Szkolenie Social Media: Strategia, reklama i audyt
Możliwość dofinansowania
Szkolenie Social Media: Strategia, reklama i audyt
Numer usługi 2024/06/25/10220/2197240
1 685,10 PLN
brutto
1 370,00 PLNnetto
210,64 PLNbrutto/h
171,25 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- Właściciele firm, którzy chcą zwiększyć swoją obecność online.
- Menedżerowie ds. marketingu poszukujący nowych, skutecznych strategii.
- Specjaliści ds. social media chcący poszerzyć swoją wiedzę.
- Wszyscy, którzy widzą potencjał w mediach społecznościowych i chcą go wykorzystać w praktyce.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji23-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Szkolenie Social Media: Strategia, reklama i audyt" potwierdza przygotowanie do samodzielnego wykorzystywania mediów społecznościowych w działalności biznesowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik buduje silną markę, poprzez strategiczne działania w Social Mediach | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie, jakie elementy działaności w social mediach ze sobą współgrają i jak je optymalizować | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje praktyczne narzędzia i techniki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik układa strategie social media, dopasowane do biznesu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik mierzy i interpretuje działania w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
- Brak podziału na grupy.
- Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
- Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego. Walidator jest autorem testu.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Specyfika kanałów SM.
- Statystyki i analizy.
- Widoczność w SM.
- Punkty styku klienta z marką.
- Weryfikacja działań, pomiar efektów.
- Audyt SM.
- Definiowanie celów biznesowych.
- Grupa docelowa.
- Wybór odpowiednich kanałów.
- Treści dla e-commerce.
- Social Selling.
- Reklama i promocja.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 11
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Social Media w Polsce i na świecie | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Przerwa kawowa | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Analiza obecnych działań | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie) | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Układanie strategii Social Media marketing | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Działania operacyjne | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Przerwa kawowa | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Social Selling i obsługa klienta | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:35 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Reklama i promocja na social mediach | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:35 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Pomiar efektywności działań w social media | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Sesja Q&A + walidacja | Prowadzący Szymon Florczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 685,10 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 370,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto210,64 PLN
- Koszt osobogodziny netto171,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Szymon Florczak
Marketing na Facebooku, Social Media
Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym. Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.
2012 – 2015 Politechnika Poznańska - Inżynier - Inżynieria zarządzania
2016 – 2017 Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - Postgraduate, Innowacyjny e-marketing
2015 – 2017 Politechnika Poznańska - Magister (Mgr), Zarządzanie przedsiębiorstwem
Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym. Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.
Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym. Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.
2012 – 2015 Politechnika Poznańska - Inżynier - Inżynieria zarządzania
2016 – 2017 Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - Postgraduate, Innowacyjny e-marketing
2015 – 2017 Politechnika Poznańska - Magister (Mgr), Zarządzanie przedsiębiorstwem
Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym. Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały trenera, wysyłane po szkoleniu.
- Certyfikat elektroniczny, potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
Nie udostępniamy Uczestnikom oraz Operatorom zapisu szkolenia - szkolenia online nie są nagrywane.
Warunki uczestnictwa
Do udziału w szkoleniu online niezbędne jest stabilne połączenie z Internetem oraz:
- komputer stacjonarny/laptop/tablet,
- kamera, mikrofon, głośniki lub słuchawki.
Uczestnik połączy się z wirtualną salą szkoleniową dzięki dostępowi (link do platformy ZOOM), wysłanemu dzień przed szkoleniem przez Realizatora usługi. Ważność dostępu obowiązuje do momentu zakończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona jest za pośrednictwem platformy ZOOM.
W celu odbioru transmisji Szkolenia online Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym lub urządzeniem mobilnym z zainstalowanym systemem operacyjnym Android (Lollipop) wersja 5.0 albo nowszym lub iOS wersja 9.3.5, albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem – jeżeli Uczestnik chce być widoczny i porozumiewać się głosowo z prowadzącym Szkolenie online;
- Adobe acrobat w najnowszej wersji.
Nie udostępniamy Uczestnikom oraz Operatorom zapisu szkolenia - szkolenia online nie są nagrywane.
Kontakt
Kontakt
Monika Bartnikowska
E-mail
monika.bartnikowska@sprawnymarketing.pl
Telefon
(+48) 577 331 077