Efektywna organizacja i zarządzanie biznesem beauty. Sukces w branży beauty.
Efektywna organizacja i zarządzanie biznesem beauty. Sukces w branży beauty.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, managerowie, specjaliści i pracownicy obiektów beauty.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia Efektywna organizacja i zarządzanie biznesem beauty. Sukces w branży beauty jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego i skutecznego stworzenia własnej rozpoznawalności, stabilnej marki na rynku beauty, zwiększania rentowności swoich usług, skutecznego realizowania biznesowych celów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zwiększa rentowność w biznesie | Kryteria weryfikacji -omawia kluczowe strategie zwiększające zysk-analizuje ofertę -ustala ceny zabiegowe -kontroluje koszty stałe i zmienne -stosuje narzędzia do monitorowania kosztów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się prawidłowo motywuje i gratyfikuje pracowników | Kryteria weryfikacji -stosuje skuteczne metody motywowania zespołu-omawia formy gratyfikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się prawidłowo stosuje style myślenia i działania FRIS | Kryteria weryfikacji -prawidłowo komunikuje przekazy-rozumie potrzeby klientów, współpracowników, kontrahentów -omawia style myślenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się prawidłowo przeprowadza obsługę klienta w salonie beauty | Kryteria weryfikacji -przygotowuje instrukcje dotyczącą etapów kontaktu z klientem -monitoruje i mierzy jakość obsługi klienta -omawia trzy perspektywy obsługi klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się posiada świadomość roli menadżera oraz lidera w organizacji | Kryteria weryfikacji -omawia strategie, wizje oraz cele menadżera -omawia różnice między liderem, a menadżerem -omawia oraz stosuje kluczowe umiejętności i cechy lidera -umiejętnie zarządza konfliktami -prawidłowo rozwiązuje problemy -omawia rolę menadżera jako autorytetu -odróżnia autorytet formalny od nieformalnego, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętnie dobiera zadania do kompetencji pracownika | Kryteria weryfikacji -omawia zasady i metody tworzenia standardów stanowisk i ich zadań-motywuje zespół do utrzymania standardów i pracy zgodnie z misją firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się motywuje zespół oraz buduje zaangażowanie | Kryteria weryfikacji -omawia rodzaje motywacji-stosuje najbardziej efektywne metody motywacji i angazuje innych do działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Data 30.09
Rentowność w biznesie - analiza oferty, cen zabiegów, koszty stałe i koszty zmienne. Niezbędne narzędzia.
·poznasz kluczowe strategie, które pozwolą na maksymalizację zysków,
·nauczysz się analizować swoją ofertę, aby dostosować ją do oczekiwań rynku i potrzeb klientów,
·zrozumiesz, jak ustalać ceny zabiegów, aby były atrakcyjne dla klientów i jednocześnie przynosiły zysk,
·dowiesz się, jak kontrolować koszty stałe i zmienne, aby zwiększyć rentowność działalności.
·przedstawimy niezbędne narzędzia do monitorowania i optymalizacji kosztów,
·otrzymasz konkretne wskazówki, jak efektywnie zarządzać finansami, aby Twoja firma rozwijała się dynamicznie i stabilnie.
data 7.10
Gratyfikacja pracowników - finansowa i pozafinansowa.
- poznasz skuteczne metody motywowania zespołu i nauczysz się, jak przyznawać premie i dodatki, które zwiększą zaangażowanie pracowników,
- dowiesz się, jakie szkolenia i benefity pozafinansowe mogą wpłynąć na wydajność i lojalność zespołu,
- poznasz różnorodne formy gratyfikacji, które poprawią morale i atmosferę w miejscu pracy.
data.14.10
Tożsamość Szefa - Style Myślenia i Działania FRIS.
