Fotografia Horeca z elementami social mediów
Fotografia Horeca z elementami social mediów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do:
- właścicieli i pracowników zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie fotografii i social mediów,
- osoby pracujące lub bezrobotne, które chcą w własnej inicjatywy zdobyć/podnieść wiedzę i umiejętności z zakresu fotografii i social mediów
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy teoretycznej oraz praktycznej z zakresu fotografii i obsługi mediów społecznościowych - Facebooka oraz Instagrama (tworzenie profilu firmowego, obsługa Fanpage na Facebook’u i Instagramie od podstaw). Uczestnik dowie się, jak działać, aby zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług przy wykorzystaniu Social Mediów, a także zbudować rozpoznawalną markę i zdobyć nowych klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Obsługuje i charakteryzuje specyfikę funkcjonowania Facebook’a i InstagramaZna zasady funkcjonowania na Facebook’u i Instagramie (w tym zasady bezpieczeństwa) Wie jak założyć konto prywatne oraz stronę na Facebook’u i Instagramie Zna zasady tworzenia fotografii na potrzeby SM Zna zasady tworzenia treści na Facebook i Instagram Omawia jak przygotować i zaplanować posty na Facebook’u i Instagramie Wie jak dodawać, edytować i usuwać posty, reakcje, komentarze Tworzy relacje na Facebook’u i Instagramie Wie jak budować społeczność wokół swojej firmy w mediach społecznościowych Omawia narzędzia służące do analizy skuteczności publikowanych treści na Facebook’u i Instagramie Wie jak zwiększać skuteczność sprzedaży przy pomocy portalu Facebook i Instagram Omawia dobre praktyki i najczęstsze błędy przy prowadzeniu fanpage’a firmowego oraz konta osobistego na Facebook’u i Instagramie Omawia jak tworzyć reklamy i mierzyć efektywności działań sprzedażowych | Kryteria weryfikacji Słuchacz po kursie zna specyfikę Facebooka i Instagrama, zna zasady tworzenia i obsługi profili na social mediach, zna narzędzia do analizy skuteczności publiowanych treści, zna zasady tworzenia fotografii na potrzeby SM, zna zasady tworzenia treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy konto osobiste oraz Fanpage na Facebook’u oraz InstagramieTworzy stronę oraz wypełnia ją właściwymi treściami Tworzy materiały graficzne i wykorzystać je w postach, uwzględniając prawa autorskie Tworzy fotografie na potrzeby Facebooka Tworzy i publikuje posty z wykorzystaniem materiałów graficznych, tekstowych, filmowych Tworzy posty na Facebook’u i Instagramie Umie prawidłowo dodawać, usuwać, edytować, reakcje, komentarze, posty na Facebook’u i Instagramie Prawidłowo korzysta z narzędzi do analizy skuteczności publikowanych treści | Kryteria weryfikacji Słuchacz po kursie tworzy konto osobiste oraz Fanpage; tworzy materiały fotograficzne, graficzne na potrzeby Facebooka i Instagrama; tworzy posty; usuwa, edytuje komentarze, posty; korzysta z narzędzi do analizy skuteczności publikowanych treści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny usługi:
- Specyfika działania mediów społecznościowych Instagrama i Facebooka,
- Zakładanie konta na Facebooku i Instagramie, ogólne zasady funkcjonowania mediów społecznościowych - facebook i instagram,
- Tworzenie profilu firmy na Facebooku i Instagramie – zasady i ustawienia,
- Zasady tworzenia postów w mediach społecznościowych/instagram/facebook,
- Publikowanie i tworzenie relacji na instagramie oraz facebooku,
- Dodawanie, edytowanie, usuwanie postów (dodawanie tekstów, grafik, filmów),
- Dodawanie i usuwanie reakcji, komentarzy,
- Tworzenie zdjęć na potrzeby social mediów,
- Sposoby wykorzystania zdjęć do tworzenia postów,
- Co to są hashtagi? Hashtagi i tworzenie zaangażowanej społeczności,
- Omówienie form reklamy oraz sposby tworzenia reklamy facebook & instagram,
- Promocja i sprzedaż produktów i usług przy pomocy mediów społecznościowych,
- Analiza statystyk mediów społecznościowych,
- Narzędzia, wspierające działania w mediach społecznościowych,
- Pomocne tricki mediów społecznościowych,
- Jak sprawnie sprzedawać towary i usługi,
- Sposoby wykorzystania narzędzi do tworzenia postów.
Szkolenie realizowane w godzinach dydaktycznych (24 godziny dydaktyczne po 45 min. zajęć + przerwy).
Warunki organizacyjne: Szkolenie prowadzone jest w 1 grupie szkoleniowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Specyfika działania mediów społecznościowych, zakładanie kont, tworzenie profilu, zasady tworzenia postów, zasady przygotowywania materiałów do postów | Prowadzący Krzysztof Werema | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Wykonywanie i wykorzystywanie zdjęć, dodawanie, edytowanie, usuwanie postów, relacji; hasztagi | Prowadzący Krzysztof Werema | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Formy reklamy, promocja i sprzedaż, analiza statystyk społecznościowych, narzędzia wspierające w mediach, narzędzia do tworzenia postów, pomocne tricki SM | Prowadzący Krzysztof Werema | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Werema
-ogólnopolska kampania serów dla SM Ryki;
-kampanie foodowe dla Lidl;
-kampanie dla sieci Northfi sh;
-kampanie dla sieci Aldi.
Jest współautorem oraz autorem zdjęć do książki kucharskiej "Kuchnia Lubelska", za którą w 2018 roku dostał nagrodę ministra rolnictwa za "najlepszą książkę o kuchni regionalnej w Polsce", oraz twórca książki "Ryby ze stawu na talerz". Współpracował z restauracjami i hotelami, m.in.: Hotel Alter- 5 gwiazdkowy hotel Lublin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestniczy otrzymują:
- materiały szkoleniowe dla uczestników zawierające podstawy szkolenia przekazane e-mailowo przed szkoleniem w formacie PDF mailowo.
- zaświadczenie ukończenia kursu
Po kursie osoba prowadząca szkolenie udziela jednorazowej pomocy mentoringowo-sprawdzającej (w formie on-line, telefonicznej) polegającej na ocenie postępów i/lub korekcji błędów, lub odpowiedzi na nurtujące pytania których uczestnicy nie zadali na kursie.
Warunki uczestnictwa
Wskazane jest aby każdy uczestnik posiadał:
- aparat fotograficzny z naładowaną baterią oraz ładowarką i smartfon,
- obiektywy do aparatu (preferowane są w przedziale 50mm-150 mm),
- statyw oświetleniowy (jeśli ktoś nie posiada należy zgłosić ten fakt)
- laptop – warunek nie jest konieczny, jednak może być przydatny do ewentualnej instalacji programów i pracy z nimi),
- mile widziane gadżety kulinarne takie jak: noże, widelce, talerze itp. Organiztor kursu zapewni materiały, jednak większa ilość elementów do stylizacji uatrakcyjni zdjęcia,
- rozważymy możliwość przywiezienia własnych produktów, które sfotografujemy (jeśli ktoś jest producentem żywności czy cukiernikiem).
Przed zajęciami należy podać markę posiadanego sprzętu fotograficznego, by zapewnić odpowiedni pozostały sprzęt lub ewentualnie zapewnić odpowiednią liczbę dedykowanego sprzętu Profoto.
Informacje dodatkowe
Warunkiem otrzymania dofinansowania na opisane szkolenie jest spełnienie warunków przedstawionych przez Operatora, który jest dysponentem funduszy publicznych. Informacje o Operatorach dostępne sa na stronie Bazy Usług Rozwojowych https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/component/site/site/dofinansowania-bur/#programy-krajowe
Podana cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% ze środkow publicznych (zgodnie z zapisami prawodawstwa szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 Rozp.Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. 2013 poz. 1722 § 3 ust. 1 pkt 14). W przypadku pozyskania mniejszego dofinansowania do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi