Analityk i konsultant Salesforce
Analityk i konsultant Salesforce
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są dla:
-
Osób na stanowiskach związanych z procesami biznesowymi (sprzedaż, marketing, obsługa klienta), analitycy biznesowi, programiści, użytkownicy Salesforce lub innych systemów klasy CRM. Dla osób z doświadczeniem w roli konsultanta lub administratora Salesforce studia pomogą głównie usystematyzować wiedzę.
-
Kandydaci kierunku powinni wykazywać się określonymi cechami m.in. posiadać umiejętności komunikacyjne szczególnie w relacjach biznesowych, kreatywność w szukaniu i proponowaniu rozwiązań, podstawowe umiejętności techniczne.
-
Wymagane doświadczenie w pracy z oraz znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
-
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przygotowanie studenta do pracy z klientem, przeprowadzenie klienta przez proces edukacji produktowej (konsulting), prawidłowym opisaniem wymagań oraz odwzorowaniu tych wymagań na platformie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- znajomość platformy Salesforce (Sales Cloud, Service Cloud, Pardot) - podstawowe zrozumienie funkcjonalności Marketing Cloud. - poznanie specyfiki branży (m.in. retail, healthcare, manufacturing), ich procesów i używanych systemów informatycznych - zrozumienie modeli danych - analityka Biznesowa w środowisku Salesforce - podstawy zarządzania projektami - znajomość rynku i narzędzi IT w obszarze CRM i rozwiązań chmurowych służących automatyzacji procesów (sprzedaż, marketing, obsługa klienta) | Kryteria weryfikacji Sprawdzenie znajomości platformy Salesforce, w tym Sales Cloud, Service Cloud i Pardot, oraz umiejętność ich konfiguracji i integracji na wybranym przykładzie- opis projektu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności: - budowanie strategii sprzedażowej opartej o systemy CRM (Customer Relationship Management) - budowanie strategii marketingowej dla klientów B2B -wykonywanie notacji biznesowej wymagań - podstawowa konfiguracja i dopasowanie systemu Salesforce Sales Cloud, Service Cloud, Pardot | Kryteria weryfikacji Opracowywanie strategii marketingowych dedykowanych klientom B2B, które wykorzystują narzędzia CRM do generowania i śledzenia leadów.Przygotowanie konfiguracji i dostosowanie systemów Salesforce, takich jak Sales Cloud, Service Cloud i Pardot. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- efektywna komunikacja z klientem -współpraca z zespołem technicznym | Kryteria weryfikacji Jasne wyjaśnianie zagadnień technicznych oraz rozwiązywanie problemów. Umiejętność adaptacji do zmieniających się sytuacji oraz elastyczność w pracy z różnorodnymi grupami i klientami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
- Wprowadzenie do ekosystemu Salesforce (8 godz.)
- Jak organizacje budują przewagę konkurencyjną dzięki systemom informatycznym (4 godz.)
- Przygotowanie do pierwszego spotkania z klientem, psychologia spotkań (8 godz.)
- Budowanie modeli danych (8 godz.)
- Projektowanie baz danych (8 godz.)
- Zarządzanie danymi w Salesforce (8 godz.)
- Jak poznać wymagania biznesowe klienta? - Analiza biznesowa (16 godz.)
- Praktyczne aspekty pracy konsultanta Salesforce (8 godz.)
- Jak zacząć? Podstawy konfiguracji platformy Salesforce (10 godz.)
- Procesy sprzedażowe w oparciu o Sales Cloud CRM (8 godz.)
- Obsługa klienta w oparciu o Service Cloud (8 godz.)
- Experience Cloud/Zaawansowana konfiguracja w Salesforce (8 godz.)
- Monitorowanie efektywności procesów z użyciem analityki i raportowania w Salesforce (8 godz.)
- Zwiększanie efektywności organizacji poprzez automatyzacje procesów (8 godz.)
- Jak pracować z zespołem projektowym – facylitacja (4 godz.)
- Projektowanie interakcji użytkownika z platformą - UX design (8 godz.)
- Dopasowanie oferty do klienta z użyciem marketing automation Salesforce (10 godz.)
- Bezpieczeństwo systemów informatycznych i testowanie aplikacji (8 godz.)
- Zarządzanie projektami z perspektywy Analityka i Konsultanta Salesforce (6 godz.)
- Seminarium (16 godz.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 950,00 PLN
- Koszt usługi netto5 950,00 PLN
- Koszt godziny brutto35,00 PLN
- Koszt godziny netto35,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Bujło
Jako założyciel wrocławskiej społeczności Wrocław Trailblazer Community oraz inicjator Ogólnopolskiego CharITy Hackathonu opartego o Salesforce, Łukasz wykazuje się nie tylko głęboką wiedzą techniczną, ale także umiejętnością budowania społeczności i angażowania innych w rozwój technologii. Jest założycielem pionierskiej inicjatywy w Polsce jak i Europie - pierwszej fundacji poświęconej rozwojowi i edukacji w technologii Salesforce, Fundacji coffee & force. Jego działalność w Polskim Towarzystwie Informatycznym oraz Komisji Programowej Wydziału Informatyki i Telekomunikacji na Politechnice Wrocławskiej świadczy o uznaniu w środowisku akademickim i branżowym.
Łukasz jest także mentorem, pomagającym młodym adeptom Salesforce stawiać pierwsze kroki w tej technologii, oraz redaktorem naczelnym pierwszego polskiego portalu o Sal
Jakub Kątny
W swoim portfolio posiada m.in. wiele udanych projektów wdrożeniowych dla organizacji non-profit, gdzie wdrożył Salesforce i pomógł w zwiększeniu efektywności i skuteczności w realizacji celów biznesowych.
Wysoce ceniony przez swoich klientów za swoją profesjonalną postawę, umiejętności techniczne oraz zaangażowanie w dostarczanie najlepszych rozwiązań dla ich potrzeb. Posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi narzędziami i technologiami Salesforce, co więcej jest aktywnym autorem publikacji na portalu Linkedin oraz w prasie związanej z branżą IT.
Nina Jachna
W swojej pracy dużo uwagi poświęca na odkrywanie strategii i potrzeb biznesowych prospektów oraz obecnych klientów, a także dopasowywanie odpowiednich rozwiązań w celu polepszenia wyników oraz efektywności biznesowej. Prowadzi również liczne inicjatywy wewnątrz firmy, związane ze szkoleniem handlowców, firm partnerskich i konsultantów presales, oraz tworzeniem materiałów w lokalnych językach. Jednym z jej obecnych projektów jest „Salesforce na wyciągnięcie ręki”, wielokanałowy projekt edukacyjno-marketingowy dla polskiego ekosystemu Salesforce, który Nina zainicjowała w naszym kraju jako pierwszym w CEE.
Nina profesjonalnie interesuje się digitalizacją w oparciu o AI, przywództwem i równouprawnieniem. Jednym z jej celów jest szerzenie świadomości o korzyściach płynących z zastosowań nowych technologii i digitalizacji w regionie CEE.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
Zapisu można dokonać na stronach Uniwersytetu WSB Merito w wybranych filiach w:
- Chorzowie,
- Poznaniu,
- Szczecinie,
- Warszawie
poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji do wybranej filii.
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
- projekt grupowy
- obrona projektui egzamin ustny
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz studiami przypadków.
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty od 9:00 do 17:00,
- w niedziele od godz. 9:00 do 17:00.
Informacje dodatkowe
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w ciekawych szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dzięki szkoleniom można uzupełnić wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy zjazdów na studiach podyplomowych oraz ilość godzin usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni lub w BUR na 2 tygodnie przed zajęciami
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych. 170 godzin dydaktycznych = 128 godzin zegarowych
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.