Cztery perspektywy, cztery style myślenia i jeden cel - odnieść sukces. Narzędzie psychometryczno - rozwojowe FRIS Style Myślenia pozwoli Ci zrozumieć własną i inne perspektywy patrzenia na świat. Dzięki poznaniu swojego stylu myślenia będziesz:
·lepiej się komunikować,
·podniesiesz efektywność pracy swojej i zespołu,
·będziesz lepiej rozumieć ludzi, z którymi współpracujesz: pracowników, klientów, kontrahentów,
·odkryjesz swój potencjał,
·dowiesz się w czym jesteś najlepsza/y oraz które obszary wymagają od Ciebie większego wysiłku, i które w związku z tym warto delegować pracownikom lub zlecać podwykonawcom.
data 21.10
Księga procedur obsługi klienta - z podziałem na poszczególne etapy.
- poznasz, jak napisać szczegółowe instrukcje dotyczące każdego etapu kontaktu z klientem, od przygotowania gabinetu, rozmowę telefoniczną przez powitanie i wprowadzenie klienta, aż po przeprowadzenie zabiegu i pożegnanie,
- zapewnisz wysoki standard obsługi, co przyczyni się do zadowolenia klientów i lojalności wobec Twojego biznesu.
data; 28.10
Rola Menedżera w organizacji - strategie, wizje, cele.
Dzięki temu modułowi:
·zrozumiesz, jakie są oczekiwania wobec Menedżera,
·poznasz różnice między Liderem a Menedżerem,
·dowiesz się, jak powstaje kompetencja,
·dostaniesz i przećwiczyć narzędzia do planowania strategicznego i wyznaczania celów.
data: 4.11
A i Ω Profesjonalnej Obsługi Klienta - spojrzenie z trzech perspektyw
Omówienie trzech kluczowych perspektyw, jest kluczowe, aby zapewnić Twoim klientom niezapomniane doświadczenia i sprawić, że będą chcieli do Ciebie wracać.
- omówimy jak monitorować i mierzyć jakość obsługi, aby stale ją doskonalić i odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku,
- przeanalizujemy rzeczywiste przykłady sukcesów i porażek w obsłudze klienta, aby lepiej zrozumieć, co działa, a co nie.
data;18.11
Doskonalenie i rozwój Lidera – kluczowe cechy i umiejętności Lidera.
Nikt nie rodzi się Liderem, ale każdy może nim zostać. Z Beauty Business Success Academy jest to możliwe, dzięki doskonaleniu w Uczestnikach umiejętności przywódczych. Dzięki temu, jako Lider będziesz:
·lepiej radzić sobie ze zmianami,
·umiejętnie zarządzać konfliktami,
·łatwiej rozwiązywać problemy,
·pracować na zasobach, wykorzystując potencjał zespołu,
·angażować i motywować pracowników.
data: 25.11
Zespół - omówienie zasad i zadań w zespole.
Dobierając umiejętnie zadania do kompetencji pracownika zwiększysz efektywność pracy w zespole oraz zaangażowanie.
- omówimy zasady i metody tworzenia standardów stanowisk i check list zadań,
- nauczysz się, jak motywować zespół do utrzymywania standardów i pracy zgodnie z wartościami i misją firmy.
data; 2.12
Autorytet Menedżera - postawa, zaufanie, wartości.
Kompetencje menedżera to nie tylko wiedza, doświadczenie, ale również postawa, kluczowa w nawiązywaniu długotrwałych relacji biznesowych, budowaniu zaufania, komunikacji a tym samym w pozyskiwaniu klientów. W module dowiesz się:
·czym jest autorytet formalny i nieformalny,
·jaka jest rola autorytetu w zarządzaniu zespołem,
·jak zbudować i utrzymać zaufanie pracowników,
·czym jest zarządzanie poprzez wartości,
·jakie są najczęstsze błędy i pułapki w budowaniu autorytetu.
data: 9.12
Motywowanie zespołu i budowanie zaangażowania – Diagnostyka, metody i narzędzia
Umiejętność wzniecania w sobie wewnętrznej motywacji oraz motywowanie innych to ważna kompetencja ludzi sukcesu. Zaczynaj z wizją końca i niech ten obraz towarzyszy Ci każdego dnia. Uczestnicząc w Akademii:
·poznasz rodzaje motywacji,
·dowiesz się, co najbardziej nas motywuje i jak zaangażować innych do działania,
·nauczysz się, jak stosować jednominutowe pochwały.
Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu. Walidator jest autorem testu.
Szkolenie adresowane jest do osób posiadających podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia salonu beauty.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych zgodnie z harmonogramem usługi - 20 godzin dydaktycznych.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi pozwalającymi uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Metody szkoleniowe: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Rentowność w biznesie - analiza oferty, cen zabiegów, koszty stałe i koszty zmienne. Niezbędne narzędzia. | Prowadzący Beata Adamczyk | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Gratyfikacja pracowników - finansowa i pozafinansowa. | Prowadzący Beata Adamczyk | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Tożsamość Szefa - Style Myślenia i Działania FRIS | Prowadzący Sylwia Polus-Pompa | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Księga procedur obsługi klienta - z podziałem na poszczególne etapy. | Prowadzący Beata Adamczyk | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Rola Menedżera w organizacji - strategie, wizje, cele. | Prowadzący Sylwia Polus-Pompa | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 A i Ω Profesjonalnej Obsługi Klienta - spojrzenie z trzech perspektyw | Prowadzący Beata Adamczyk | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Doskonalenie i rozwój Lidera – kluczowe cechy i umiejętności Lidera. | Prowadzący Sylwia Polus-Pompa | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Zespół - omówienie zasad i zadań w zespole. | Prowadzący Beata Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Autorytet Menedżera - postawa, zaufanie, wartości. | Prowadzący Sylwia Polus-Pompa | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Motywowanie zespołu i budowanie zaangażowania – Diagnostyka, metody i narzędzia | Prowadzący Sylwia Polus-Pompa | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 walidacja | Prowadzący Bartosz Tuchalski | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto135,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Adamczyk
Propagatorka trendu rynkowego SILENT TREATMENT, pionierka Ajurwedy na polskim rynku, zapoczątkowała projekt “Kosmetyczny okrągły stół”, propagujący współpracę między salonami kosmetycznymi i lekarskimi.
Bartosz Tuchalski
Od 2015 roku właścicielka firmy Artifex specjalizującej się w szkoleniach z kompetencji miękkich dla właścicieli, menedżerów i
pracowników oraz w coachingu. FRIS-owa Wizjonerka i Entuzjastka w działaniu. Pasjonatka pracy z ludźmi. Wspierająca i inspirująca do zmian oraz inwestowania w siebie.
Sylwia Polus-Pompa
Od 2015 roku właścicielka firmy Artifex specjalizującej się w szkoleniach z kompetencji miękkich dla właścicieli, menedżerów i
pracowników oraz w coachingu. FRIS-owa Wizjonerka i Entuzjastka w działaniu. Pasjonatka pracy z ludźmi. Wspierająca i inspirująca do zmian oraz inwestowania w siebie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe:
- skrypt szkoleniowy
- pakiet narzędzi do planowania i analizy zysków
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu uczestnik z minimalną 80% obecnością uzyska zaświadczenie ukończenia usługi rozwojowej.
Szkolenie będzie się odbywało w trybie stacjonarnym. W każdym dniu szkoleniowym jest przewidziana przerwa minimum 15 minutowa. Minimum jedna przerwa po 4 godzinach zajęć. Częstotliwość przerw dopasowana będzie do indywidualnych potrzeb grupy.
Zastosowane zostanie zwolnienie z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1/ Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) - 2-5 Mbps, Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps;
2/ Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
3/ Minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
4/ Wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe);
5/ Wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe);
6/ Wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe);
7/ Wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe);
8/ Mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Dopuszcza się stosowanie innych narzędzi software i hardware wymienionych w rubryce, jeżeli zaproponowane rozwiązania są tej samej jakości lub lepsze od wymienionych powyżej.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: Od rozpoczęcia do zakończenia szkolenia.
Platfroma/ rodzaj komunikatora za pośrednictwem, którego prowadzona będzie usługa; Microsoft Teams