JavaScript. Szkolenie od podstaw przygotowujące do egzaminu JSE – Certified Entry-Level JavaScript Programmer. Bezpłatny voucher egzaminacyjny po zakończonym szkoleniu dla chętnych uczestników.
JavaScript. Szkolenie od podstaw przygotowujące do egzaminu JSE – Certified Entry-Level JavaScript Programmer. Bezpłatny voucher egzaminacyjny po zakończonym szkoleniu dla chętnych uczestników.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób które chcą nauczyć się projektować, pisać, debugować i uruchamiać programy zakodowane w języku JavaScript oraz zrozumieć podstawowe pojęci z zakresu technologii tworzenia oprogramowania.
Szkolenie przygotowuje do międzynarodowego egzamineu JSE – Certified Entry-Level JavaScript Programmer
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji19-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje uczestnika do samodzielnego projektowania, pisania, debugowania i uruchamiania programów zakodowanych w języku JavaScript oraz zrozumienia podstawowych pojęć z zakresu technologii tworzenia oprogramowania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje, rozwija, debuguje programy komputerowe napisane w JavaScript | Kryteria weryfikacji - omawia rozwiązywania typowych wyzwań wdrożeniowych-stosuje koncepcję programowania komputerowego. -projektuje strony internetowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do JavaScriptu i programowania komputerowego:
- Jak komunikować się z komputerem?;
- Co to jest JS?;
- JS – Zalety i ograniczenia;
- Gdzie obecnie używa się JS?;
- Narzędzia programistyczne;
- Środowisko programistyczne online;
- Lokalne środowisko programistyczne (edytor kodu, interpreter, debugger);
- Jak uruchomić kod JavaScript?;
- Wykonanie kodu bezpośrednio w konsoli.
2. Zmienne, typy danych, rzutowanie typów, komentarze:
- Deklaracja zmiennych
- Różne typy danych: liczby, napisy, tablice, obiekty.
3.Interakcja operatorów i użytkowników:
- Co to są operatory?
- operatory przypisania,
- operatory arytmetyczne,
- operatory logiczne,
- operatory łańcuchowe,
- inni operatorzy JS,
- jak wchodzić w interakcję z użytkownikiem w JavaScript?
- okna dialogowe.
4. Wykonywanie warunkowe i pętle przepływu sterowania:
- Co to jest wykonanie warunkowe?
- instrukcje,
- pętle,
- instrukcje break icontinue.
5. Funkcje:
- Co to są funkcje?;
- Deklarowanie funkcji;
- Wywoływanie funkcji;
- Zmienne lokalne;
- Instrukcja return;
- Parametry funkcji;
- Sledzenie;
- Walidacja parametrów;
- Rekurencja;
- Wyrażenia funkcyjne;
- Synchroniczne wywołania zwrotne;
- Asynchroniczne wywołania zwrotne;
- Funkcje strzałek.
6.Błędy, wyjątki, debugowanie i rozwiązywanie problemów.
7. Obiekty klas:
- Tworzenie pojedynczych obiektów;
- Właściwości obiektu;
- Notacja kropkowa a notacja nawiasowa;
- Test istnienia właściwości i wyliczenie właściwości;
- Porównywanie obiektów;
- Kopiowanie obiektów;
- Konfiguracja właściwości i obiektów;
- Różne sposoby tworzenia obiektów bezklasowych;
- Prototypy.
8.Klasy i podejście oparte na klasach:
- Deklaracja klasy;
- Tworzenie obiektów z klasy;
- Właściwości;
- Dziedziczenie;
- Członkowie statyczni;
- Klasy a konstruktory;
9. Wbudowane obiekty:
- Konstruktor liczbowy;
- Konstruktor ciągów;
- Konstruktor daty;
- Array – podstawy;
- Array – metody zaawansowane;
- Kolekcja typu Set;
- Kolekcja typu Map;
- Obiekt jako struktura danych;
- Wykorzystanie obiektu JSON;
- Korzystanie z obiektu Mathh;
- Wykorzystanie obiektu RegExp;
- Rozszerzanie typów wbudowanych
10.Zaawansowane wykorzystanie funkcji:
- Rozszerzona obsługa parametrów funkcji;
- Zamknięcie i IIFE;
- Przekazywanie wywołań;
- Funkcje dekorujące;
- Generatory i iteratory;
- Obsługa zdarzeń asynchronicznych z wykorzystaniem funkcji wywołań zwrotnych;
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 276,42 PLN
- Koszt osobogodziny brutto70,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto56,91 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma dostęp do platformy, na której będzie miał dostęp do materiałów, testów i laboratoriów. Szkolenie prowadzone będzie w języku polskim a materiały - w języku angielskim
Informacje dodatkowe
Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. (45 minut).
Termin szkolenia oraz program może ulec zmianie na życzenie uczestników.
Bezpłatny voucher egzaminacyjny po zakończonym szkoleniu dla chętnych uczestników.
Usługa dofinansowana jeśli uczestnik uzyskał co najmniej 80% frekwencja.
Szkolenie zwolnione z podatku VAT przy finansowaniu zgodnie z zapisem art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 685, z późn. zm) oraz par. 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tj. Dz. U. 2020 poz. 1983 z późn.zm).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona za pośrednictwem technologii MS Teams lub Webex
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:
- komputer z systemem operacyjnym i dostępem do intenrnety (system operacyjny: Windows 10 /MacOS /Linux
- słuchawki i mikrofon - minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość połączenia nie mniejsze niż 10 Mbit/s
- przeglądarka internetowa.