Budowanie marki osobistej i promocja firmy/działalności na LinkedIn – strategia osobista, profil, sieć kontaktów i komunikacja
Budowanie marki osobistej i promocja firmy/działalności na LinkedIn – strategia osobista, profil, sieć kontaktów i komunikacja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele firm i liderzy
- osoby decyzyjne w firmach
- pracownicy firm i specjaliści
- konsultanci, eksperci i freelancerzy
- każdy, kto chce aktywnie budować swoją markę osobistą na LinkedInie
- uczestnicy programów BONY ROZWOJOWE (w tym Małopolski Pociąg do Kariery)
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji23-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwinięcie kompetencji z zakresu budowania marki osobistej i promocji swojej firmy/działalności na LinkedIn.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wie:- od czego zależy sukces na LinkedIn - jak powinien wyglądać optymalnie skonfigurowany profil osobowy na LinkedIn - jakie są typowe błędy na LinkedInie i jak ich unikać - czym jest wspierająca sieć kontaktów na LinkedIn - jakie są zasady tworzenia angażujących treści na LinkedIn - co jest ważne by skutecznie działać na platformie LinkedIn | Kryteria weryfikacji - znajomość zasad tworzenia angażujących treści na LinkedIn- znajomość sposobów na budowanie wspierającej sieci kontaktów na LinkedIn | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik umie:- na przykładzie różnych typów marek osobistych określić od czego zależy sukces budowania wizerunku przy wykorzystaniu LinkedIn - jak krok po kroku stworzyć atrakcyjny profil osobowy - analizować i korygować błędy w konfigurowaniu konta na LinkedIn - wykorzystywać znane mu sposoby na budowanie wspierającej sieci kontaktów - tworzyć angażujące treści i zwiększać zasięgi - networkingować i budować owocne relacje z innymi użytkownikami | Kryteria weryfikacji - umiejętność tworzenia atrakcyjnych profili na LinkedIn- umiejętność stosowania różnych narzędzi do rozwoju profilu firmowego na LinkedIn | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Blok I. LinkedIn
- Wprowadzenie do szkolenia
- Jakie możliwości personalne daje LinkedIn?
- Kto faktycznie jest na LinkedInie?
- Czym jest marka osobista? Dlaczego jest tak ważna?
- Jak budować markę osobistą (eksperta / doradcy / sprzedawcy) na LinkedInie?
- Jak zaplanować proces budowania marki osobistej?
- Jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe? (+warsztat)
Blok II. Personal branding i social selling
- Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy? (+ ćwiczenia)
- Jakie są różnice między kontem premium a bezpłatnym?
- Jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby? (+ćwiczenie)
- Networking w praktyce: jak budować sieć wspierających kontaktów?
Blok III. Personal branding i social selling
- Jak nawiązywać owocne relacje (np. generujące biznes) z innymi użytkownikami LinkedInie? (+ćwiczenie)
- Jak tworzyć i dystrybuować angażujące treści jako osoba oraz strona firmowa (content marketing)? (+ćwiczenie)
- Jak zbudować koncept komunikacji dla osoby na LinkedInie?
Blok IV. Koncept obecności i taktyki działań personal brandingowych
- Jak w praktyce generować leady na LinkedInie (podsumowanie)? (+ćwiczenie)
- Jakie są taktyki wzrostu (siły marki osobistej)?
- Jak stworzyć aktywności i optymalizować efekty na LinkedInie (podsumowanie)?
- Jakie są dodatkowe narzędzia wspierające aktywności?
- Omówienie ćwiczeń do wykonania po szkoleniu
- Sesja pytań i odpowiedzi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 LinkedIn/ Personal branding | Prowadzący Adrian Gamoń | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Gamoń
Moje specjalizacje:
● Strategia komunikacji marki (konsultacje, projekty, warsztaty)
● Digital marketing z mocnym naciskiem na komunikację w social mediach (FB, IG, LI)
● Szkolenia z LinkedIn - marketing, social selling, employee advocacy, personal branding i reklama
● Storytelling w digital marketingu i employer brandingu
● Szkolenia z personal brandingu
● AI w marketingu i strategii komunikacji
● Szkolenia z wystąpień publicznych i prowadzenia szkoleń
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Istnieje możliwość dopasowania terminu szkolenia do potrzeb uczestników.
Po odbyciu szkolenia uczestnicy dostają:
- prezentację ze szkolenia
- checklistę jak zarządzać profilem osobowy, wyznaczać cele i tworzyć angażujące posty
- kanwę budowania strategii marki osobistej
- najnowszy raport „LinkedIn w Polsce i na świcie w 2024 roku”
- certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
Zapraszamy do udziału w kursach dofinansowanych – zarówno dla uczestników indywidualnych jak i przedsiębiorców i ich pracowników– nawet do 80% dofinansowania.
W Fundacji Edumocni od wielu lat wspieramy naszych kursantów nie tylko w nauce, ale także w zdobywaniu środków finansowych. Służymy pomocą na każdym etapie ubiegania się o dofinansowanie, a także podczas rozliczania się z tych środków. Jako dostawca usług rozwojowych dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) bierzemy udział w projektach finansowanych przez Fundusze Europejskie.
Zapraszamy do udziału w programach skierowanych uczestników indywidualnych oraz bonów rozwojowych dla przedsiębiorstw MŚP.
Warunki uczestnictwa
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do treści - minimalne wymagania sprzętowe zapewniające płynną pracę jak i w przeglądarkach internetowych/komputer,
- dostęp do internetu oraz urządzenia elektronicznego (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) - minimalne wymagania dotycząceparametrów łącza sieciowego - 10 Mb/s
- kamerka i mikrofon
- platforma do nauczania zdalnego
Link do usługi zostanie przesłany bezpośrednio do Uczestników szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do treści - minimalne wymagania sprzętowe zapewniające płynną pracę jak i w przeglądarkach internetowych/komputer,
- dostęp do internetu oraz urządzenia elektronicznego (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) - minimalne wymagania dotycząceparametrów łącza sieciowego - 10 Mb/s
- kamerka i mikrofon
- platforma do nauczania zdalnego
Link do usługi zostanie przesłany bezpośrednio do Uczestników szkolenia.