Szkolenie Lublin. Przełomowe techniki e-marketingu: Jak wygrywać w sieci.
Szkolenie Lublin. Przełomowe techniki e-marketingu: Jak wygrywać w sieci.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Przedsiębiorców
- Menedżerów ds. Marketingu
- Specjalistów ds. Mediów Społecznościowych
- Małe i średnie przedsiębiorstwa
- Każdego, kto chce rozwijać swoje umiejętności e-marketingowe
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji08-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Skuteczny e-marketing we współczesnym świecie" jest wyposażyć uczestników w narzędzia i wiedzę niezbędną do skutecznego prowadzenia kampanii marketingowych w przestrzeni cyfrowej. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy będą mogli lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące e-marketingiem, wykorzystać nowoczesne technologie do promowania swojej marki oraz zoptymalizować swoje działania marketingowe pod kątem osiągania maksymalnych wyników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza • Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności. • Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. • Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług . Umiejętności • Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego. • Ocenia strategie e-marketingu w firmie. • Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego. Kompetencje społeczne (postawy) • Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. • Dostrzega różnorodność potrzeb klientów. • Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia. • Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania. • Proponuje niestandardowe rozwiązania | Kryteria weryfikacji Wymieni zasady działania marketing- automation. Potrafi rozróżnić pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego Wymieni metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług Potrafi wymienić wskaźniki marketingu cyfrowego i dokonać oceny efektów Potrafi sformować zdanie językiem korzyści Potrafi wskazać pytania diagnozujące grupę docelową | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Wstęp do marketingu internetowego
2. Grupa docelowa – jak do niej dotrzeć? • cechy i zachowania potencjalnych klientów • określanie docelowej grupy odbiorców w Internecie • personalizacja strony internetowej
3. Witryna – jak organizować i redagować treść? • zasady projektowania stron internetowych • elementy i aktualizacja treści • współtworzenie serwisu przez klienta • webwriting
4. Reklama w Internecie
4.1 Reklama bezpłatna – sposoby • marketing naturalny a "sztuczny" • informacje marketingowe załączone w treści • umieszczanie treści na serwisach • wykorzystywanie social media
4.2 Płatna reklama • context marketing • reklama efektywnościowa • pomiar efektywności kampanii reklamowych w Internecie
5. Skuteczny marketing e-mailowy • e-maile wysyłane za zgodą odbiorcy a spam • listy dystrybucyjne • biuletyn • wysyłanie e-maili przez serwer • tytuł wiadomości
6. Internetowa społeczność – social media • technologie i sposoby budujące społeczności internetowe • praktyczne sposoby wykorzystania wirtualnych społeczności dla biznesu • Facebook • Instagram
7. Pozycjonowanie w wyszukiwarce • optymalizacja witryny internetowej (SEO, copywriting) • rejestracja strony w wyszukiwarce (WebPosition) • pozycjonowanie płatne (pay-per-click, program AdWords wyszukiwarki Google) • key words
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 1.Wstęp do marketingu internetowego 2. Grupa docelowa 3. Witryna | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 07:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 4. Reklama w Internecie 4.1 Reklama bezpłatna 4.2 Płatna reklama | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 07:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 5. Skuteczny marketing e-mailowy 6. Internetowa społeczność | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 07:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 7. Pozycjonowanie w wyszukiwarce | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 07:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 8. Test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto108,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto108,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
** Odbyte liczne szkolenia m.inn. Szkolenie I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Pracownik HR VCC – kurs trenerski, Kurs Trenerski – metody pracy grupowej, Train the Trainers – Amerykański Certyfikat Trenerski, NLP Praktyk, cykl szkoleń autorskich Anthonego Robbinsa w Londynie, Kurs Samokontroli Umysłu Metodą Silvy poziomy I, II, III, ukończonych wiele kursów z technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, technik marketingu, rozwoju osobistego.
16 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą. 5 lat jako menadżer w 5 oddziałach ze 150 pracownikami. Od 2008 roku jako właściciel firmy outsourcingowo-szkoleniowej przeszkolonych około 15 000 osób w różnych dziedzinach.
Pozyskiwanie kontrahentów współpraca m.in. z Reiffeisen, Millenium Bank, Netia, mBank, NOM.
Zarządzanie kampaniami marketingowymi, finansami i ZZL.
8 lat doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i rozwijaniu zespołów handlowych sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej
14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń gdzie przekazuje swoją praktyczna wiedzę z technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości, motywacji, relaksacji, HR – w sumie przeprowadzonych ponad 5000 godz.
Ponad 2 lata doświadczenia w koordynacji projektów unijnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają skrypt, zeszyt, długopis oraz bierzące materiały szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych. Po wybraniu szkolenia prosimy o zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem BUR. Warunkiem otrzymania dofinansowania jest spełnienie warunków przedstawionych przez Operatora, który jest dysponentem funduszy publicznych w Państwa regionie. Do Operatora składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Po zakończeniu szkolenia uczestnik jest zobowiązany do wypełnienia ankiety oceniającej usługę za pośrednictwem BUR. Unlimited Centrum Szkoleń Lublin tel. 533 993 337
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych1h szkolenia = 45 min dydaktycznychoraz obejmuje 2 przerwy 15 min. każdego dnia. Łącznie realizowanych jest 36 godzin dydaktycznych zajęć; 9 godzin dydaktycznych i 30 minut przerwy każdego dnia (przerwy nie są wliczane do czasu trwania szkolenia). Test nie jest wliczany w czas trwania szkolenia. Po zakończeniu udziału w szkoleniu, uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Zajęcia są prowadzone w ramach szkolenia metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi