Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- menadżerowie/kandydaci na menadżerów
- pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą)
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji10-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje kadrę menedżerską i pracowników HR do wprowadzenia nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (agile) w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). Przygotuje również do wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy (gigersi / GIG economy) w rozwoju firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebęwprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia mechanizmy i tendencje rynkowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje nowe modele organizacji pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stwierdza zależność międzymechanizmami i tendencjamirynkowymi, a wyborem form i metod organizacji pracy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowychmodeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji omawia fi lozofię Agile | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje nowe modele organizacji związane z pracą zwinną w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji opisuje elastyczne formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Identyfi kuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji opisuje partnerskie formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje i charakteryzuje korzyści i zagrożenia związane z wprowadzonymi formami świadczenia pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia regulacje prawne związane z prowadzeniem elastycznych i partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wymienia plusy i minusy elastycznych form pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfi kuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające zwprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji wskazuje i charakteryzuje nowe modele organizacji pracy i wykorzystaniaelastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji omawia metody badania potrzeb kadry | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej wewprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji omawia metody udzielania wsparcia przedstawicielom kadry menadżerskiej we wprowadzaniu nowych modeli organizacji z fi lozofią Agile. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartycho zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji opisuje formy wsparcia menadżerów wbudowaniu sprawnych zespołów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje modele świadczeniapracy wspierające menadżerów | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wrazz kwestiami formalno –prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji charakteryzuje kwestie formalno -prawne związane z procesami rekrutacyjnymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje partnerskie formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji łączy odpowiednie procesy rekrutacyjnez odpowiednimi formami świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i formświadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji dopasowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i formświadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osóbwykorzystujących nowe formy świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji opisuje systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrożenia systemów monitoringowych wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i formświadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrażania systemów motywacyjnych dostosowane do nowych modeli i formświadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane donowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczeń | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrożenia rozwiązań komunikacyjnych dostosowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych nakooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia zasady pracy zorientowane na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie celów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałesamodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje postawy ukierunkowane na samodoskonalenie się | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji omawia proces nauki przez całe życie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Nowe modele organizacji pracy oraz formy świadczenia usług - mechanizmy i tendencje rynkowe.
2. Agile, a wprowadzenie nowych modeli organizacji pracy
3. Elastyczne i partnerskie formy świadczenia pracy - korzyści i zagrożenia.
4. Regulacje prawne, a formy świadcznia pracy.
5. Potrzeby kadry menadżerskiej i pracowników.
6. Procesy wsparcia menadżerów w wyborze form i budowaniu sprawnych zespołów.
7. Procesy rekrutacyjne.
8. Systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy.
9. Systemy motywacyjne.
10. Rozwiązania komunikacyjne.
11. Zasady pracy zorientowane na kooporacji, współodpowiedzialności i wspólne osiąganie rezulatatów.
12. Samodoskonalenie się i nauka przez całe życie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Nowe modele organizacji pracy oraz formy świadczenia usług - mechanizmy i tendencje rynkowe. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Agile, a wprowadzenie nowych modeli organizacji pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Elastyczne i partnerskie formy świadczenia pracy - korzyści i zagrożenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Regulacje prawne, a formy świadczenia pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Potrzeby kadry menadżerskiej i pracowników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Procesy wsparcia menadżerów w wyborze form i budowaniu sprawnych zespołów. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Procesy rekrutacyjne. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Systemy motywacyjne. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Rozwiązania komunikacyjne. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Zasady pracy zorientowane na kooperacji, współodpowiedzialności i wspólne osiąganie rezultatów. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Samodoskonalenie się i nauka przez całe życie. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały na każdy z modułów. Będą one składać się z części merytorycznej jak i praktycznej czyli ćwiczeń, zadań domowych, testów. Uczestnik będzie otrzymywał materiały szkoleniowe według potrzeb i wprost proporcjonalnie do przerobionego materiału nauczania.
Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia po potwierdzeniu co najmniej 80% obecności oraz możliwość indywidualnej konsultacji z trenerem po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze z dofinansowaniem jest posiadanie ID wsparcia nadanego przez operatora oraz aktywnego konta w Bazie Usług Rozwojowych
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa zostanie przeprowadzona na platformie ClickMeeting.
Każdy uczestnik powinien posiadać minimalne wymagania techniczne dla sprzętu:
- Tablet / smartfon z Androidem lub iOs - w praktyce smartfon będzie niepraktyczny ze względu na mały ekran
lub
- Komputer z minimum 2 rdzeniowym procesorem/2GB ram - w praktyce każdy komputer używany na co dzień będzie wystarczający System operacyjny z popularnymi przeglądarkami. Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uczestnik powinien posiadać stałe łącze sieciowe.