Skuteczne zarządzanie zespołem – usługa szkoleniowa.
Skuteczne zarządzanie zespołem – usługa szkoleniowa.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników pełniących funkcje kierownicze lub przygotowujących się do objęcia funkcji kierowniczych.
W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu uczestnik powienien nie musi posiadac wiedzę w obszarze zarządzania zespołem i zadaniami, szkolenie prowadzone będzie od podstaw.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Skuteczne zarządzanie zespołem – szkolenie" przygotowuje do samodzielnego zarządzania zespołem poprzez skuteczne delegowanie zadań oraz stosowanie odpowiednich metod kontrolowania i egzekwowania zadań. Uczestnik po zakończonym szkoleniu będzie stosował również rekomendowane metody motywowania pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zarządza pracą zespołu. | Kryteria weryfikacji Formułuje cele i organizuje zadania dla pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje i rozróżnia style przywództwa. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Stymuluje pracowników do rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje styl przywództwa do konkretnego pracownika. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Deleguje i egzekwuje uprawnienia. | Kryteria weryfikacji Zarządza pracownikami poprzez delegowanie zadań i uprawnień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje, rozlicza i ocenia wykonane zadania zlecone pracownikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje główne błędy w delegowaniu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki automotywacji. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje techniki automotywacji oraz ranking motywatorów i demotywatorów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje metody motywowania pracowników. | Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje czynniki wpływające na motywacje pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje informację zwrotną do pracowników, którymi zarządza. | Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje rodzaje informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje i stosuje zasady przeprowadzania rozmowy motywującej i dyscyplinującej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników pełniących funkcje kierownicze lub przygotowujących się do objęcia funkcji kierowniczych.
Metody szkoleniowe, które będą wykorzystane w trakcie szkolenia to: ćwiczenia praktyczne i warsztat przeprowadzany w grupie.
I Zarządzanie pracą zespołu.
- Jak formułować cele i organizować zadania? (metoda SMART).
- Jak nauczyć wyznaczania priorytetów w delegowanych zadaniach.
- Charakterystyka stylów przywództwa i ich różnice.
- Jak stymulować rozwój pracowników.
- Dopasowanie stylu przywództwa do pracownika.
II Delegowanie i egzekwowanie uprawnień.
- Zasady skutecznego delegowania zadań i uprawnień.
- Zarządzanie przez delegowanie uprawnień.
- Błędy w delegowaniu.
- Monitorowanie, rozliczenie i ocena wykonania zadań.
- Omówienie skutecznych metod kontroli wykonanych zadań.
III Motywacja w pracy
- Nie ma tego złego…
- Myśl pozytywnie
- Myśl strategicznie
- Pobawmy się! (ćwiczenia kreatywne)
IV Automotywacja – jak zmotywować siebie do działania?
- Techniki motywacyjne (stosowanie nagród, wyznaczanie celów i monitorowanie postępów)
- Ranking motywatorów i demotywatorów
- Porażka czy sukces?
- Life balance w sytuacjach trudnych
- Budowanie siebie na nowo
V Omówienie metod motywowania pracowników.
- Motywacja finansowa w zarządzaniu zespołem.
- Omówienie 8 najmocniejszych motywatorów pozafinansowych.
- Znaczenie potrzeb pracowniczych w motywowaniu.
- Największe błędy w motywowaniu – jakich narzędzi unikać.
VI Informacja zwrotna jako narzędzie zarządzania pracownikiem.
- Rodzaje informacji zwrotnej. Kiedy udzielać informacji zwrotnej?
- Jak przeprowadzić rozmowę motywującą.
- Jak przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą.
- Feedback– metoda konstruktywnej krytyki.
- Jakich błędów unikać w informacji zwrotnej.
VII Emocje na wodzy
- Typki spod ciemnej gwiazdy - Jakim typem jestem?
- Naładuj baterie
- Konflikt, zgrzyty i romanse.
VIII Podsumowanie szkolenia. Walidacja.
Warunki organizacyjne:
Dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantowane zostanie indywidualne stanowisko pracy wyposażone w materiały szkoleniowe i biurowe.
Szkolenie będzie trwało 14 h zegarowe. W każdym dniu szkolenia przewidziano po dwie przerwy wliczone w czas usługi szkoleniowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Wrona-Waluś
Trener, doradca, coach; współpracuje z przedsiębiorstwami, instytucjami i podmiotami ekonomii społecznej. Od początku swojej kariery związana ze sprzedażą.
Posiada 15-letnie doświadczenie biznesowe oraz takie samo doświadczenie szkoleniowe. Ukończyła dwa kierunki studiów oraz studia podyplomowe:
1) Pedagogiczne, Resocjalizacja z elementami profilaktyki na Uniwersytecie Jagiellońskim
2) Pedagogikę Opiekuńczo-Wychowawczą z pracą socjalną na Uniwersytecie Śląskim oraz
3) Akademię Trenerów Biznesu na Uniwersytecie SWPS
Przeprowadziła co najmniej 3000 godzin szkoleń dotyczących sprzedaży i kompetencji miękkich: zarządzanie czasem, komunikacja w zespole, coaching, szkoląc jak dotąd ok. 600 osób.
Pracowała m.in. jako:
– Dyrektor Regionalny Partner Financial Services (region śląski, małopolski, lubelski, dolnośląski, mazowiecki); zarządzała ok. 200 osobami
– Manager Regionalny w firmie Zepter (region śląski)
– Dyrektor Okręgu OVB Allfinaz (region śląski, małopolski), prowadzenie 10 oddziałów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie skrypty w formie pdf i wydruków.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi