Pakiet umiejętności zespołowych - komunikacja, współpraca i rozwiązywanie konfliktów.
Możliwość dofinansowania
Pakiet umiejętności zespołowych - komunikacja, współpraca i rozwiązywanie konfliktów.
Numer usługi 2024/06/20/10687/2191709
6 150,00 PLN
brutto
5 000,00 PLNnetto
153,75 PLNbrutto/h
125,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy różnych szczebli współpracujący ze sobą.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji23-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia podniesie obecne i nabędzie nowe umiejętności komunikacji, współpracy i rozwiązywania konfliktów w zespole pracowniczym oraz pozna sposoby radzenia sobie ze stresem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności komunikacyjnych w tym: skutecznego słuchania i rozumienia innych, przekonywania i wywierania wpływu, zadawania pytań | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania w celu zebrania informacji, słucha i zapamiętuje odpowiedzi i wypowiedzi innych członków zespołu, przekonuje i wywiera wpływ stosując argumenty oparte na zebranych informacjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów | Kryteria weryfikacji rozpoznaje rodzaj i przyczynę konfliktu oraz stosuje efektywny styl jego rozwiązywania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem | Kryteria weryfikacji Panowanie nad emocjami i rozwiązywanie problemów w oparciu o fakty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji Efektywnie pracuje w zespole. Komunikuje i stosuje metody podnoszące jakość współpracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdza nabycie umiejętności komunikacyjnych (w tym: skutecznego słuchania i rozumienia innych, przekonywania i wywierania wpływu, zadawania pytań), umiejętności rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, pracy zespołowej.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o obserwację w warunkach symulowanych.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Szkolenie i walidacja będą przeprowadzone przez dwie różne osoby.
Program
Program
- Komunikacja międzyludzka
- Korzyści płynące z bardziej efektywnej komunikacji
- Podstawowe zasady
- Formułowanie wiadomości
- Porządkowanie swoich przemyśleń
- Szacunek dla ludzi
- Połącz wszystko razem
- Porozumiewanie się w organizacjach
- Proces komunikacji
- Szum
- Informacja zwrotna
- Komunikacja jednokierunkowa
- Parafraza
- Proces słuchania
- Komunikacja wypadkowa symboliki i osobowości partnerów
- Symbole
- Komunikacja niewerbalna
- Interakcja symboliczna
- Feedback, czyli sprzężenie zwrotne
- Co to jest konstruktywny feedback
- Różnica pomiędzy konstruktywnym feedbackiem a destruktywną krytyką
- Kiedy i gdzie stosować feedback
- Posługiwanie się konstruktywną krytyką
- Przekazywanie informacji, czyli techniki wywierania wpływu
- Bodźce motywacyjne
- Czy jestem tylko posłańcem, czy autorem informacji?
- Dlaczego JA?
- Zaufanie
- Techniki wywierania wpływu
- Jak mówić, żeby nas słuchali – klucz do sukcesu zawodowego
- W czym rzecz?
- Podstawowe typy osobowościowe pracowników
- Mówienie i słuchanie
- Bądź przyjacielem i żyj wśród przyjaciół
- Ty i inni
- Jak dojść ze sobą do ładu
- Czego oczekują inni
- W czym tkwi siła komunikacji?
- Co decyduje o sile przekonywania słowa pisanego?
- Ludzie są leniwi
- Kłopoty z komunikacją
- Modele komunikacji
- Obraz świata
- Nasz entuzjazm jest zaraźliwy
- Techniki przekonywania
- Tworząc nowe rozwiązania, korzystajmy ze „starej” wiedzy
- Wykażmy wyraźny związek między faktami, argumentami, wnioskami i zaleceniami
- Nie wyrażajmy się mgliście, piszmy konkretnie
- Bądźmy optymistami i zamiast piętrzyć problemy, proponujmy ich rozwiązanie
- Żargon
- Sprawozdanie jak scenariusz
- Przekonujące słowa
- Powody występowania konfliktów w pracy
- Wzajemne zależności zawodowe
- Prymitywne reakcje we współczesnym świecie – człowiek z epoki kamienia łupanego żyje
- Brzydkie zagrania dają łatwe zwycięstwo – długotrwałe rozwiązanie wymaga czegoś więcej
- Frustracja
- Nadmierna emocjonalność
- Czynniki charakterystyczne dla występowania sytuacji konfliktowych
- Różnice charakterowe
- Problemy w komunikowaniu się
- Układy i powiązania międzyludzkie
- Typologia konfliktów wynikających z hierarchii zawodowej
- Radzenie sobie z konfliktem zawodowym - sposoby
- Style rozwiązywania konfliktów zawodowych a zrozumienie wysyłanych komunikatów
- Pseudo-rozwiązania konfliktu – czynniki podtrzymujące
- Unikanie
- Zachowanie marginesu bezpieczeństwa
- Sojusze
- Prestiż
- Reguła eskalacji
- Teoria progów
- Osobiste preferencje pracowników i charakterystyka konfliktu, który wybierają
- Zapobieganie ewentualnym konfliktom
- dmuchaj na zimne
- sposoby na przeciwdziałanie
- Leczenie już istniejących konfliktów w miejscu pracy – środki zaradcze
- Szukanie kompromisów
- Zamiana ról
- Zapobieganie czytaniu w myślach
- Oddziel ludzi od problemu
- Współpraca w zespole
- Podstawy dobrej współpracy
- Cechy dobrych i złych zespołów
- Wyróżnienie zachowań sprzyjających realizacji zadań w zespole i sprzyjających zachowaniu dobrych kontaktów między ludźmi
- Wyróżnienie zachowań utrudniających dobre funkcjonowanie zespołu
- Podstawy efektywnego porozumiewania się w grupie
- Kształtowanie podstawowych umiejętności komunikacyjnych
- Umiejętność stawiania pytań, parafrazowania, wyjaśniania
- Wyrażanie zrozumienia
- Zasady wyrażania pochwały
- Zasady wyrażania pozytywnej krytyki
- Budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji z innymi pracownikami
- Indywidualne predyspozycje i preferencje w porozumiewaniu się
- Świadomość i budowanie własnej strategii porozumiewania się ze współpracownikami
- Gry symulacyjne z wykorzystaniem nabytej wiedzy - analiza i wnioski
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 5
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Dzień 1 szkolenia - zajęcia zgodne z programem | Prowadzący Małgorzata Luberadzka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Dzień 2 szkolenia - zajęcia zgodne z programem | Prowadzący Małgorzata Luberadzka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Dzień 3 szkolenia - zajęcia zgodnie z programem | Prowadzący Małgorzata Luberadzka | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Dzień 4 szkolenia - zajęcia zgodnie z programem | Prowadzący Małgorzata Luberadzka | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Dzień 5 szkolenia - zajęcia zgodnie z programem | Prowadzący Małgorzata Luberadzka | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto153,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Małgorzata Luberadzka
Szkolenia, coaching oraz doradztwo z obszaru zarządzania, sprzedaży, komunikacji, analizy itd
Jako włascicielka firmy posiada 23 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu obszaru specjalizacji. Przeszkoliła kilkadziesiąt firm i kilka tysięcy ich pracowników w obszarze zarządzania, sprzedaży, komunikacji, analizy rynku itd.
Hochschule fur Okonomie Bruno Leuschner Berlin - magister ekonomii
Collegium Civitas - Stosunki Międzynarodowe i Dyplomacji
Collegium Civitas - Manager CSR
Poandto ukończyła kursy:
INSIGHT Inventory - Team Building, Personal Effectiveness and Stress Management - TCI Polska
Inteligencja emocjonalna w biznesie - Prof. Peter Salovey
Nowa Psychologia Sprzedaży - TCI Polska
Personal Power - Anthony Robbins
Superior Sales Management by Brian Tracy - TCI Polska
Realizacje szkoleń dla pracowników różnych szczebli, w różnych branżach i firmach. W efekcie przeprowadzonych szkoleń osoby w nich uczestniczące poprawiają / nabywają kompetencje pracy zespołowej w różnych aspektach codziennej pracy, co w konsekwencji prowadzi do dalszej współpracy z klientami.
Jako włascicielka firmy posiada 23 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu obszaru specjalizacji. Przeszkoliła kilkadziesiąt firm i kilka tysięcy ich pracowników w obszarze zarządzania, sprzedaży, komunikacji, analizy rynku itd.
Hochschule fur Okonomie Bruno Leuschner Berlin - magister ekonomii
Collegium Civitas - Stosunki Międzynarodowe i Dyplomacji
Collegium Civitas - Manager CSR
Poandto ukończyła kursy:
INSIGHT Inventory - Team Building, Personal Effectiveness and Stress Management - TCI Polska
Inteligencja emocjonalna w biznesie - Prof. Peter Salovey
Nowa Psychologia Sprzedaży - TCI Polska
Personal Power - Anthony Robbins
Superior Sales Management by Brian Tracy - TCI Polska
Realizacje szkoleń dla pracowników różnych szczebli, w różnych branżach i firmach. W efekcie przeprowadzonych szkoleń osoby w nich uczestniczące poprawiają / nabywają kompetencje pracy zespołowej w różnych aspektach codziennej pracy, co w konsekwencji prowadzi do dalszej współpracy z klientami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały w wersji papierowej oraz wszelkie materiały biurowe niezbędne do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu.
Adres
Adres
Szklarska Poręba
Szklarska Poręba
woj. dolnośląskie
Kontakt
Kontakt
Robert Bąk
E-mail
robert@predyspozycje.com.pl
Telefon
(+48) 602 163 143