Coaching i mentoring- kurs certyfikowany VCC
Coaching i mentoring- kurs certyfikowany VCC
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy działów HR którzy planują pełnienie roli coacha i mentora w swojej firmie lub organizacji.
- trenerzy, coachowie, mediatorzy którzy z racji swojego zawodu mają doświadczenia w rozwoju innych, a chcieliby poznać kolejną formę pracy skierowaną na podnoszenie kompetencji innych
- do wszystkich, którzy maja potrzebę wspierania innych w ich w rozwoju metodą coachingu i mentoringu i chcą poznać nową metodę wspienainia rozwoju potencjału osobistego i zawodowego
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji24-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia sesji coachingowo-mentoringowych w obszarze odkrywania i rozwijania potencjału osobistego oraz zawodowego klienta.Osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się pozwoli na profesjonalne przeprowadzanie sesji coachingowo-mentoringowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje ogólną i specjalistyczną wiedzą w zakresie coachingu | Kryteria weryfikacji wymienia wszystkie źródła coachingu (np. NLP. psychologia pozytywna, terapia poznawczo behawioralna itp.),charakteryzuje narzędzia i modele wykorzystywane w procesie coachingu, wymienia różne kategorie i rodzaje coachingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje wiedzę wymaganą dla roli coacha z zakresu psychologii pozytywn | Kryteria weryfikacji wymienia podstawowe założenia psychologii pozytywnej, definiuje główne obszary badań, charakteryzuje modele dobrostanu i ich składowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje model GROW oraz model SMART | Kryteria weryfikacji wymienia poszczególne etapy procesu GROW, wymienia cele każdego etapu i przytacza co najmniej 10 użytecznych pytań na każdym etapie, charakteryzuje akronim SMART i definiuje poszczególne kryteria celu zgodnie z tym akronimem, przekształca cele ogólne w cele w formacie SMART | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje narzędzia rozwojowe wykorzystywane w procesie coachingu takie jak Koło życia, Model Diltsa | Kryteria weryfikacji definiuje źródła pochodzenia podstawowych narzędzi rozwojowych wykorzystywanych w coachingu (przynajmniej 5 narzędzi), wymienia zastosowanie modelu koła życia i jego modyfikacji w coachingu (np. Koło Motywacji, Koło Zasobów itp.), wymienia przykładowe pytania do każdego elementu Piramidy Diltsa | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje narzędzia twórczego myślenia oraz refleksji: Walt Disney, Okno Johari, analiza pola sił Kurta Levina | Kryteria weryfikacji definiuje, w których etapach sesji są wykorzystywane narzędzia twórczego myślenia i narzędzia refleksji, wymienia co najmniej 3 narzędzia twórczego myślenia mające zastosowanie w coachingu, prezentuje przykładowe pytania na każdym z 3 etapów pracy w modelu Walta Disneya, wymienia 3 przykładowe korzyści z zastosowania w procesie Analizy Pola Sił | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje narzędzia pracy z motywacją, wartościami i przekonaniami w coachingu | Kryteria weryfikacji opisuje etapy Dialogu Sokratejskiego i wymienia 5 pytań racjonalnego myślenia w pracy z przekonaniami przy spadku motywacji , definiuje własne wartości wspierające bądź sabotujące samo motywację (przynajmniej 5),definiuje różnice miedzy przekonani mi a wartościami coachingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się w obszarze umiejętności:stosuje poznane modele i narzędzia coachingowe w pracy z klientem | Kryteria weryfikacji charakteryzuje 3 modele rozmów coachingowych ( GOLD, GROW,REGROW prezentuje cele i znaczenie każdego etapu modelu modelu GROW,GOLD ,REGROW) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się stosuje efektywną komunikację podczas sesji coachingowych taką jak aktywne słuchanie | Kryteria weryfikacji podaje przykład parafrazy podczas sesji coachingowej , definiuje czym jest klaryfikacja i podaje przykłady klaryfikacji, wymienia co najmniej 5 