Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową.
Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa "Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową." skierowana jest do przedsiębiorców, właścicieli firm, team leaderów, menadżerów, a także osób kierowanych na stanowiska zarządcze. Szkolenie przeznaczone jest dla osób dążących do poprawy wydajności pracy swoich zespołów, zapewnienia optymalnych warunków pracy wszystkim swoim pracownikom, a także ciągłego podnoszenia swoich kompetencji i umiejętności w zakresie zarządzania zdalnym zespołem w obliczu wyzwań zmieniającego się rynku pracy.
Usługa jest usługą otwartą, skierowaną do firm zapisujących się na szkolenie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi13
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do zarządzania zespołem pracującym zdalnie i hybrydowo. Uczestnik zarządza swoim zespołem zapewniając wszystkim członkom optymalne warunki pracy i możliwość realizowania swojego potencjału, w tym także osobom pracującym w ramach home office, elastycznego czasu pracy czy indywidualnego rozkładu czasu pracy. Wykorzystuje odpowiednie narzędzia wspierające nowe formy organizacji pracy, w tym komunikację w ramach nich i delegowanie zadań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie prawne podstawy różnorodnych form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Wykorzystuje i wdraża do swojej organizacji narzędzia umożliwiające i optymalizujące nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Rozumie zagrożenia wynikające z nowych form świadczenia pracy w perspektywie funkcjonowania pracowników i im zapobiega. | Kryteria weryfikacji Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnym formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtowaćzaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Wraz z kadrą menedżerską wyznacza kierunki rozwoju w zakresie nowych form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą/zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I - Nowe formy świadczenia pracy. (04.11.)
1. Wprowadzenie.
2. Nowe formy świadczenia pracy wobec wyzwań rynku pracy - uwarunkowania społeczno-kulturowe biznesu (wykład)
3. Prawne podstawy nowych form świadczenia pracy - zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. (wykład)
4. Wdrażanie narzędzi komunikacji i organizacji pracy zdalnej, hybryowej, elastycznego czasu pracy - szanse i wyzwania. (wykład + analiza case studies)
PRZERWA LUNCHOWA DLA UCZESTNIKÓW - 30 MIN
5. Manager w mojej kuchni! - delegowanie zadań i współpraca w zespole zdalnym i hybrydowym (warsztat)
Moduł II - Praktyczne (techniczne i psychologiczne aspekty pracy zdalnej i hybrydowej. (05.11.)
1. Pracownik w nowej erze - przywiązanie do organizacji, identyfikacja z firmą, zaangażowanie w pracę (wykład + dyskusja moderowana)
2. Budowanie optymalnego środowiska pracy zdalnej i hybrydowej - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, mikro-managementowi itp. (warsztat)
PRZERWA LUNCHOWA DLA UCZESTNIKÓW - 30 MIN
3. Współpraca z kadrą zarządzająca - tworzenie kultury organizacji w nowych okolicznościach. (dyskusja moderowana, praca w parach)
4. Podsumowanie - walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Nowe formy świadczenia pracy wobec wyzwań rynku pracy - uwarunkowania społeczno-kulturowe biznesu (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Prawne podstawy nowych form świadczenia pracy - zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 PRZERWA LUNCHOWA | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Wdrażanie narzędzi komunikacji i organizacji pracy zdalnej, hybryowej, elastycznego czasu pracy - szanse i wyzwania. (wykład + analiza case studies) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Manager w mojej kuchni! - delegowanie zadań i współpraca w zespole zdalnym i hybrydowym (warsztat) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Pracownik w nowej erze - przywiązanie do organizacji, identyfikacja z firmą, zaangażowanie w pracę (wykład + dyskusja moderowana) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Budowanie optymalnego środowiska pracy zdalnej i hybrydowej - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, mikro-managementowi itp. (warsztat) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 PRZERWA LUNCHOWA | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Współpraca z kadrą zarządzająca - tworzenie kultury organizacji w nowych okolicznościach. (dyskusja moderowana, praca w parach) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Podsumowanie - walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 337,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto179,77 PLN
- Koszt osobogodziny netto146,15 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Meller
Specjalizuje się w zagadnieniach obsługi Klienta, sprzedaży, budowaniem zespołów i zarządzaniem zespołami, komunikacji w firmie. To w tych obszarach doradza i szkoli organizacje, z którymi pracuje. Drugą specjalizacją jest rekrutacja kadry wykwalifikowanej. Głównie są to: Pracownicy administracyjni, obsługi klienta, handlowcy, menadżerowie, specjaliści. W myśl zasady, że największym kapitałem w firmie jest jej kadra pracownicza. Certyfikowany trener persolog® w dwóch zagadnieniach: Profil osobowości, Profil stresu. Z wykształcenia wyższego socjolog, skończył szkołę podyplomową z Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz BHP. Certyfikowany trener z tematyki dynamika stresu, profile osobowościowe, zarzadzanie czasem. Ukończył Akademię Managera, w trakcie studiów MBA z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami.
Trener prowadzący zajęcia ma ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania pracą zdalną i hybrydową dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Osoba prowadząca szkolenie posiada 120 h doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje notatnik i podręcznik.
______________________________________________________
Szkolenie ma formę warsztatów, dyskusji moderowanych, pracy indywidualnej, pogadanki, demonstracji. Program usługi szkoleniowej obejmuje część teoretyczną oraz część warsztatową (połączone ze sobą bloki tematyczne).
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Warunkiem zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w przynajmniej 80% zajęć, aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach oraz pozytywny wynik w ramach walidacji.
Uczestnikom zostanie udostępniona imienna lista obecności w celu weryfikacji uczestnictwa w usłudze.
Ważnym elementem szkolenia jest oczekiwana postawa uczestników: otwartość i aktywny udział w ćwiczeniach, zadaniach i dyskusjach moderowanych podczas całości szkolenia.
Cena usługi zawiera cenę walidacji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi