Studia Podyplomowe Poznań: Zarządzanie innowacją i designem
Studia Podyplomowe Poznań: Zarządzanie innowacją i designem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zapraszamy na kolejną, VIII już edycję studiów podyplomowych Zarządzanie innowacją – design. Studia skierowane są do praktyków – menedżerów, specjalistów i projektantów, zorientowanych na przyszłość. Adresowane są do tych osób które chcą się rozwijać, są ambitne i lubią zmiany, innowacyjne rozwiązania, są zawsze „krok do przodu".
- Minimalna liczba uczestników23
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi233
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem stworzenia innowacyjnych studiów menedżerskich z zakresu zarządzania designem jest rozwój kompetencji w zakresie tworzenia innowacji i wykorzystania metodologii pracy projektowej (design thinking) do tworzenia strategii firm, marek, rozwoju produktu i usługi, usprawniania procesów oraz tworzenia skutecznej komunikacji. Rozwój umiejętności badawczych skoncentrowanych wokół rozpoznawania potrzeb klientów pozwala dostarczyć prawdziwą korzyść/wartość dla użytkownika.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się ● Zastosowanie badań w innowacjach:Metody badań jakościowych i ilościowych Znaczenie badań w projektowaniu produktów i usług Techniki tworzenia grup docelowych i person ● Projektowanie przyszłości oparte na trendach: Identyfikacja i wykorzystanie trendów w projektowaniu Projektowanie strategii opartych na przewidywaniach i analizie trendów ● Nowoczesne metody projektowania innowacji: Rozumienie innowacji i ich rodzajów Procesy projektowe i role liderów innowacji Techniki generowania i wdrażania innowacyjnych pomysłów Metodyki myślenia projektowego ● Innowacyjne modele biznesowe: Projektowanie modeli biznesowych dla różnych sektorów Analiza przypadków i budowanie propozycji wartości ● Krytyczne myślenie w projektowaniu: Metodyki podejmowania trafnych decyzji Techniki unikania pułapek poznawczych i potwierdzania hipotez ● Projektowanie usług i doświadczeń (CX i UX): Zasady projektowania doświadczeń użytkownika i klienta Metodologie i narzędzia projektowania doświadczeń Tworzenie spójnej podróży klienta i testowanie interfejsów ● Planowanie wdrożeń i skalowanie innowacji: Planowanie i zarządzanie procesem wdrożenia innowacji Techniki skutecznego skalowania rozwiązań Wizja przyszłości i ciągłe ulepszanie wdrożonych innowacji Metody oceny skuteczności i gotowości rynkowej ● Ewaluacja i mierzenie innowacji: Metody i kryteria oceny innowacji Wskaźniki efektywności innowacyjnych projektów Techniki testowania i weryfikacji hipotez rynkowych ● Strategie komunikacji innowacyjnych marek, produktów i usług: Opracowywanie strategii komunikacji marki, produktu i usługi z uwzględnieniem budowania tożsamość marki oraz „Visual Identity” | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
PROGRAM
- Budowanie zespołu i kontraktowanie (16 godz.)
- Design Thinking - zarządzanie innowacją (16 godz.)
- Zarządzanie designem (8 godz.)
- Anatomia trendu (16 godz.)
- Badania wspierające innowacyjność (24 godz.)
- Tworzenie innowacji za pomocą designu (16 godz. )
- Strategia i modelowanie w biznesie (16 godz.)
- Visual identity marki (16 godz.)
- Projektowanie produktu (16 godz.)
- Projektowanie usług i doświadczeń (16 godz.)
- User experience (16 godz.)
- Aspekty finansowe - budżetowanie (8 godz.)
- Rozwój umiejętności prezentacyjnych (8 godz.)
- Konsultacje (32 godz.)
- Obrony projektów (1 godz.)
- Tutoring (8 godz. online)
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie i kadrze studiów.
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto38,20 PLN
- Koszt osobogodziny netto38,20 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi dostarczane są w wersji elektronicznej (pliki PDF, prezentacje, linki do artykułów) oraz/lub materiałów drukowanych koniecznych to przeprowadzenia zajęć.
Warunki uczestnictwa
Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego i dostarczenie do realizatora usługi (Uniwersytet SWPS) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
Szczegółowe infromacje dostępne na stronie: https://swps.pl/oferta/poznan/podyplomowe/biznes-zarzadzanie/zarzadzanie-innowacja-design-management-vi-edycja
Informacje dodatkowe
Szczegółowe infromacje dostępne na stronie: https://swps.pl/oferta/poznan/podyplomowe/biznes-zarzadzanie/zarzadzanie-innowacja-design-management-vi-edycja
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:1) platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google G-Suit ( google classroom oraz google meet)2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2 ,2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon,opcjonalnie kamera video.(Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy).Android z systemem 5.0 lub nowszy/ iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy.3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090 4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader , Pakiet biurowy np Libre Office,Open office lub Microsoft office. 5) okres ważności linku umożliwiającego : bez ograniczeń w trakcie trwania usługi.