HR Biznes Partner prawdziwym partnerem - szkolenie
HR Biznes Partner prawdziwym partnerem - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Zespoły HR,
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, właściciele przedsiębiorstw, jeśli są odpowiedzialni w przedsiębiorstwie za działania HR.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „HR Biznes Partner – prawdziwy partner biznesowy” wyposaża w praktyczne techniki i narzędzia do asertywnego dbania o własne granice, komfort, potrzeby i efektywność; budowania autorytetu; radzenia sobie z oporem, obiekcjami oraz krytyką; udzielania konstruktywnej krytyki i egzekwowania; zarządzania konfliktem interpersonalnym i budowania porozumienia; oraz wspierania partnerów biznesowych w budowaniu efektywnej współpracy w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki i zabiegi asertywne do dbania o swoje granice, komfort, potrzeby i efektywność. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje asertywne techniki dbania o granice osobiste, wskazując sposoby ich praktycznego zastosowania w codziennych interakcjach zawodowych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje autorskie narzędzia do radzenia sobie z oporem, obiekcjami, zastrzeżeniami i krytyką. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje zastosowanie tych narzędzi w praktycznych scenariuszach, pokazując, jak efektywnie zarządzać obiekcjami i zastrzeżeniami w dialogu z innymi. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia i techniki do budowania porozumienia i zarządzania konfliktem interpersonalnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje różne typy konfliktów interpersonalnych oraz dobiera odpowiednie narzędzia i techniki do ich rozwiązania z zestawu dostępnych metod. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia: HR Biznes Partner prawdziwym partnerem:
DZIEŃ 1
1. HR Biznes Partner wspiera menadżerów w rozwiązywaniu problemów i budowaniu zespołów
- Model 5 dysfunkcji zespołu.
- Modele do moderowania spotkań, wypracowywania zmian i nowych rozwiązań:
- HPI,
- GROW
- Coachingowe techniki:
- zadawania pytań,
- prowadzenia dyskusji
- rozwiązywania problemów.
2. HR Biznes Partner asertywnie stawia granice
- Analiza Transakcyjna jako model pozycji percepcyjnych i komunikacyjnych do wykorzystania w relacjach biznesowych (dorosły, rodzic, dziecko wg. Berne’a).
- Trójkąt Dramatyczny (wg Karpmana) jako model destrukcyjnych relacji biznesowych – po czym go poznać, jak w niego nie wchodzić i jak z niego wyjść?
- Techniki asertywnego i pełnego szacunku stawiania granic: Odroczenie asertywne, Asertywna odmowa, Otwarte drzwi, Jujitsu.
DZIEŃ 2
3. HR Biznes Partner zarządza roszczeniami i buduje porozumienie
- Technika zarządzania oporem i pretensjami EGO™, dzięki której będziesz reagować konstruktywnie i zbudujesz porozumienie nawet, gdy druga strona będzie miała zastrzeżenia lub będzie „atakować” Cię (lub innych) słownie.
- Autorska technika Alternatywy™ - dzięki niej w dyplomatyczny sposób pokażesz korzyści z wyboru Twojego rozwiązania w sytuacji, gdy Twój partner biznesowy oczekuje od Ciebie czegoś innego.
- Reframing – technika, która pomoże Tobie i Twoim współpracownikom, partnerom przechodzić od problemów do rozwiązań.
DZIEŃ 3
4. HR Biznes Partner wywiera wpływ – egzekwuje, krytykuje, przekonuje
- Wyzwalacz Proaktywności™ - "Zacznij od siebie"- wywieranie wpływu na siebie, jako podstawa wywierania wpływu na innych.
- Jak przekonać audytorium do Twoich rozwiązań? Pomoże Ci w tym nasza autorska technika FAPROK ™.
- Neurolingwistyka w perswazji – konstrukcje słowne wzmacniające Twój autorytet oraz odpowiedzialność i zaangażowanie Twoich partnerów.
- Zasady konstruktywnej krytyki oraz techniki eskalujące od informacji zwrotnej do werbalizacji oczekiwań i egzekwowania: feedback / feedforward i scenariusz rozmowy 4AS™.
Czas trwania:
Szkolenie trwa 24 godziny. (3 dni).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 HR Biznes Partner prawdziwym partnerem - szkolenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 HR Biznes Partner prawdziwym partnerem - szkolenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 HR Biznes Partner prawdziwym partnerem - szkolenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 308,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,08 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Jabłońska
Dyplomowany psycholog kliniczny. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii UW, a także 4-letnie studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN w ramach Fundacji Sorosa.
Praktyk biznesu z 30-letnim doświadczeniem w pracy w świecie korporacji na stanowiskach top menedżerskich - w Polsce, regionie Europy, Afryki i Bliskiego-Wschodu oraz w USA. Zdobyła szerokie doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołami ludzkimi - w środowiskach multikulturowych w pracy w obrębie projektów międzynarodowych i globalnych na różnych etapach budowania struktur korporacyjnych, w działach badań rynkowych, analiz biznesowych i rozwoju globalnych innowacji.
Trener trenerów w zakresie szkoleń dotyczących przywództwa i umiejętności menedżerskich, zarządzania zespołem i prezentacji (certyfikaty uzyskane w USA). Specjalizuje się w tematyce z zakresu zarządzania i przywództwa, kierowania zmianą w organizacji, skutecznej komunikacji i rozwiązywania konfliktów, wystąpień “na forum” i prezentacji biznesowych, a także coachingu menedżerskiego i mentoringu.
Twórca autorskich programów szkoleniowych i warsztatowych, doświadczony trener i praktyk prezentacji biznesowych z bogatą praktyką we wprowadzaniu międzynarodowych standardów szkoleniowych do świata biznesu w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie drukowanej z ćwiczeniami oraz opisem omawianych zagadnień oraz dodatkowe hand-outy. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma również dostęp do platformy online z materiałami w formie plików do druku, wszystkich ćwiczeń, prezentacji ze szkolenia oraz spisu polecanej literatury.
Informacje dodatkowe
- Gwarancja terminu odbycia się szkolenia od zapisu pierwszego uczestnika
- Badanie potrzeb uczestnika przed szkoleniem
- Wsparcie trenera - trener wspiera uczestnika telefonicznie w razie pytań i wątpliwości.
- Trening indywidualny - każdemu uczestnikowi szkolenia przysługuje: 90 min indywidualnego treningu/konsultacji w podejściu coachingowym. Treningi odbywają się w ciągu roku po szkoleniu.
- W trakcie projektu – przez 1 rok - follow-upy
Materiały są przesyłane mailowo do każdego Uczestnika w określonej ilości w ciągu roku od szkolenia i dzielą się na kilka kategorii: - Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
- Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
- Quizy
- 5 sekundówki – jedno, dwuzdaniowe wnioski, reguły i złote myśli dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
Adres
Adres
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro:
Ratusz Arsenał (6 min komunikacją miejską)
Rondo Daszyńskiego (10 min: komunikacja miejska + spacer)
Rondo ONZ (8 min komunikacją miejską)
Dworce kolejowe (12 min komunikacją miejską):
Warszawa Centralna
Warszawa Śródmieście WKD
Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności poza parkingami przy ulicy można zostawiać samochody dodatkowo na parkingach prywatnych, na przykład przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z miejsc parkingowych, w miarę dostępności, można też skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi