DELEGOWANIE ZADAŃ, MONITOROWANIE I OCENA EFEKTÓW PRACY – JAK TO ROBIĆ SKUTECZNIE? SZKOLENIE ROZWOJOWE DLA MENEDŻERÓW
DELEGOWANIE ZADAŃ, MONITOROWANIE I OCENA EFEKTÓW PRACY – JAK TO ROBIĆ SKUTECZNIE? SZKOLENIE ROZWOJOWE DLA MENEDŻERÓW
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie delegowanie zadań, monitorowanie i rozliczania efektów pracy adresujemy do:
- prezesów, dyrektorów zarządzających,
- osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników,
- menedżerów działów HR,
- właścicieli firm.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji03-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do stosowania technik w delegowaniu i monitorowania wykonywanych zadań przez pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik deleguje zadania pracownikom | Kryteria weryfikacji - przydziela zadania - dobiera zadania do kompetencji pracownika - wspiera pracowników w trakcie realizowania zadania. - monitoruje i ocenia wykonane zadanie - wzbudzać zaangażowanie i odpowiedzialność przy delegowaniu zadań - rozlicza wyniki delegowania i ocenia rezultaty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa skierowana do menedżerów, kadry kierowniczej i osób zarządzających zespołem.
Usługa realizowana ramach 1 grupy szkoleniowej.
1 godzina szkolenia = 45 minut
Przerwy wliczają się w czas trwania usługi i trwają 15 minut.
WALIDACJA - test teoretyczny przeprowadzony na zakończenie szkolenia
https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/delegowanie-zadan-monitorowanie-i-rozliczania-efektow-pracy
Czy twój zespół jest przygotowany na delegowanie?
Delegowanie a wydawanie poleceń.
Dlaczego styl kierowania menedżera może unicestwić proces delegowania?
Oceń potencjał zespołu – czy jest gotowy na przyjęcie delegowania?
Ścieżka dojścia. Jak przygotować podłoże w zespole do podejmowania nowych zadań. Plan działania.
Delegowanie – od czego zacząć? Jak skutecznie przygotować się do delegowania. Jak mądrze delegować? Dlaczego warto delegować?
Oddanie części obowiązków i odpowiedzialności rozwija potencjał zespołu, uczy samodzielności i prowadzi do wzrostu efektywności zespołu.
Co delegować, a których zadań bezwzględnie nie możesz zaniedbać i przekazywać pracownikom?
Ćwiczenie: jak na pewno nie delegować zadań. Prezentacja materiału video.
Czego możemy się nauczyć z tego ćwiczenia. Czy widzisz swoje błędy? Co blokuje skuteczne delegowanie?
Sztuka delegowania – sześć kroków do skutecznego delegowania.
Wyznaczanie celu – delegowanie – monitorowanie – feedback.
Lista kontrolna przygotowania delegowania.
Przydzielanie zadań do delegowania.
Potencjał osoby, a delegowanie zadań, dobierania zadań do kompetencji pracownika.
Co musisz wziąć pod uwagę?
Zagrożenia i wyzwania delegowania.
Wsparcie w trakcie realizowania zadania. Monitoring i ocena.
Case study: Analiza sytuacji pod kątem zagrożeń potencjału delegowania:
niskie zaangażowanie,
mała wiedza,
za dużo obowiązków,
za krótkie terminy,
zadania nie rozwijające,
wypalenie zawodowe,
brak doświadczenia,
zaniedbanie innych obowiązków.
Jak radzić sobie z kwestionowaniem sensu zleconego zadania?
Motywacyjna komunikacja w trakcie delegowania. 7 poziomów skutecznego delegowania.
Komu delegować?
Jak delegować, aby budzić motywację. Jak delegować, żeby do nas nie wróciło?
Kiedy delegować?
Jak reagować na zastrzeżenia, wskazywać korzyści i straty.
Jak radzić sobie z oporem pracowników?
Jak postępować w przypadku, gdy pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań?
Jak wzbudzać zaangażowanie i odpowiedzialność przy delegowaniu zadań?
Lista kontrolna komunikacji w obszarze delegowania.
Kontekst. Potencjał. Zgoda. SMART. Wsparcie. Pytania. Monitoring. Efekt.
Przegląd listy kontrolnej i krótkie sesje ćwiczeniowe w parach.
Rejestrowanie i ustalanie priorytetów delegowanych zadań.
Rozliczanie wyników delegowania i ocena rezultatów.
Ustalanie deadlin’ów, priorytetów i zasady oceny wykonania zadania.
Monitorowanie postępów i przekazywanie informacji zwrotnych.
Zadawanie pytań w celu oceny postępów.
Przegląd wyników. Jak rozmawiać o rezultatach pracy?
Feedback korygujący – jak dawać negatywną informację zwrotną?
Korygowanie powtarzających się błędów.
Trudne rozmowy z pracownikami w przypadku braku wyników.
Jak radzić sobie z obiekcjami pracownika i różnicą zdań?
Udzielanie informacji zwrotnej i uznania.
Jak chwalić? – rozmowa która inspiruje, wspiera, motywuje, dodaje skrzydeł pracownikowi
Prezentacja z wykorzystaniem przykładowych szablonów, ćwiczenia indywidualne i przegląd grupowy.
Delegowanie zadań to idealny sposób na rozwój pracownika! Długoterminowe planowanie rozwoju w delegowaniu.
Rejestrowanie i ustalanie priorytetów długo- i krótkoterminowych celów i zadań.
Wypełnianie planów działania i analiza efektywności zadań.
Praca zdalna, a rozliczanie i optymalizacja efektywności.
Prezentacja z wykorzystaniem przykładowych szablonów, ćwiczenia indywidualne i przegląd grupowy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 DELEGOWANIE ZADAŃ, MONITOROWANIE I OCENA EFEKTÓW PRACY – JAK TO ROBIĆ SKUTECZNIE? SZKOLENIE ROZWOJOWE DLA MENEDŻERÓW | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Delegowanie zadań-WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 033,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto129,15 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Effect
Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.
Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie pdf.
Informacje dodatkowe
Podana liczba godzin usługi dotyczy godzin lekcyjnych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
Organizujemy szkolenia zamknięte, prowadzone przez ekspertów, praktyków w danej branży. Koncentrujemy się na potrzebach dobrze zdefiniowanych. Dostarczamy rozwiązania dostosowane zarówno do oczekiwań Uczestników, ich sposobu pracy, jak i specyfiki Firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wyznaczonych celów. Skorzystaj z naszego Katalogu autorskich programów albo wspólnie wypracujmy nową ofertę szkoleniową uwzględniającą rzeczywiste potrzeby Twojej firmy.
Zapytaj o szkolenie zamknięte.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa online w czasie rzeczywistym na platformie ZOOM
Link do usługi otrzymują uczestnicy dzień przed szkoleniem (aktywny w godzinach 8.00-16.00 w dniu szkolenia)
Wymagania sprzętowe:
- W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem.
- Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
- Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.
- Nasze szkolenie umożliwia interakcję i zadawanie pytań na każdym etapie prowadzanie. Uczestnicy mają bezpośredni kontakt z Prowadzącym bez konieczności zadawania pytań na czacie.