Design thinking w praktyce biznesowej - jak tworzyć innowacyjne rozwiązania
Design thinking w praktyce biznesowej - jak tworzyć innowacyjne rozwiązania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat skierowany jest dla wszystkich tych, którzy chcą:
• rozwiązywać problemy narzędziami kreatywnymi;
• tworzyć innowacyjne rozwiązania;
• rozwinąć kompetencje myślenia kreatywnego i innowacyjnego rozwiązywania problemów.
Dedykowany jest szczególnie dla:
• menedżerów oraz specjalistów ds. obsługi klienta, customer experience, innowacji, jakości, R&D, marketingu, rozwoju biznesu i sprzedaży;
• zarządzających oraz prowadzących wewnętrzne inkubatory przedsiębiorczości oraz akceleratory innowacji;
• członków zespołów realizujących projekty dot. innowacji B2B oraz B2C;
• menedżerów odpowiedzialnych za budowę oraz rozwój kultury innowacji;
• osób, które szukają sprawdzonych metod wspierających rozwój biznesu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Design Thinking to metodyka projektowania innowacyjnych produktów, usług, marek i procesów ze szczególną koncentracją na potrzebach, problemach i wyzwaniach użytkownika. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz praktyczne umiejętności wykorzystywania tej metody w biznesie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie wiedzy nt. Design Thinking.Zdobędziesz umiejętności patrzenia na własny biznes z perspektywy klienta i wychodzenia poza utarte schematy działania. Zdobycie wiedzy nt. pięciu etapów Design Thinking oraz projektowania wywiadów. | Kryteria weryfikacji Wie czym jest Design Thinking.Zna etapy DT. Potrafi projektować wywiady. Rozumie specyfikę metody oraz wartości, które oferuje w świecie biznesu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Myślenie twórcze i Design Thinking
- Czym jest design thinking?
- Kluczowe kroki metody design thinking.
- Zastosowanie design thinking.
2. DESIGN THINKING JAM - praca projektowa grupy
3. DESIGN THINKING – krok po kroku
Warsztat DESIGN THINKING: Etap 1 - empatyzacja
- Jak wejść w skórę odbiorcy?
- Jakie dane analizować?
- Narzędzia empatyzowania:
- persony
- mapa empatii
- badania społeczne: od etnografii po narzędzia ilościowe
- Praktyczne wykorzystanie narzędzi podczas analizy realnego problemu biznesowego.
Warsztat DESIGN THINKING: Etap 2 - definiowanie problemu
- Jak rozpoznać czy problem jest właściwie zdefiniowany?
- Dobrze i źle zdefiniowane problemy.
- Narzędzia wspierające definiowanie problemów np. 5 Why, diagram Ishikawy.
Warsztat DESIGN THINKING: Etap 3 - generowanie rozwiązań i pomysłów
- Zasady twórczego generowania pomysłów.
- Narzędzia twórczego myślenia wspierające generowanie pomysłów: od udoskonalonej burzy mózgów po superpozycje.
- Czynniki hamujące generowanie pomysłów.
- Praktyczne wykorzystanie narzędzi podczas generowania pomysłów dla realnego problemu biznesowego.
Warsztat DESIGN THINKING: Etap 4 - prototypowanie
- Narzędzia budowania prototypów dla usług i produktów: od młotka i desek po oprogramowanie do prototypowania aplikacji mobilnych.
- Praktyczne wykorzystanie narzędzi prototypowania dla realnego problemu biznesowego.
Warsztat DESIGN THINKING: Etap 5 - testowanie
- Dlaczego warto testować?
- Definiowane kryteriów jakie powinny być spełnione podczas testów.
- Środowisko testowania.
- Narzędzia testowania: od analiz eksperckich po badania z użytkownikami i testy statystyczne.
- Praktyczne wykorzystanie narzędzi testowania dla realnego problemu biznesowego.
Action plan każdego uczestnika
Podsumowanie i zakończenie warsztatu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Design thinking w praktyce biznesowej - jak tworzyć innowacyjne rozwiązania | Prowadzący MAŁGORZATA PELCZAR | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 094,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto136,84 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MAŁGORZATA PELCZAR
Akredytowana Trenerka Biznesu (Poziom Profesjonalisty).
Coach International Coach Federation (ICF).
Strengths Community Coach (Talenty Gallupa) Moje TOP 5: Empatia, Optymista, Maksymalista, Zbieranie, Elastyczność.
Certyfikowana Konsultantka Insights Discovery ®
Moderatorka Design Thinking
Facylitatorka Action Learning
Trenerka na studiach typu Master of Business Administration (MBA)
Trenerka dydaktyków i nauczycieli akademickich
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie a także, cieszących się dużym uznaniem prestiżowych szkół coachingowych i trenerskich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE RÓWNIEŻ:
- szkolenie realizowane przez praktyka Eksperta ZEM
- certyfikat
- e-konsultacje po szkoleniu
- darmowa sesja coachingowa dla zainteresowanych
- dostęp do platformy szkoleniowej
- udział w profesjonalnym szkoleniu on-line
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę
(i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM Meeting.