4. Dla przedsiębiorców z województwa kujawsko - pomorskiego, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności zawodowe i zadbać o swój rozwój zarówno osobisty jak i zawodowy.
5. Dla wszystkich osób doroślych mieszkających, uczących się oraz pracujących na terenie województwa kujawsko - pomorskiego zainteresowanych edukacją przez całe życie.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji28-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego projektowania przyjaznych użytkownikom grafik, orazkampanii marketingowych, reklam z wykorzystaniem podejścia Design Thinking, a także z wykorzystaniem narzędzi programowania typu Facebook Pixel. Dodatkowo usługa ma na celu przygotowanie uczestnika do samodzielnego posługiwania się narzędziami Facebooka.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant po ukończeniu szkolenia definiuje podstawowe pojęcia dotyczące biznesowych narzędzi na Facebooku, wskazując ich wady izalety, planuje działania marketingowe w mediach społecznościowych, dobierając adekwatne do przyjętych celów strategicznych. Potrafi określić grupę docelową na Facebooku dzięki czemu dociera z reklamami do osób potencjalnie zainteresowanych produktami, usługami. Potrafi zaprojektować szatę graficzną postów, na Facebooku oraz relacji na Instagramie. Kursant rozumie zachowania klientów i potrafi dotrzeć do dużej ilości potencjalnych odbiorców. Użytkownik szkolenia wykorzystuje nowoczesne metody pozyskiwania klienta i rozumie mechanizmy rządzące płatnymi reklamami. | Kryteria weryfikacji Stworzenie schematu reklamy oraz test wewnętrzny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Zwiększenie kompetencji z zakresu reklamy na Facebooku i narzędzi Social Media.Poznanie 13 elementów dzięki którym możliwa jest skuteczna sprzedaż na Facebooku. Zwiększenie przychodu z reklam obniżenie kosztów reklam.
Zmniejszenie kosztów reklamy przedsiębiorstwa o min. 5% w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
Zwiększenie sprzedaży o min. 1 dodatkową transakcję przeprowadzoną z kluczowym klientem firmy w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
Zwiększenie liczby potencjalnych klientów o min. 20% (kontaktów do potencjalnych klientów: adres email, numer telefonu).
Efekt usługi
Kursant po ukończeniu szkolenia definiuje podstawowe pojęcia dotyczące biznesowych narzędzi na Facebooku, wskazując ich wady i zalety, planuje działania marketingowe w mediach społecznościowych, dobierając adekwatne do przyjętych celów strategicznych. Potrafi określić grupę docelową na Facebooku dzięki czemu dociera z reklamami do osób potencjalnie zainteresowanych produktami, usługami. Potrafi zaprojektować szatę graficzną postów, na Facebooku oraz relacji na Instagramie. Kursant rozumie zachowania klientów i potrafi dotrzeć do dużej ilości potencjalnych odbiorców. Użytkownik szkolenia wykorzystuje nowoczesne metody pozyskiwania klienta i rozumie mechanizmy rządzące płatnymi reklamami.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Stworzenie schematu reklamy oraz test wewnętrzny.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1 JAK ZARABIAĆ Z FACEBOOKIEM
Skuteczna strona firmowa – wprowadzenie, najważniejsze informacje i statystyki, strony biznesowe, zakładanie fanpage’a.
MODUŁ 2 MENADŻER FIRMY (FACEBOOK)
Struktura konta reklamowego, przegląd najważniejszych ustawień, podstawy interfejsu, konfiguracja rozliczania się za reklamy.
MODUŁ 3 REMARKETING
Cele reklamowe, dobór grupy odbiorców, demografia, zainteresowania, zachowania i połączenia, ustalanie budżetu, wybór odpowiedniej opcji optymalizacji.
MODUŁ 4 CASE STUDY JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW
Zasady docierania do klientów w mediach społecznościowych, dobre praktyki, Facebook jako kanał obsługi klienta, sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Planowanie i wdrażanie strategii pozyskania klienta na Facebooku
MODUŁ 5 PIXEL FACEBOOKA
Czym jest i czemu służy, działanie pikseli Facebooka, piksel grupy niestandardowych odbiorców, piksel monitorowania konwersji
MODUŁ 6 REKLAMA NA FACEBOOKU
Dobór odpowiedniej grafiki, teksty na grafikach, skuteczny tekst reklamowy, dobór umiejscowienia. Analiza wyników kampanii, optymalizacja reklam, optymalizacja zestawu reklam, analiza wyników kampanii po optymalizacji.
MODUŁ 7 REKLAMA PRZYSZŁOŚCI
Zdybywanie fanów, kierowanie ruchem poza Facebook’iem i promowanie witryny, zwiększenie zasięgu wpisów video , promowanie postów, kampanie zasięgowe, zwiększanie rozpoznawalności marki, reklama wideo na podstawie viral Video Szkolenie adresowane jest do osób posiadających podstawowe doświadczenie w obsłudze mediów społecznościowych (Facebook, Instragram, Messenger), przykładowy oczekiwany okres doświadczenia zawodowego uczestników to 3 miesiące- , pracy biurowej w dowolym zawodzie.
Warunek niezbędny do spełnienia przez uczestników usługi: Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń można przejść podstawowy test wiedzy on-line, którego ukończenie pozwoli uczestnikowi uporządkowanie wiedzy Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 MODUŁ 1 JAK ZARABIAĆ Z FACEBOOKIEM | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 29-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 MODUŁ 2 MENADŻER FIRMY (FACEBOOK) | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 29-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 MODUŁ 3 REMARKETING | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 29-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 MODUŁ 3 REMARKETING | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 MODUŁ 4 CASE STUDY JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 MODUŁ 5 PIXEL FACEBOOKA | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 31-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 MODUŁ 6 REKLAMA NA FACEBOOKU | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 31-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 MODUŁ 7 REKLAMA PRZYSZŁOŚCI | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 31-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Martyna Kostrzewska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój. Kwalifikacja lub kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Informacje przekazywane są na żywo podczas treningu stacjonarnego. Podczas prowadzenia szkolenia będzie przedstawiona prezentacja i oraz ćwiczenia praktyczne. Trener prezentuje strategie oraz możliwości pozyskania klientów przy użyciu Facebooka. Każdy kursant otrzymuje materiały pdf oraz filmy video i dostęp do platformy szkoleniowej do których może powracać po szkoleniu.
Link do platformy online: https://martynakostrzewska.pl/kurs/1147/kurs-online-facebook-w-biznesie
Link do materiałów video:
1) https://www.youtube.com/watch?v=NmNPUULMzAA
2) https://www.youtube.com/watch?v=z5847XkA-xk
3) https://www.youtube.com/watch?v=jPRbnNUk6JE
4) https://www.youtube.com/watch?v=LuQUzgkvV48
Informacje dodatkowe
Więcej informacji o nas na stronie
www.nowepokolenie-mk.pl
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Klimatyzowane pokoje dysponują bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu, telewizorem z płaskim ekranem, minibarem oraz sejfem. Każdy mieści także łazienkę z suszarką do włosów oraz wanną lub prysznicem.
Na terenie hotelu Mercure Bydgoszcz Sepia znajduje się sala fitness, sauna, zaplecze bankietowe oraz taras na dachu z panoramicznym widokiem na okolicę.
Od Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego obiekt oddalony jest o 3 minuty spacerem, a od Ratusza – o 6 minut. Lotnisko Bydgoszcz-Szwederowo zlokalizowane jest 5,8 km od hotelu.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- prywatny parking, restauracja, centrum fitness, transfer lotniskowy, pokoje dla niepalących.