barier skutecznej komunikacji interpersonalnej, wymienia słowa i określenia blokujące komunikację w procesie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się przedstawia cele coachingu i wykorzystywane narzędzia | Kryteria weryfikacji wymienia różnice miedzy coachingiem, monitoringiem i terapią, charakteryzuje cele procesu coachingu i poszczególnych etapów pracy, wymienia elementy kontraktu z klientem coachingowym, definiuje celowość zastosowania różnorodnych narzędzi (co najmniej 3) i charakteryzuje sytuacje kiedy skuteczność ich zastosowania może być ograniczona | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zadaje pytania pogłębiające, sięgające sedna, poczatkujące zmiany | Kryteria weryfikacji zadaje tzw. „mocne” pytania w procesie coachingu, definiuje właściwe momenty procesu na zadanie „mocnego” pytania zgodnie z Transteoretycznym Modelem Zmiany w prowadzonej sesji coachingowej w modelu GROW | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się umiejętnie buduje u klienta proces uczenia się i osiągania celów | Kryteria weryfikacji wymienia 6 etapów procesu zmiany wg Prochaski, definiuje narzędzia właściwe na poszczególnych etapach, wskazuje przykładowe cele na proces i przykładowe cele sesji w formacie SMART | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się udziela informacji zwrotnych | Kryteria weryfikacji udziela dla klienta po sesji coachingowej informację zwrotną -rozwojową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się buduje umiejętności refleksji u klienta | Kryteria weryfikacji stosuje pytania sprzyjające refleksji klienta w sesji coachingowej klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Poufność informacji uzyskanych od klienta zgodnie z kontraktem | Kryteria weryfikacji Kontraktuje zasady prowadzenia procesu oraz postawy obydwu stron niezbędne w coachingu, czy też w coachingu businessowym gdzie sponsor i kinet to różne osoby, uzgadnia z klientem rodzaj i zakres informacji przekazywanych sponsorowi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Etyczne postępowanie | Kryteria weryfikacji prezentuje zachowania zgodne z Kodeksem Etyki, nazywa i deklaruje wartości oczekiwane od klienta niezbędne z procesie coachingowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje proces mentorski, za który odpowiada | Kryteria weryfikacji identyfikuje oraz analizuje mocne i słabe strony podopiecznego wykorzystując przykładowe narzędzie badania luk kompetencyjnych, formułuje informacje zwrotne budujące samoświadomość, indukuje możliwe ścieżki rozwoju kariery oraz analizuje zagrożenia i szanse mentee, rozwija kompetencje osobiste i społeczne mentee wskazując potencjalne źródła rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opisuje narzędzia do sesji mentorskich | Kryteria weryfikacji charakteryzuje 4 modele/struktury prowadzenia sesji mentoringowych (np., GROW, GOLD, REGROW ,OSCAR) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje mocne pytania w sesji mentoringowej | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania budujące refleksyjność i myślenie rozwiązaniami klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje etapy przygotowania programu mentoringowego oraz prowadzi ewaluację działań | Kryteria weryfikacji identyfikuje kulturę organizacyjną mająca wpływ na proces mentoringowy, identyfikuje kluczowe obszary luk kompetencyjnych i rozwoju w organizacji ,buduje agendę do wprowadzenia planu mentoringu w organizacji, wprowadza arkusze i procesy ewaluacji mentoringu w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Ocenia i kontroluje realizację celów podopiecznego | Kryteria weryfikacji charakteryzuje cele na proces mentoringowy i poszczególne sesje.uzgadnia terminy ewaluacji procesu, udziela konstruktywnej informacje zwrotnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Coaching i mentoring- model wspierania w zmianie
- Kto to jest trener rozwoju osobistego-coach i mentor
- Nauczanie dorosłych-cykl Kolba
- Założenia coachingu
- Jak wygląda coaching?
- Kluczowe wartości i zasady coachingu
- Modele wspierania w rozwoju osobistym
- Różnica pomiędzy terapią a coachingiem
- Motywacja w coachingu, strefa wpływu i sfera komfortu
- Model GROW w coachingu - etapy modelu GROW w procesie coachingu
- Sesja kontraktowa
- Umiejętne planowanie i ustalanie celów wg metody SMART w modelu GROW
- Uszczegółowienie celu z danego obszaru-siatka celów
- Kluczowe kompetencje coachingowe wg standardów VCC na bazie wartosci ICF : postawa coachingowa, współtworzenie relacji, efektywne komunikowanie się, wspieranie uczenia i rozwoju
- Uszczegółowienie celu z danego obszaru-siatka celów, koło życia
- Narzędzia budowania refleksyjności klienta:
- Poziomy neurologiczne R.Dilts
- Przekonania i wartości w coachingu
- Trening umiejętności prowadzenia sesji w modelu GROW
- Modele uniwersalne stosowane w coachingu
- Rozliczanie efektów coachingu
- Metody mierzenia efektywności coachingu
PRZYGOTOWANIE PROCESEU COACHINGOWO-MENTORINGOWEGO
- Cele i założenia mentoringu
- Różnorodność form mentoringu
- Techniki pracy mentora
MENTORING -formy i metody pracy
- Budowanie relacji
- Wybór najlepszej metody przekazywania wiedzy
- Udzielania informacji zwrotnej
- Narzędzia motywacyjne – rola mentora w motywowaniu
- Narzędzia menedżerskie – mentor jako lider
- Narzędzia rozwojowe w mentoringu
PROGRAMY MENTORSKIE I ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA
- Kluczowe metody wdrażania programów mentorskich w organizacji
- Czynniki determinujące sukces programów mentoringowych
Kluczowe kompetentne coacha i mentorskie
- Egzamin VCC
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 PRZYGOTOWANIE PROCESEU COACHINGOWO-MENTORINGOWEGO Cele i założenia mentoringu Różnorodność form mentoringu Techniki pracy mentora | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 MENTORING -formy i metody pracy Budowanie relacji Wybór najlepszej metody przekazywania wiedzy | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Narzędzia motywacyjne – rola mentora w motywowaniu | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Narzędzia menedżerskie – mentor jako lider Narzędzia rozwojowe w mentoringu | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 PROGRAMY MENTORSKIE I ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA Kluczowe metody wdrażania programów mentorskich w organizacji | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Czynniki determinujące sukces programów mentoringowych Kluczowe kompetentne coacha i mentorskie | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Coaching i mentoring- model wspierania w zmianie. Nauczanie dorosłych-cykl Kolba Założenia coachingu Jak wygląda coaching? Kluczowe wartości i zasady coachingu | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Modele wspierania w rozwoju osobistym Różnica pomiędzy terapią a coachingiem Motywacja w coachingu, strefa wpływu i sfera komfortu | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Model GROW w coachingu - etapy modelu GROW w procesie coachingu Sesja kontraktowa Umiejętne planowanie i ustalanie celów wg metody SMART w modelu GROW | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Kluczowe kompetencje coachingowe wg standardów VCC na bazie wartosci ICF : postawa coachingowa, współtworzenie relacji, efektywne komunikowanie się, wspieranie uczenia i rozwoju | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Uszczegółowienie celu z danego obszaru-siatka celów, koło życia Narzędzia budowania refleksyjności klienta: | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Przekonania i wartości w coachingu | Prowadzący dr Magdalena Zubiel | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Rozliczanie efektów coachingu Metody mierzenia efektywności coachingu | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Modele uniwersalne stosowane w coachingu | Prowadzący Anna Szczepanek | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Trening umiejętności prowadzenia sesji coachingowo-mentoringowych | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja i certyfikacja VCC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto122,22 PLN
- Koszt osobogodziny netto122,22 PLN
- W tym koszt walidacji brutto600,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto600,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto600,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto600,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Cezary Radomski
Trener VCC, egzaminator VCC: moduł mediacje sądowe i pozasądowe
Socjolog i psycholog specjalizujący się w psychologii biznesu i sztuce rozwiazywania konfliktów w organizacji i biznesie,
kierownik projektów rozwoju kadr od roku 2002. Absolwent psychologii
Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu i Mentoringu „Moderator”. Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS m. in. Negocjacje i mediacje w organizacji i biznesie.
Od roku 2013 współpracuje jako doradca i trener/ekspert rozwiązywania konfliktów z Akademią Bliżej oraz Ośrodkiem Mediacji Międzynarodowego Instytutu Rozwoju Synergia we Wrocławiu.
Wieloletni współpracownik firm szkoleniowo-doradczych, do których należą m.in. TAW Polska oraz „Moderator” gdzie był m.in. współprowadzącym kilkunastu edycji Szkoły Trenerów Biznesu Moderator oraz projektów doradczo-szkoleniwoych związanych z rozwiazywaniem konfliktów w organizacji i biznesie. Kierował projektami rozwojowymi dla menedżerów, sprzedawców i wybranych grup specjalistów. Prowadzi szkolenia oraz coaching i doradztwo w obszarach zarządzania i motywowania pracowników, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, podnoszenia efektywności osobistej oraz działania zespołu, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
Przeprowadził ponad 500 szkoleń i kursów.
Roman Cieśla
: Manager z 20 letnim doświadczeniem zdobytym w korporacjach i prowadzeniu własnej firmy.
Pracował jako manager ds. szkoleń i trener wewnętrzny w międzynarodowych korporacjach oraz mediator w organizacji.
W latach 2011-2019 – prowadził projekty doradcze, szkolenia i coaching dla firm sektora MISP i szkolenia dla firm sektora korporacyjnego jako freelancer firm szkoleniowych.
Prowadził wykłady na studiach podyplomowych na kierunku Psychologia w Biznesie
Absolwent Akademii Ekonomicznej i Studiów Podyplomowych na kierunku Trener Grupowy na SWPS, Absolwent kursów „Train the Trainer” w Monachium i Poznaniu .
Ukończył kursy Praktyk i Mistrz NLP, certyfikowany trener i egzaminator VCC, Szkoła asesora AC/DC, Akademię Profesjonalnego Mediatora.
Posiada certyfikat : Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching,Badania Odporności Psychicznej testem MTQ48.
Prowadzi szkolenia oraz coaching i mentoring w obszarach zarządzania, rozwiązywania konfliktów, budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, rozwiązywania konfliktów, mediacji, negocjacji, sprzedaży i obsługi klienta, podnoszenia efektywności osobistej, inteligencji emocjonalnej ,
Specjalizuje się w coachingu managerskim i zespołowym.
Przeprowadził ponad 350 dni szkoleniowych m.in.: PZ Cusson, Diament Doradcy, Skandia SA, Deutsche Bank, Centrum Usług Finansowych, Wrigley Polan
dr Magdalena Zubiel
Anna Szczepanek
Specjalizacje:
• Szkolenia menedżerskie: „Coaching menedżerski”, „Zarządzanie zespołem”, „Budowanie zespołu”, „Przywództwo”
• Szkolenia sprzedażowe: „Techniki sprzedaży”, „Negocjacje handlowe”, „Telemarketing” „Autoprezentacja”, „Obsługa klienta”
• Szkolenia umiejętności osobistych: „Efektywność osobista”, „Komunikacja interpersonalna”, „Współpraca w zespole”, „Zarządzanie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- podręcznik VCC Mentoring-odkrywnie i rozwijanie potecjalu osobistego i zawodowego
- materiały szkoleniowe
- ćwiczenia rozwojowe
- dostep do wykonania testu psychologicznego PCT-A jako narzędzia diagnostycznego wraz z raportem.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po zakończeniu kursu otrzymuje :
- zaświadczenie zgodnie z Regulaminem BUR
- certyfikat VCC wraz z suplementem o nazwie Coaching
- certyfikat VCC wraz z suplementem o nazwie Mentoring. Odkrywanie i rozwijanie potencjału osobistego i zawodowego.
Harmonogram zawiera przerwy 15-minutowe co 90 minut.
Uczestnik na dwa tygodnie przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany do podpisania umowy na realizację usług szkoleniowych z Akademią Bliżej.
Sprzedawca zwolniony jest podmiotowo od towaru i usług an podst.art.113 ust.1 ustawy o vat
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbywa się za pomocą aplikacji ZOOM.
Minimalne wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2GB pamięci RAM ( lun 4-rdzeniowy)
System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10) Mac wersja 10.13,
Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla,Firefox
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps
kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki,( ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line.