Kreowanie marki lidera w administracji publicznej - studia podyplomowe
Kreowanie marki lidera w administracji publicznej - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Administracja publiczna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są przeznaczone dla pracowników administracji publicznej rządowej oraz samorządowej, a także samorządowych jednostek organizacyjnych, w tym pracowników urzędów oraz dla tych, którzy planują zatrudnienie w administracji publicznej. W szczególności kierowane są do osób, które:
- pracują w strukturach jednostek samorządu terytorialnego szczebla regionalnego i lokalnego;
- pełnią funkcje kierownicze na średnim oraz wyższym szczeblu zarządzania organizacją;
- przygotowują się do awansu zawodowego na stanowiska kierownicze;
- planują karierę polityczną w samorządzie;
- pracują w biurach promocji;
- chcą rozwijać kompetencje zarządcze oraz poszerzyć wiedzę dotyczącą bieżących i przyszłych trendów;
- stawiają na rozwój osobisty i chcą zaktualizować wiedzę na temat innowacyjnych trendów.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi204
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i przywódczych w sferze publicznej, między innymi:- zdobycie przez uczestników umiejętności efektywnego komunikowania się z kluczowymi grupami otoczenia, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego;
- zdobycie umiejętności kreowania własnej marki i wizerunku;
- praktyczne zapoznanie się z najnowszymi trendami i wyzwaniami w zarządzaniu publicznym
- zdobycie praktycznych kompetencji liderskich.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada szeroką wiedzę na temat zasad korzystania z technologii informatycznych na potrzeby realizowanych przez siebie zadań w zakresie marketingu i public relations. | Kryteria weryfikacji Zna i wie jak zastosować innowacyjne metody odpowiadania na wyzwania współczesnego świata, by z sukcesem budować i promować markę lidera w administracji publicznej. Zna dobrze świat współczesnych mediów, wykorzystywanych do realizacji zadań lidera w AP. Jest zaznajomiony z najnowszymi trendami i wyzwaniami w zarządzaniu publicznym, takimi jak budowanie partnerstw i współpraca, także międzysektorowa, myślenie projektowe i sieciowe, współzarządzanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi precyzyjnie opracowywać strategie, dobierać metody i narzędzia służące promocji firm i instytucji | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem. Dobiera najskuteczniejsze metody do danej grupy docelowej. Stosuje najnowocześniejsze narzędzia służące promowaniu firmy w Internecie. Uczestnik projektuje treści w oparciu o realne potrzeby użytkownika. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zna i rozumie zasady oraz wytyczne konstruowania różnorodnych przekazów w ramach komunikacji społecznej ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców oraz potrafi je umiejscowić i prowadzić debatę w obszarze współczesnej kultury. | Kryteria weryfikacji Sprawnie komunikuje się z różnorodnymi grupami interesariuszy, dobierając skuteczne narzędzia komunikacji z poszczególnymi grupami. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęKarkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoKarkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Kreowanie marki lidera w administracji publicznej - studia podyplomowe.
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i przywódczych w sferze publicznej.
Plan studiów:
Lp. | Nazwa przedmiotu | Ogólna liczba godzin przedmiotu | Liczba godzin wykładów | Liczba godzin ćwiczeń/laboratoriów/warsztatów |
1. | Kreowanie marki osobistej lidera w sektorze publicznym | 16 | 4 | 12 |
2. | Prezentacje biznesowe | 8 | 8 | |
3. | Nowoczesny PR i komunikacja w administracji publicznej |
16 | 8 | 8 |
4. | Budowanie zespołów i przywództwo | 12 | 4 | 8 |
5. | Socjologia organizacji | 16 | 8 | 8 |
6. | Prawo w administracji publicznej i prawa osób pełniących funkcje publiczne | 16 | 8 | 8 |
7. | Audyt komunikacyjny w AP / Analiza komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej | 12 | 4 | 8 |
8. | Myślenie Projektowe (Design Thinking) | 16 | 16 | |
9. | Projektowanie komunikacji | 12 | 4 | 8 |
10. | Wystąpienia publiczne | 8 | 8 | |
11. | Budowanie marki lidera – case study (spotkania z liderami sektora publicznego i NGO ) | 12 | 4 | 8 |
12. | Marketing polityczny | 16 | 8 | 8 |
13. | Warsztat komunikacji interpersonalnej | 8 | 8 | |
14. | Innowacje społeczne w AP | 8 | 8 | |
15. | Podstawy zarządzania projektami | 12 | 4 | 8 |
16. | Seminarium i projekt dyplomowy | 16 | 16 | |
Suma godzin | 204 | 64 | 140 |
Forma studiów: studia hybrydowe
Liczba semestrów: 2 semestry
Liczba zajęć dydaktycznych: 204 (32 punkty ECTS)
Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto19,61 PLN
- Koszt osobogodziny netto19,61 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów podyplomowych uzyskają od prowadzących materiały dydaktyczne.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Microsoft Teams (aplikacja desktopowa lub uruchamiana w przeglądarce internetowej). Minimalne wymagania dla aplikacji desktopowej dla komputera PC z systemem Windows: Procesor minimum 1.1 Ghz lub szybszy, dwa rdzenie. Pamięć: 4.0 GB RAM. Dysk twardy: minimum 3 GB dostępnej pamięci. Monitor: minimalna rozdzielczość 1024x768. System operacyjny: Windows 10, Windows 11. Wideo: kamera USB 2.0 z mikrofonem, Minimalne wymagania dla aplikacji Teams dla komputera Mac: Procesor: Intel Core Duo. Pamięć: 4 GB RAM, Dysk twardy: minimum 1.5 GB dostępnego miejsca, Monitor: rozdzielczość 1280x80, System operacyjny: macOS w jednej z trzech najnowszych wersji. Wideo: kompatybilna kamera internetowa z mikrofonem. Minimalne wymagania dla aplikacji Teams na urządzenia mobilne: Android: tablet lub telefon z systemem Android: jedna z 3 ostatnich wersji systemu Android. Telefon lub tablet z systemem iOS: limitowane do dwóch ostatnich najnowszych wersji systemu iOS. Wymagania dotyczące uruchomienia aplikacji w przeglądarce internetowej: wspierane przeglądarki: Microsoft Edge, Google Chrome, Safari 15+, Wymagania dotyczące łącza internetowego: minimum 2 Mbps download/upload.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami