Master of Business Administration (MBA) - studia podyplomowe
Master of Business Administration (MBA) - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program kierujemy do menedżerów i liderów biznesu, którym zależy na rozwoju swoich umiejętności przywódczych. Uczestnicy studiów zdobywają interdyscyplinarną wiedzę, która obejmuje także najnowsze trendy z zakresu technologii wspierających realizowanie celów biznesowych.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi512
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów MBA jest dostarczenie uczestnikom aktualnej, zgodnej z trendami wiedzy z obszaru zarządzania oraz praktycznych umiejętności, a przede wszystkim pomoc w uzyskaniu kompetencji, które charakteryzują nowoczesnego lidera. Studia MBA to również doskonała okazja do budowania cennych relacji biznesowych i do partnerskiej wymiany doświadczeń z ekspertami - praktykami biznesu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Ekonomia menedżerska cz. 1 Społeczno-polityczne uwarunkowania współczesnej ekonomii: - Dostrzeganie złożoność procesów gospodarczych i ich wielokontekstowe uwarunkowania - Przedstawianie swoich opinii i doświadczeń komentując rozwój gospodarczy w Polsce i na świecie - analizowanie różnorodnych przykładów z zakresu historii, kultury i polityki w kontekście ekonomicznym Ekonomia menadżerska cz.2 - dobiera modele biznesowe adekwatne do różnych rodzajów zasobów niematerialnych, - uwzględnia złożone motywacje i wynikające z nich reakcji ludzi na bodźce ekonomiczne, - dostrzega rolę wartości pozaekonomicznych w budowaniu podtrzymywalnego biznesu. | Kryteria weryfikacji • Zapoznanie słuchaczy z różnorodnymi kontekstami historycznymi, społecznymi i politycznym rozwoju gospodarki• Umożliwienie autorefleksji na bazie własnych doświadczeń i posiadanej wiedzy • Systematyzacja pojęć i własnej wiedzy o społeczno-politycznych uwarunkowaniach ekonomii • analiza szerokiego kontekstu współczesnej gospodarki i jej rozwoju na przestrzeni dziejów • zna mechanizmy decydowania o dostępie do dóbr rzadkich (rynkowe i alternatywne) • uwzględnia złożoność motywacji (homo oeconomicus vs ekonomia behawioralna) - stosuje zarządzanie nadmiarem wg Tragedii Niematerialnej Obfitości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Nowoczesne przywództwo: • Podejmuje decyzje biorąc pod uwagę różne grupy interesów • Dobiera działania, aby budować płaszczyznę współpracy z pracownikami na poszczególnych poziomach przywództwa (5 poziomów przywództwa) • Analizuje i interpretuje efektywność płaszczyzny współpracy z pracownikami • Rozwiązuje problem w pracy zespołowej wynikający z kompetencji poszczególnych osób • Dobiera działania prowadzące do budowania efektywnego zespołu (aby nie występowały dysfunkcje pracy zespołowej) • Inicjuje pracę zespołu zorientowanego na wspólny cel • Dobiera sposób rozmowy z pracownikami i zespołem zorientowany na rozwijanie uważności, koncentracji na celach i zadaniach • Buduje mowę storytellingową w oparciu o konkretną sytuację • dokonuje autoanalizy swojej postawy w kontekście bycia menedżerem / przywódcą • Definiuje wizję, na rzecz której chce działać • Współpracuje w zespole podczas przygotowania pracy zaliczeniowej • Bierze odpowiedzialność w sytuacjach trudnych za zespół i cele i zadania zespołu. • Dokonuje analizy swojej umiejętności antycypacji rozumianej jako wyłapywanie okazji, identyfikacji luk i potrzeb rynkowych | Kryteria weryfikacji • Wymienia i objaśnia 4 filary zarządzania; wskazuje ich istotę dla efektywności działań• Wyjaśnia różnice pomiędzy zarządzaniem a przywództwem (menedżerem kontrolującym / wspomagającym) • Wymienia i objaśnia 5 poziomów przywództwa • Wymienia i objaśnia 4 style zarządzania sytuacyjnego • Objaśnia etapy budowania efektywnych zespołów • Wymienia i objaśnia 5 dysfunkcji pracy zespołowej (w oparciu o model P. Lencioniego) • Wymienia elementy wpływające na efektywność spotkania / zebrania • Objaśnia istotę misji, wizji, strategii, wartości • Wyjaśnia istotę kultury organizacyjnej, wskazuje jej przełożenie na efektywność biznesową • Wyjaśnia istotę storytellingu, wskazuje na jego inspirujące i motywujące możliwości oddziaływania | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kultura i zachowania organizacyjne:• przeprowadza analizę kultury organizacyjnej • zarządza zmianą kulturową • tworzy i wdraża strategię zmiany kultury organizacyjnej oraz zarządza procesem zmiany • dokonuje analizy własnej postawy w roli lidera w kształtowaniu i propagowaniu kultury organizacyjnej • wskazuje drogę rozwiązania konfliktów wynikających z różnic kulturowych w organizacji • pracuje umiejętnie w zespołach o różnorodnym tle kulturowym i skutecznie zarządza różnicami • tworzy kulturę organizacyjną sprzyjającą zaangażowaniu i wydajności pracowników • wspiera i rozwija potencjał innych pracowników poprzez mentoring i coaching | Kryteria weryfikacji • Identyfikuje kluczowe elementy kultury organizacyjnej, takie jak wartości, normy, symbole i zwyczaje• tworzy i wdraża strategię zmiany kultury organizacyjnej oraz zarządza procesem zmiany • wskazuje rolę liderów w kształtowaniu i promowaniu pożądanej kultury organizacyjnej - Charakteryzuje strategie wprowadzania pożądanej kultury w organizacji oraz objaśnia istotę zarządzania procesem zmiany kulturowej • charakteryzuje różne modele i teorie kultury organizacyjnej, takie jak model Scheina, model Handy'ego czy model Hofstedego. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kompetencje lidera XXI wieku:• rozumie lepiej siebie i innych w kontekście pracy i współpracy • rozpoznaje szanse i potencjalne zagrożenia w relacjach z innymi • potrafi objaśnić trendy rozwoju kompetencji | Kryteria weryfikacji • zna charakterystykę Modeli liderskich• wie jak budować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie wyraża się swoje pomysły • buduje pozytywne doświadczenia pracowników poprzez zaufanie - model Great Place to Work • zna 6 stylów kierowania Daniela Golemana | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Komunikacja i relacje w organizacji:• rozpoznaje i stosuje stany funkcjonalne Ja (Model funkcjonalny Stanów Ja, koncepcję transakcji). • rozpoznaje poziomy kontraktu i stosuje kontraktowanie w praktyce biznesowej. • analizuje gry w celu pozyskania informacji o relacjach i podejmuje próby szukania alternatywnych, spójnych wzorców komunikacji. • rozpoznaje własne preferencje w wyborze ról w Trójkącie S. Karpmana. • wykorzystuje narzędzia rozpoznawania gier. – • identyfikuje i objaśnia źródła gier w realnych sytuacjach oraz przewiduje ich znaczenie dla funkcjonowania zespołu i firmy • rozpoznaje i opisuje własne wzorce komunikacyjne oparte o stany Ja. • wskazuje na własny potencjał menedżerski w obszarze budowania, utrzymywania oraz korygowania relacji na linii przełożony-podwładny. • odwołuje się do wiedzy z zakresu Analizy Transakcyjnej w sytuacjach niejasnych, trudnych, uporczywie powtarzających się nieadaptacyjnych schematów. • poszerza swoją świadomość i rozumienie relacji poprzez przyjmowanie konstruktywnej informacji zwrotnej; pozwalającej na diagnozę własnych nierozpoznań (zachowań pasywnych, zachowań driverowych). • wskazuje możliwości wykorzystania zdobytej wiedzy w swoim środowisku biznesowym | Kryteria weryfikacji • wyjaśnia założenia filozoficzne Analizy Transakcyjnej Erica Berne’a oraz charakteryzuje jej wybrane modele• charakteryzuje model funkcjonalny PAC (E. Berne). • charakteryzuje wybrane modele Analizy Transakcyjnej (Model funkcjonalny Stanów Ja, koncepcję transakcji). • objaśnia koncepcję gier psychologicznych oraz wymienia i opisuje narzędzia do ich diagnozowania: Trójkąt S. Karpmana i bilateralność gier J. Hine (Formuła G). • objaśnia metody przeciwdziałania grom: Trójkąt Zwycięzcy A. Choy. • wskazuje na przyczyny i skutki gier psychologicznych w firmach. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Narzędzia rozwoju - Coaching i mentoring:• buduje zaufanie poprzez zawieranie kontraktu, komunikowanie się w modelu „dorosły” – „dorosły” oraz używanie narzędzia SMART+ w trakcie rozmowy motywacyjno-korygującej. • formułuje i przekazuje wzmacniający i korygujący feedback • motywuje klienta/pracownika do zmiany poprzez „pracę na celu” lub „pracę na bólu”. • modyfikuje posiadane narzędzia menedżerskie w oparciu o nową wiedzę • korzystając z narzędzi rozwoju pracownika komunikuje otwarcie swoje intencje | Kryteria weryfikacji • wyjaśnia genezę coachingu, różnice między coachingiem, mentoringiem, treningiem i psychoterapią.• wymienia i charakteryzuje etapy rozmowy motywacyjno-korygującej. • wyjaśnia, na czym polega „praca na celu” oraz „praca na bólu” w metodzie błyskawicznej motywacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwem organizacji:• przeprowadza podstawowy proces planowania zarządzania ryzykiem w organizacji • przedstawia kluczowe elementy systemu zarządzanie bezpieczeństwem informacji • przedstawia argumenty za wdrażaniem systemów zarządzania bezpieczeństwem • dokonuje oceny ryzyka związanego z naruszeniem ochrony danych zgodnie z metodologią ENISA | Kryteria weryfikacji • zna podstawowe pojęcia i teorie związane z zarządzaniem ryzykiem• definiuje pojęcia: zarządzanie, bezpieczeństwo, ryzyko, podejście oparte na ryzyku, naruszenie ochrony danych • zna metody zarządzania bezpieczeństwem informacji • zna metodologie oceny ryzyka • zna metodologię oceny ryzyka naruszenia ochrony danych wg. ENISA | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie operacyjne i procesowe:• przestrzega zasad dobrego obywatelstwa korporacyjnego jako podstawy do osiągnięcia stanu Doskonałości Biznesowej • analizuje procesy w celu identyfikacji NVA (Non Value Added) i optymalizacji LT (Lead Time), CT (Cycle Time), Mapowanie Strumienia Wartości (VSM) • rozumie znaczenie Doskonałości Operacyjnej dla osiągania stanu przewagi konkurencyjnej zarówno w sektorze produkcyjnym jak i usług • rozumie znaczenie narzędzi służących filozofii Lean, takich jak, RCA, FMEA, Six Sigma, SMED, Just-in Time, itp. | Kryteria weryfikacji • zna definicje: Doskonałości Procesowej Doskonałości Operacyjnej Doskonałości Biznesowej• rozumie koncept filozofii LEAN • posiada wiedzę nt. najważniejszych narzędzi w zarządzaniu procesowym w obrębie filozofii LEAN | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Finanse dla menedżerów:• wykorzystuje zdobytą wiedzę przedmiotową w podejmowaniu decyzji finansowych w działalności operacyjnej i finansowej w oparciu o krytyczną analizę uzyskanych efektów • proponuje rozwiązania konkretnych problemów decyzyjnych w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym, finansowym i płynnościowym Kompetencje społeczne • wykorzystuje wiedzę ekspercką w planowaniu i budżetowaniu działalności podmiotu gospodarczego • współpracuje w grupie mając świadomość zasad profesjonalnego i etycznego zachowania; stosuje się do tych zasad i propaguje je wśród innych | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje i objaśnia uwarunkowania podejmowania decyzji w obszarze ryzyka operacyjnego, finansowego o płynnościowego• objaśnia istotę planowania i budżetowania jako narzędzia podejmowania decyzji menedżerskich w obszarze finansów • objaśnia trendy społeczno-ekonomiczne, ich źródła, przebieg, konsekwencje oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji menedżerskich. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie projektami:• planuje działania we własnym i zespołowym projekcie modelowym. • zarządza projektem modelowym uwzględniając zadane parametry, informacje, dane i uwarunkowania • poddaje refleksji modyfikację swoich działań tak, aby sprzyjały zaangażowanemu i skutecznemu biznesowi. • weryfikuje swój sposób działania i skutecznie go zmienia wykorzystując umiejętność autoanalizy i wnioski z doświadczeń i eksperymentów • opisuje cykl życia projektu w jego poszczególnych fazach | Kryteria weryfikacji • zna wpływ inicjatyw strategicznych na zakres i harmonogramu działań projektowych. • objaśnia sposoby tworzenia powiązanej struktury działań, tak by uzyskać skuteczny efekt wzmacniający. • objaśnia specyfikę i znaczenie dobrych praktyk w działaniu PM • zna specyfikę i różnice pomiędzy ZP a „odchudzoną” produkcją (Lean Production) i jej narzędziami optymalizującymi • ma wiedzę nt. technik działań projektowych w różnych branżach i obszarach. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie strategiczne:• interpretuje wagę różnych trendów dla sytuacji konkretnego przedsiębiorstwa • wykorzystuje narzędzie PESTEL na potrzeby analizy sytuacji wybranej organizacji • analizuje sytuację przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu 5 Sił Portera • analizuje potencjał wewnętrzny przedsiębiorstwa przy pomocy narzędzia VRIO • stosuje metodę SWOT na potrzeby analizy sytuacji wybranej organizacji • formułuje cele przedsiębiorstwa • wykorzystuje Macierz Ansoffa na potrzeby analizy wybranego przedsiębiorstwa • komunikuje się z otoczeniem z użyciem specjalistycznej terminologii | Kryteria weryfikacji • zna definicję otoczenia przedsiębiorstwa; objaśnia kluczowe pojęcia• rozróżnia elementy otoczenia bliższego i dalszego • rozpoznaje interesariuszy organizacji • charakteryzuje relacje organizacji z otoczeniem • definiuje koopetycję • charakteryzuje podstawowe rodzaje strategii – • charakteryzuje najważniejsze trendy w otoczeniu makroekonomicznym • opisuje i nazywa siły, jakie działają na przedsiębiorstwo w otoczeniu rynkowym • definiuje potencjał wewnętrzny i rozpoznaje jego komponenty • objaśnia istotę analizy pozycji strategicznej – • definiuje misję i wizję przedsiębiorstwa • wyjaśnia znaczenie posiadania misji i wizji przedsiębiorstwa dla jego powodzenia • objaśnia zasady formułowania celów przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Marketing XXI w.:• posiada umiejętność globalnego spojrzenia na marketing z perspektywy celów biznesowych • buduje wartości firmy poprzez markę, wizerunek, orientację marketingową • ocenia działania marketingowe w oparciu o wskaźniki • prowadzi ustrukturyzowane działania marketingowe wraz z zespołem i podwykonawcami | Kryteria weryfikacji • ma wiedzę nt. celów strategicznych w marketingu• wykorzystuje narzędzia marketingowe i kanały komunikacji XXI wieku • zna praktyczne aspekty marketingu • ma wiedzę nt. analizy i badań grup odbiorczych • zna pułapki marketingowe, które mogą drenować finanse firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Prawo w biznesie:• umiejętność oceniania legalności postępowania przedsiębiorców oraz poprawne rekonstruowanie norm prawnych z przepisów prawa • stosuje wybrane pojęcia z zakresu prawa cywilnego, handlowego oraz gospodarczego publicznego • identyfikuje spółki prawa handlowego (jawne, partnerskie, komandytowe, komandytowo-akcyjne, z ograniczoną odpowiedzialności, akcyjne) na podstawie ich charakterystyki lub stanów faktycznych oraz reguł odpowiedzialności wspólników/organów za zobowiązania spółki • sporządza wybrane postanowienia umowne. • przejawia ostrożność w formułowaniu ocen na temat legalności działalności przedsiębiorców • wykazuje wielość perspektyw w formułowaniu opinii na temat wyboru rozwiązań problemów prawnych • dokonuje wyboru najlepszego rozwiązania problemu prawnego zidentyfikowanego w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej • ocenia podjęte przez siebie decyzje, wskazując ich wady i zalety | Kryteria weryfikacji • definiuje podstawowe pojęcia z zakresu prawoznawstwa, wymienia gałęzie prawa oraz wyjaśnia kluczowe różnice między nimi.• charakteryzuje podmioty, które mogą być przedsiębiorcami w polskim systemie prawnym (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej) oraz wskazuje odnoszące się do nich, wybrane normy prawa cywilnego. • charakteryzuje spółki prawa handlowego (jawna, partnerska, komandytowa, komandytowo-akcyjna, z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjna) oraz wyjaśnia podstawowe różnice między nimi. • charakteryzuje jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółkę cywilną • wymienia i charakteryzuje wybrane rodzaje umów, często funkcjonujących w obrocie gospodarczym (dzierżawa, franczyza, leasing). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Strategiczny HR:• analizuje czynniki wewnątrz i zewnątrz organizacji celem doboru właściwej strategii HR • dobiera działania, funkcji HR właściwe dla wybranej strategii HR • wskazuje i interpretuje wskaźniki efektywności organizacji w obszarze HR • dobiera narzędzia przekonywania pracowników do przyjęcia określonych wzorców kultury organizacyjnej • dobiera działania prowadzące do budowania efektywnego procesu szkoleniowego • dobiera działania prowadzące do budowania efektywnego procesu - 3 mentoringowego w organizacji • dobiera i definiuje właściwe cele kampanii employer brandingowej • buduje kampanie employer brandingową w oparciu o zdefiniowane cele • dokonuje autoanalizy swojej postawy w kontekście bycia menedżerem / przywódcą współpracującym z działem HR | Kryteria weryfikacji • wymienia i objaśnia rodzaje strategii HR wskazuje ich istotę dla efektywności działań całej organizacji • wyjaśnia różnice pomiędzy kryteriami stosowania strategii HR • wymienia funkcje zarządzania kapitałem ludzki kształtujące obszary strategii • wymienia i objaśnia wskaźniki efektywności organizacji w obszarze HR • wyjaśnia specyfikę i zastosowanie employer brandingu | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie zmianą:• używa odpowiedniego modelu zarządzania zmianą w organizacji. • dobiera osoby o odpowiednich kompetencjach w celu skutecznego wdrożenia procesu zmiany. • dobiera odpowiednie narzędzia do opracowania procesu zmiany. • dobiera metody radzenia sobie z oporem na różnych poziomach organizacyjnych • ma świadomość potrzeby opracowywania przemyślanych planów wdrożenia procesów zmiany | Kryteria weryfikacji • definiuje zmianę, rodzaje zmian i objaśnia rodzaje podejść do zmian.• wyjaśnia przyczyny i cele zarządzania procesem zmiany. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Symulacyjna gra strategiczna• udział w symulacji biznesowej dla rozwoju kompetencji menedżerskich i pracy zespołowej. • wykorzystanie koncepcji grywalizacji w doskonaleniu umiejętności planistycznych i pracy w zespole. | Kryteria weryfikacji • uczestniczy aktywnie w symulacji biznesowej, podejmując decyzje i współpracując z innymi uczestnikami w celu osiągnięcia założonych celów.• analizuje wyniki symulacji, wyciągając wnioski dotyczące skuteczności strategii i podejmowanych decyzji. • opracowuje raporty z analizy symulacji i prezentuje wnioski oraz rekomendacje dotyczące działań biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zrównoważony rozwój /ESG:• rozpoznaje i wdraża etyczne praktyki w zarządzaniu firmą • analizuje i ocenia różne strategie zarządzania, które promują zrównoważony rozwój w firmach • przygotowuje i analizuje raporty niefinansowe zgodnie z wymogami ESG • opracowuje skuteczne strategie komunikacyjne dotyczące zrównoważonego rozwoju i aspektów ESG. | Kryteria weryfikacji • wie na czym polega zrównoważony rozwój i jakie są jego kluczowe zasady• wyjaśnia kluczowe wymogi prawne i regulacyjne dotyczące środowiskowych, społecznych i zarządczych aspektów działalności firm • wyjaśnia czym jest inwestowanie w impakt oraz jakie są jego cele i metody • identyfikuje i wspiera innowacyjne projekty mające na celu kreowanie wartości społecznej i środowiskowej • posiada umiejętności w zakresie przygotowywania raportów, kampanii i innych materiałów komunikacyjnych promujących działania zrównoważone. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Moduł diagnostyczno-rozwojowy:• świadomość własnych kompetencji i obszarów rozwojowych • planowanie ścieżki kariery z uwzględnieniem psychologicznego dopasowania do stanowiska pracy. • ciągłe doskonalenie kompetencji menedżerskich. | Kryteria weryfikacji • identyfikuje swoje mocne strony, obszary rozwojowe i cele zawodowe.• opracowuje plany rozwoju osobistego i zawodowego, uwzględniając zarówno kwalifikacje techniczne, jak i umiejętności miękkie. • uczestniczy aktywnie w działaniach doskonalących swoje kompetencje i podejmuje działania w celu realizacji swoich celów zawodowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Big data i analiza danych:• buduje kompetencje AI w organizacji • buduje chmurowy ekosystem AI w organizacji • projektuje rozwiązania Big Data w organizacji | Kryteria weryfikacji • zna dobre praktyki związane z wdrażaniem AI• zna metody przetwarzania i analizy danych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się przygotowaniem i obroną pracy zaliczeniowej na ocenę.
Program
Program
1. Ekonomia menedżerska |
2. Finanse dla menedżerów |
3. Marketing XXI wieku |
4. Strategiczny HR |
5. Prawo w biznesie |
6. Zrównoważony rozwój /ESG |
7. Zarządzanie strategiczne |
8. Symulacja biznesowa Marketplace |
9. Zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwem organizacji |
10. Zarządzanie operacyjne i procesowe |
11. Zarządzanie projektami |
12. Moduł diagnostyczno-rozwojowy |
13. Kompetencje współczesnego lidera |
14. Nowoczesne przywództwo |
15. Komunikacja i relacje w organizacji |
16. Narzędzia rozwoju - Coaching i metoring |
17. Zarządzanie zmianą |
18. Kultura i zachowania organizacyjne |
19. Wykorzystanie Big Data i sztuczej inteligencji (AI) w biznesie |
20. Innowacje i nowe technologie w biznesie |
21. Sesje z praktykami |
22. Projekt zaliczeniowy |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto29 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto29 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto57,62 PLN
- Koszt osobogodziny netto57,62 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Woźniak
Ilona Stawczyk
Tomasz Gordon
Mariusz Grudzień
dr Bartłomiej Biga
Andrzej Galanter
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf bądź na platformie Moodle. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
Zgodnie z regulaminem zapisów na studia podyplomowe na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu Filia w Warszawie, należy zapisać się również poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji UWSB Merito w Warszawie
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
- dostarczenie wymaganego kompletu dokumentów (kwestionariusz osobowy wraz z podaniem, list motywacyjny, CV, potwierdzenie m.in. 5 letniego doświadczenia zawodowego, dyplom ukończenia studiów wyższych - oryginał do wglądu w Biurze MBA)
- uzyskanie pozytywnego rezultatu rozmowy kwalifikacyjnej.
Warunki zaliczenia
Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich modułów oraz przygotowanie i obrona pracy zaliczeniowej na koniec studiów.
Informacje dodatkowe
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami, studiami przypadków, treningami i symulacją biznesową, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności menedżerskie.
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty od 9:00 do 16:00,
- w niedziele od godz. 9:00 do 16:00.
Studia MBA realizowane są przy współpracy z naszym partnerem merytorycznym - Franklin University (USA).
Absolwenci programu otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych MBA Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu Wydział Przedsiębiorczości i Innowacji w Warszawie (w języku polskim i angielskim), oraz dyplom MBA wraz z wykazem zaliczonych modułów sygnowany przez naszą Uczelnię i amerykańskiego partnera programu – Franklin University (w języku angielskim).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik zdobywa nową wiedzę i umiejętności, dzięki zajęciom realizowanym na platformie Microsoft Teams. Z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami studiów kontaktuje się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczy w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- wbudowana kamera (opcjonalnie).