Kreowanie strategii marketingowej w Social Media - szkolenie
Kreowanie strategii marketingowej w Social Media - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do wszystkich właścicieli przedsiębiorstw oraz ich praconików, którzy chcą podnieśc swoje umiejetności w zakresie budowania strategii marketingowej w mediach społecznościowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji29-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Kreowanie strategii marketingowej w Social Media - szkolenie" jest przygotowanie uczestników do samodzielnego tworzenia treści marketingowych w social mediach. Osiągniecie zakładanych efektów uczenia się pozwoli na opracowywania skutecznych strategii marketingowych dostosowanych do unikalnych wartości firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu marketingu w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji omawia istotę marketingu w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji tworzy wizję marki w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji omawia trendy w mediach społecznościowych i wymienia korzyści wynikające z prowadzenia profilu firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się posługuję się wiedzą z zakresu budowania kampanii marketingowej w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje narzędzia marketingu w Social Mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji charakteryzuje konkurencję na kanałach social media | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje segmenty rynku oraz grupy docelowe odbiorców | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji omawia kluczowe elementy komunikacji i charakteryzuje jej kanały w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje kampanię marketingową w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji tworzy komunikaty w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji buduje kampanię marketingową zgodną z wizją i misją firmy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje wyróżniki marki w Social Mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Kreowanie strategii marketingowej w Social Media - szkolenie" przygotowuje uczestników do samodzielnego tworzenia kampanii marketingowej zgodnej z misją i wizją firmy. Na szkoleniu przekazana zostanie uczestnikom wiedza pozwalająca na udoskonalenie umiejętności opracowania skutecznych strategii marketingowych dostosowanych do unikalnych wartości ich firm.
Szkolenie obejmuje 3 dni podzielone na bloki tematyczne. Usługa przeplatana jest zajęciami praktycznymi w celu lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestników.
Dzień 1: Wizja, misja marki i analiza obecnej sytuacji
1 Wizja i misja marki
- Znaczenie wizji i misji w strategii marketingowej.
- Praktyczne aspekty definiowania wizji i misji marki.
- Studium przypadku: Inspirujące przykłady wizji i misji.
2 Analiza obecnej sytuacji
- Analiza SWOT w kontekście marketingu.
- Segmentacja rynku i tworzenie grup docelowych oraz person.
- Analiza sytuacji firmy oraz kampanii reklamowych w branży.
3 Konkurencja
- Analiza konkurencji na kanałach social media
- Case study: jak wyróżnić się na tle konkurencji?
Zajęcia praktyczne
Dzień 2: Tworzenie contentu i komunikacja w Social Mediach
1 Ton komunikacji i obietnica marki
- Kluczowe elementy komunikacji marki.
- Tworzenie głównych komunikatów: ton komunikacji i obietnica marki.
- Określenie wyróżników marki w Social Mediach
- Praktyczne porady dotyczące efektywnego komunikatu.
2 Komunikacja w Social Mediach
- Wybór kanałów komunikacji marki w Social Mediach.
- Wizerunek marki w Social Mediach i obecne trendy - case study
- Jak tworzyć cykle tematyczne na poszczególnych platformach.
- Instagram i Facebook: strategie, trendy, analiza case studies.
- Tik-Tok: rola w komunikacji marketingowej
- LinkedIn: budowanie profesjonalnej marki w sieci.
- YouTube: strategie wideo marketingowe.
Zajęcia praktyczne
Dzień 3: Działania Długoterminowe i Krótkoterminowe
1 Działania krótko i długoterminowe
- Jak planować i przewidywać zmiany krótko i długoterminowe w działaniach marketingowych.
- Przykłady strategicznych działań.
- Planowanie kampanii i promocji na najbliższe miesiące.
- Możliwości rozwoju firmy offline.
Zajęcia praktyczne - Tworzenie Planu Działań
2 Przekrój narzędzi marketingowych
- Podstawowe techniki w postprodukcji zdjęć i materiałów video.
- Niezbędne narzędzia do tworzenia atrakcyjnego contentu.
- Omówienie aplikacji, które ułatwią tworzenie treści w Social Mediach.
Walidacja - test jednokrotnego wyboru oraz ocenianie efektywności tworzonej na zajęciach Strategii
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz przeprowadzony zostanie test sprawdzający wiedzę przed i po szkoleniu, którego ukończenie pozwoli Uczestnikom uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy.
Usługa prowadzona jest w formie wykładu, zajęć praktycznych oraz dyskusji otwartej z uczestnikami szkolenia.
Dodatkowe warunki przystąpienia do szkolenia - podstawowa znajomośc obsługi komputera.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy nie zostały wliczone do godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto211,54 PLN
- Koszt osobogodziny netto211,54 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Stefanowicz-Peczyńska
Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa i szkoleń w zakresie budowania strategii marketingowej, tworzenia kampanii czy budowania marki.
Wykształcenie wyższe
Studia podyplomowe - Grafika i multimedia - WSB Gdańsk, październik 2020r. - czerwiec 2021 r.
Studia podyplomowe - Psychodietetyka - Uniwersytet SWPS w Warszawie październik 2016 r. – czerwiec 2017 r.
Studia licencjackie – Dietetyka - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, październik 2013 r. – czerwiec 2015 r.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi