PODSTAWY CANVY i I WYKORZYSTANIE ZDJĘĆ WYKONANYCH TELEFONEM W APLIKACJI FACEBOOK
PODSTAWY CANVY i I WYKORZYSTANIE ZDJĘĆ WYKONANYCH TELEFONEM W APLIKACJI FACEBOOK
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
OSOBY INDYWIDUALNE, PRZEDSIĘBIORCY
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji18-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
PRZYGOTOWUJE DO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA FACEBOOKA FIRMOWEGO . PRZUGOTOWUJE DO PROJEKTOWANIE I EDYTOWANIE NA PLATFORMIE CANVA, ROBIENIE POFESJONALNYCH ZDJĘĆ TELEFONEM KOMÓRKOYM , ULPSZANIE ZDJĘĆ, DODAWANIE TEKSTÓW. SZKOLENIE POZWALA NA ZDOBYCIE WIEDZY Z DZIEDZINY TWORZENIA PROFESJONALNYCH POSTÓW ZWIĘKSZJĄCYCH ZASIĘGI I ROZPOZNAWALNOŚĆ MARKI .WPROWADZA NOWĘ JAKOŚĆ POSTÓW NA FB.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Definiuje zasady i metody mierzenia efektywności działań emarketingowych.2. Wykorzystuje funkcjonalność profilu, fanpage na Facebook-u do prowadzenia organicznych (bezpłatnych) i płatnych działań reklamowych, promocyjnych i sprzedażowych. 3. Identyfikuje i określa profile i zachowania internautów korzystających z portali społecznościowych. 4. Ocenia możliwości reklamowe i promocyjne jakie stwarzają m.in. Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Snapchat, Slideshare... 5. Identyfikuje w jaki sposób legalnie i bezpłatnie pozyskiwane materiały zdjęciowe wykorzystać w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji .......... | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Cel biznesowy
Celem edukacyjnym szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zdobycia praktycznych umiejętności w zakresie skutecznego wykorzystywania programu canta na platformie społecznościowej Facebook. Robienie zdjęć telefonem komórkowym i wykorzystanie ich w postach. Uczestnicy nauczą się tworzyć atrakcyjne treści, planować strategie komunikacji, analizować efektywność działań oraz reagować na opinie klientów. Szkolenie dostarczy praktycznych narzędzi i wskazówek, umożliwiając uczestnikom osiągnięcie lepszych wyników marketingowych oraz strategiczne wykorzystanie canvy i zdjęć w publikowaniu postów na fb.Efekt usługi
- efektywnie wykorzystuje media i platformy społecznościowe do działań marketingowych
- zna i używa program canva
posługuje się wiedzą o najważniejszych funkcjonalnościach programu Canva |
tworzy projekty graficzne w Canva |
ma świadomość roli kolorystyki w tworzonych grafikach robienie profesjonalnych zdjęć telefonem komórkowycm i wykorzystaie ich w promowaniu marki na fb |
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
- analizuje skuteczność działań i reaguje na opinie klientów
- tworzy atrakcyjne treści w programie canva na potrzeby mediów społecznościowych -facebooka
- planuje strategie komunikacji
- charakteryzuje najważniejsze funkcje programu Canva
- opisuje formaty graficzne dostępne w Canva i sposoby ich tworzenia
-opisuje rolę kolorów w tworzeniu grafik -potrafi zrobić dobrej jakości zdjęcie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do realizacji celu szkolenia konieczne jest minimalne doświadczenie w obsłudze sprzętu komputerowego (komputer, laptop) oraz Internetu.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano 30 minut przerwy.
Moduł 1. Wprowadzenie do nieoczywistego świata Social Media - teoria
- Najważniejsze ustawienia i ukryte, a wartościowe funkcje Fanpage'a.
- Case study - analiza profilu własnego.
- Przykłady dobrych profili na Facebooku.
- Jak wyznaczać cele marketingowe dla siebie i zespołu.
Moduł 2. Content marketing - ćwiczenia-praktyka
- Planowanie postów na Facebooku z wykorzystaniem narzędzi Facebooka.
- Jak pisać by nas czytali i zaangażować odbiorców pod postem.
- Komunikacja z odbiorcami i język korzyści - metody pisania aranżujących postów dopasowanych do grupy odbiorczej.
- Ustalenie kim jest Twój odbiorca i czego oczekuje.
- Jakie posty FB i IG wyświetla, a jakich nie.
- Sposoby na zwiększenie organicznego zasięgu.
- Konkursy - jak je legalnie tworzyć, o czy warto pamiętać i jak angażować odbiorców.
- Wydarzenia do czego je jeszcze można wykorzystać?
- Sytuacja kryzysowa - jak sobie z nią poradzić?
Moduł 3. CANVA – WPROWADZENIE.
- zapoznanie z programem Canva,
- zakładanie własnego konta,
- Canva Free vs Canva Pro,
- obsługa interfejsu,
- zmiana rozmiaru pracy.
Moduł 4. JAK TWORZYĆ GRAFIKI W CANVA?
- dobór kolorystyki i czcionek,
- źródła legalnych grafik i ikonografik,
- podstawowe działania w programie Canva,
- formaty graficzne dostępne w Canva,
- praktyczne ćwiczenia.
Moduł 5. JAK ROBIĆ DOBRE ZDJĘCIA TELEFONEM KOMÓRKOWYM
- dobór światła
- podstawowe ustawienia telefonu
- funkcje edycji zdjęcia
- praktyczne ćwiczenia
- Moduł 6.FOTOGRAFIA I GRAFIKA DLA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I STRON INTERNETOWYCH Skąd czerpać za darmo legalne fotografie do wykorzystania w mediach społecznościowych i stronach internetowych - źródła i zasady wykorzystania Darmowe narzędzia internetowe umożliwiające sprawną obróbkę grafiki pod kątem wykorzystania na stronach www oraz w mediach społecznościowych
- Moduł 7. REKLAMA INTERNETOWA W PIGUŁCE Wstęp do reklamy internetowej poza mediami społecznościowymi Rozróżnienie podstawowych modeli zakupu reklamy Podstawowe wskaźniki istotne przy zakupie i planowaniu działań promocyjnych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto190,48 PLN
- Koszt osobogodziny netto190,48 PLN
Prowadzący
Prowadzący
KATARZYNA TRZCIŃSKA
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zajecia odbywają sie w godzinach dydaktycznych po 45min, skrypt