Szkolenie Copywriting Sprzedażowy
Szkolenie Copywriting Sprzedażowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby początkujące oraz pracujące w marketingu i sprzedaży, chcące zagłębić tajniki Coprywritingu Sprzedażowego, dowiedzieć się jak efektywnie wykorzystać go w Swoich działaniach marketingowych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Szkolenie Copywriting Sprzedażowy" potwierdza przygotowanie do samodzielnego tworzenia tekstów, mających wpływ na sprzedaż, z użyciem odpowiednich technik czy narzędzi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje metody, które wyróżniają dobre teksty | Kryteria weryfikacji Uczestnik przyciąga uwagę czytelnika, stosując odpowiednie modele, język korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje techniki budowania tekstów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje formę do kanału przekazu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dedykowane jest osobom początkującym oraz tym pracującym już w marketingu i sprzedaży.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
- Brak podziału na grupy.
- Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
- Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego. Walidator jest autorem testu.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Narzędzia copywritera
- Tworzenie persony
- Język korzyści
- Techniki budowania tekstów
- Dobre praktyki w pracy copywritera
- Psychologia copywritingu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie) | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków. | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Przerwa | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 808,10 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 470,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto258,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto210,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Tkaczyk
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Założyciel firmy MIDEA, Jego książki „Zakamarki marki” oraz "Grywalizacja" są bestsellerami i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.
2001 – 2003 - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - (MBA) Marketing
1997 – 2000 Wroclaw School of Marketing and Management - Marketing
Prelegent na branżowych konferencjach takich jak Infoshare w Gdańsku czy I Love Marketing w Warszawie.
Prowadzi także wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały trenera, wysyłane po szkoleniu.
- Certyfikat elektroniczny, potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
Nie udostępniamy Uczestnikom oraz Operatorom zapisu szkolenia - szkolenia online nie są nagrywane.
Warunki uczestnictwa
Do udziału w szkoleniu online niezbędne jest stabilne połączenie z Internetem oraz:
- komputer stacjonarny/laptop/tablet,
- kamera, mikrofon, głośniki lub słuchawki.
Uczestnik połączy się z wirtualną salą szkoleniową dzięki dostępowi (link do platformy ZOOM), wysłanemu dzień przed szkoleniem przez Realizatora usługi. Ważność dostępu obowiązuje do momentu zakończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona jest za pośrednictwem platformy ZOOM.
W celu odbioru transmisji Szkolenia online Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym lub urządzeniem mobilnym z zainstalowanym systemem operacyjnym Android (Lollipop) wersja 5.0 albo nowszym lub iOS wersja 9.3.5, albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem – jeżeli Uczestnik chce być widoczny i porozumiewać się głosowo z prowadzącym Szkolenie online;
- Adobe acrobat w najnowszej wersji.
Nie udostępniamy Uczestnikom oraz Operatorom zapisu szkolenia - szkolenia online nie są nagrywane.