Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej.
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla osób zainteresowanych doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych. Szkolenie przygotuje uczestnika do biegłego stosowania poprawnej i płynnej komunikacji, porozumiewania się ze współpracownikami w relacjach służbowych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności efektywnej wymiany informacji oraz budowania pewności siebie w relacjach z innymi ludźmi.Kurs przygotowuje do panowania nad swoimi emocjami i właściwej komunikacji wspomagającej prawidłowe relacje interpersonalne co pozwali na podejmowanie dojrzałych i rozważnych decyzji opierających się na logice i rozumowaniu. Szkolenie podnosi umiejętności wyrażania empatycznych komunikatów oraz zachowań asertywnych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczestnik komunikuje się w sposób pozwalający zrozumieć się z odbiorcą mimo różnic i osiągać założony cel. | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik rozróżnia zachowania asertywne, agresywne i uległe, definiuje i opisuje zasady skutecznej i efektywnej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Uczestnik wykorzystuje poprawną komunikację z nastawieniem na słuchanie do budowania relacji i przestrzega zasad etyki w kontaktach interpersonalnych. | Kryteria weryfikacji 2. Uczestnik wskazuje właściwy osobowości rozmówcy styl komunikowania, charakteryzuje techniki zadawania efektywnych pytań, rozróżnia zasady przekazywania informacji zwrotnych w sposób konstruktywny i niekonstruktywny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Komunikacja interpersonalna:
- znaczenie komunikacji we współpracy i budowaniu relacji
- efektywna komunikacja, a „bariery” komunikacyjne
- stereotypy-przed czym nas chronią, a przed czym powstrzymują
- ciotka-plotka- rola w procesie komunikacji oraz sposoby reagowania na nią
- Ach ten temperament!- rola aspektów osobowościowych w komunikacji.
2. Postawy i umiejętności osoby komunikatywnej:
- znaczenie komunikacji niewerbalnej (gesty, mimika, postawy)
- dobór słów- zwroty „parzące” i zwroty „kojące”
- Nie tym tonem!- znaczenie komunikacji wokalnej
- dysonanse w komunikatach werbalnych i niewerbalnych
- techniki rozwiązywania trudnych sytuacji.
3. Aktywne słuchanie drogą do zrozumienia:
- zasada KISS- czyli jak krótko i zwięźle przekazać komunikat
- Czy wszystko nadaje się do powiedzenia- nieumyślne wzniecanie pożarów komunikacyjnych
- prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca-odbiorca
4. Słowa mają moc, czyli wiem co mówię
- Ćwiczenie „Zwierciadło duszy”
Ćwiczenie ma na celu rozwinięcie zdolności uczestników do wyrażania i rozpoznawania emocji wyłącznie za pomocą komunikacji niewerbalnej. Poprzez to doświadczenie uczestnicy zrozumieją, jak wiele informacji jest przekazywanych poprzez mowę ciała i jak ważne jest precyzyjne i świadome jej wykorzystywanie.
Dyskusja po ćwiczeniu koncentruje się na wyzwaniach i odkryciach uczestników w zakresie komunikacji niewerbalnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej. | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto225,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto225,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Training House
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Państwowa Straż Pożarna, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi