Kompetentny region - Warmia i Mazury – Budowanie marki w Internecie: Facebook | Instagram - warsztat
Kompetentny region - Warmia i Mazury – Budowanie marki w Internecie: Facebook | Instagram - warsztat
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat jest dedykowany osobom odpowiedzialnym za marketing i sprzedaż.
Program cieszy się największym zainteresowaniem wśród:
- blogerów, content marketerów, osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku marki, tworzenie strategii marketingowych, tworzenie identyfikacji wizualnej,
- pracowników Działu Marketingu - Specjalistów ds. marketingu, brandingu,
- pracowników Działu Sprzedaży - Specjalistów, Inżynierów ds. sprzedaży,
- właścicieli oraz członków kadry menadżerskiej mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Organizujemy warsztaty w formule zamkniętej dla konkretnego przedsiębiorstwa, dostosowując zakres tematyczny do realiów branży.
Zapraszamy do kontaktu!
http://www.bpws.pl/
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatu jest nabycie przez Uczestników umiejętności:- budowania pozytywnego wizerunku marki w świecie on-line, zwiększania jej rozpoznawalności na najpopularniejszych platformach społecznościowych: Facebook'u i Instagramie;
- nawiązywania relacji z Odbiorcami, Fanami, Obserwatorami poprzez tworzenie angażujących treści;
- zwiększania sprzedaży produktów i usług za pomocą skutecznych kampanii reklamowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik będzie charakteryzować aktualne trendy w zakresie rozwoju social media, opracowywać strategię social media, planować działania wizerunkowe i sprzedażowe w social media, płatne i bezpłatne, podejmować działania marketingowe z uwzględnieniem segmentacji rynku, targetować i retargetować komunikaty marketingowe. | Kryteria weryfikacji Studium przypadku - opracowanie założeń strategii social media. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie identyfikować, co składa się na DNA marki - określać cechy, atrybuty i wartości, które definiują i identyfikują markę, opisywać zasady budowania świadomości marki w Internecie, planować i konsekwentnie realizować wspólnie z interesariuszami / zleceniodawcami wizję marki. | Kryteria weryfikacji Symulacja - analiza DNA wybranej marki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie charakteryzować modelowego Odbiorcę, stosować zasady nawiązywania relacji z Odbiorcami, wyszukiwać grupę docelową, grupy niestandardowe, pozyskiwać Fanów / Obserwatorów i utrzymywać ich zaangażowanie. | Kryteria weryfikacji Studium przypadku - opis modelowego Odbiorcy wybranej marki, określenie grupy docelowej komunikatów marki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie identyfikować źródła pomysłów na posty, odróżniać rodzaje postów, tworzyć angażujące teksty, odpowiednio dobierać hashtagi, grafiki. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne - przygotowanie posta z odpowiednim hashtagiem i grafiką. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie znać strukturę i funkcje narzędzia Ads Manager, wyznaczać cele reklamowe, formułować strategię reklamową, konfigurować kampanie reklamowe, dopasowywać formaty reklam, oceniać realność budżetu kampanii reklamowych, sprawnie weryfikować przyjęte założenia, mierzyć i analizować skuteczność kampanii reklamowych. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne - konfiguracja kampanii reklamowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MARKA W INTERNECIE:
- media społecznościowe - aktualne trendy
- DNA marki - cechy, atrybuty i wartości, które definiują i identyfikują markę
- budowanie świadomości marki w Internecie
- opracowanie strategii social media
ODBIORCA / FAN / OBSERWATOR:
- modelowy Odbiorca
- zasady nawiązywania relacji z Odbiorcami
- wyszukiwanie grupy docelowej, grupy niestandardowe
- pozyskiwanie Fanów / Obserwatorów i utrzymanie ich zaangażowania
- segmentacja rynku, targetowanie i retargetowanie
AKTYWNOŚĆ:
- plan działań wizerunkowych i sprzedażowych
- działania bezpłatne i płatne
- źródła pomysłów na posty, rodzaje postów
- tworzenie angażujących tekstów, dobór hashtagów, grafik
REKLAMA:
- cele reklamowe, strategia reklamowa
- Ads Manager - struktura i funkcje narzędzia, interfejs konta reklamowego
- konfiguracja kampanii reklamowej, dopasowanie formatów reklam
- budżetowanie kampanii reklamowych
- Facebook Pixel - pomiar i analiza skuteczności kampanii reklamowych, remarketing
Warsztat to:
- analiza sytuacji problemowych, w których znaleźli się Uczestnicy, poszukiwanie rozwiązań,
- symulacje.
Prosimy o kontakt celem potwierdzenia liczby Uczestników oraz ustalenia dogodnego dla Państwa terminu i harmonogramu warsztatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Budowanie marki w Internecie: Facebook | Prowadzący Karolina Dziwak-Filosek | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Budowanie marki w Internecie: Facebook | Prowadzący Karolina Dziwak-Filosek | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Dziwak-Filosek
W okresie 24 miesięcy wstecz od dnia rozpoczęcia usługi szkoleniowej przeprowadził ponad 120 godzin usług szkoleniowych o podobnym zakresie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub papierowej,
- zaświadczenie o ukończeniu warsztatu pod warunkiem udziału w co najmniej 80% usługi rozwojowej.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej pod warunkiem udziału w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania pozytywnego wyniku weryfikacji efektów uczenia się.
Warunki uczestnictwa
Przed rozpoczęciem szkolenia Uczestnik powinien utworzyć konto w serwisach społecznościowych: Facebook, Instagram
Informacje dodatkowe
► wspieramy na każdym etapie pozyskiwania dofinasowania w ramach projektów oraz ich rozliczania;
► przygotujemy dokumenty aplikacyjne, zajmujemy się wszelkimi formalnościami i kontaktem z Operatorem;
► realizujemy warsztaty w małych grupach, dzięki czemu Trenerzy mogą poświęcić każdemu Uczestnikowi tyle czasu, ile potrzebuje, pracować z Uczestnikiem na przykładach z jego doświadczenia zawodowego;
► dbamy o to, aby warsztat był nie tylko szansą do ćwiczenia umiejętności, ale również okazją do integracji pracowników.
Współpracujemy z Fundacją Instytut Bezpieczeństwa Informacji, chronimy dane osobowe.
Cieszymy się wysokimi opiniami Klientów!
Nasz profil w Google → https://g.page/r/CXxV_ZsoNwg6EAE
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa prowadzona w formie zdalnej - kontakt w ramach telekonferencji z użyciem komunikatora Google Meet. Minimalne wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania / przesyłania:128 kb/s;
- sprzęt (komputer / laptop / smartfon): iOS 11 Windows: Windows 10 kompilacja 14393 Android: System operacyjny Android 5,0 Funkcje sieci Web. przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox komputerów Mac: MacOS 10,13.
Przebieg usługi szkoleniowej nie będzie nagrywany zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 31.07.2020 r.
Zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącymi realizacji usług rozwojowych w formie zdalnej istnieje możliwość zapisu w późniejszym terminie: "Uczestnik dokonuje zapisu na usługę co najmniej 4 dni przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia. Dopuszcza się możliwość zapisu na usługę z użyciem numeru ID wsparcia w terminie krótszym niż 4 dni przed rozpoczęciem usługi, jednakże zapis na usługę musi być poprzedzony uzyskaniem zgody od Operatora.".