Rozwój pracowników – wyzwania i rozwiązania ( Akademia HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy )
Rozwój pracowników – wyzwania i rozwiązania ( Akademia HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy )
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierujemy do profesjonalistów HR:
- HRBP
- Specjalistów HR zajmujących się rozwojem pracowników.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji07-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Rozwój pracowników – wyzwania i rozwiązania ( Akademia HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy )" przygotowuje uczestników do radzenia sobie z nieoczywistymi sytuacjami związanymi z rozwojem pracowników, poprzez wykorzystanie technik coachingowych i narzędzi rozwiązywania problemów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie rozwoju pracowników w organizacji | Kryteria weryfikacji • identyfikuje definicje, potoczne rozumienie, prawdy i mity dotyczące rozwoju w orgnizacji• definiuje narzędzia wspomagające określenie kierunku rozwoju (model kompetencji, testy, ACDC itp.) • omawia cele rozwojowe i spodziewane efektów oraz indywidualny plan rozwoju • charakteryzuje związek rozwoju z zaangażowaniem | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje techniki coachingowe i narzędzia rozwiązywania problemów związanych z rozwojem pracowników | Kryteria weryfikacji • wykorzystuje użyteczne narzędzia, właściwie dobiera je do danej sytuacji i stosuje w praktyce• stosuje narzędzia wspomagające określenie kierunku rozwoju (model kompetencji, testy, ACDC itp.) • wspiera menedżerów w ich wyzwaniach menedżerskich związanych z rozwojem • wdraża metody radzenia sobie z nieoczywistymi sytuacjami związanymi z rozwojem pracowników • posługuje się technikami coachingowymi i narzędziami rozwiązywania problemów | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje organizację do wyzwań rynku pracy | Kryteria weryfikacji • identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój• przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój kapitału ludzkiego w organizacji • wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
I MODUŁ — Rozwój w organizacji, w procesach HR i w zadaniach HRBP
- Rozwój – niezbędny element w realizacji strategii organizacji; definicje, potoczne rozumienie, prawdy i mity
- Rozwój w konstelacji procesów HR i w doświadczeniu pracownika
- Związek rozwoju z zaangażowaniem
- Oczekiwania od HRBP w świetle polityki rozwojowej, współpraca z HR i udział w rozwijaniu pracowników
II MODUŁ — Umiejętności i narzędzia potrzebne w diagnozowaniu potrzeb rozwojowych
- Narzędzia wspomagające określenie kierunku rozwoju (model kompetencji, testy, ACDC i in.)
- Obserwacja i interpretacja oczekiwanych zachowań
- Diagnoza kompetencji poprzez wywiad kompetencyjny
- Definiowanie celów rozwojowych i spodziewanych efektów; indywidualny plan rozwoju
III MODUŁ i IV MODUŁ — Przegląd wyzwań HRBP związanych z rozwojem. Praca na case’ach z zastosowaniem technik coachingowych i narzędzi rozwiązywania problemów
- „Chcę iść na to szkolenie” – badanie rzeczywistej motywacji pracownika do rozwoju
- „Tyle lat pracuję i dotychczas było dobrze” – pracownik niespełniający aktualnych oczekiwań kompetencyjnych na stanowisku
- „W tej firmie nie ma możliwości rozwoju” – oczekiwania pracownika a zapotrzebowanie organizacji
- „Nie podoba mi się praca na tym stanowisku, ale nie wiem, w którą stronę chcę się rozwijać” – pracownik poszukujący swojej drogi
- „Nie wiem, czy chcę rozwijać się na ścieżce x czy y” – pracownik na rozdrożu rozwojowym
Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji menedżera HR: Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.
INFORMACJE DODATKOWE
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 7 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Informacje techniczne:
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Rozwój w organizacji, w procesach HR i w zadaniach HRBP- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Małgorzata Łozińska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Łozińska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Umiejętności i narzędzia potrzebne w diagnozowaniu potrzeb rozwojowych- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Małgorzata Łozińska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Łozińska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przegląd wyzwań HRBP związanych z rozwojem- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Małgorzata Łozińska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Łozińska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Praca na case’ach z zastosowaniem technik coachingowych i narzędzi rozwiązywania problemów- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Małgorzata Łozińska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto193,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto157,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Łozińska
Od ponad 20 lat aktywnie pracuje w HR. Posiada doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu działem rekrutacji i rozwoju. Od 10 lat pracuje jako niezależny konsultant HR, trener biznesowy, coach i mentor. Bazując na czynnej praktyce HR-owca, opracowuje programy szkoleniowe dla profesjonalistów HR, w których dzieli się swoimi doświadczeniami. Odwołuje się do modelu kompetencji HRBP, opracowanego przez Dave’a Ulricha, podkreślając rolę HR we wspomaganiu biznesu. W bezpiecznej atmosferze „między nami HR-owcami” przekazuje wiedzę jak wdrażać projekty w organizacji, wspiera trening potrzebnych umiejętności oraz przygotowuje HR-owców do roli coachów i trenerów wewnętrznych.
Jej obszary specjalizacji obejmują diagnozę kompetencji metodą Assessment/Development Center, opracowywanie i realizację programów rozwojowych i szkoleniowych, wdrażanie zarządzania wynikami oraz opracowywanie i realizację programów talentowych dla sukcesorów i osób z wysokim potencjałem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |