Transformacja kapitału ludzkiego w Wielkopolsce Wschodniej - SEO copywriting od podstaw - warsztat pisania tekstów, które sprzedają
Transformacja kapitału ludzkiego w Wielkopolsce Wschodniej - SEO copywriting od podstaw - warsztat pisania tekstów, które sprzedają
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat jest dedykowany osobom odpowiedzialnym za marketing i sprzedaż.
Program cieszy się największym zainteresowaniem wśród:
- blogerów, content marketerów, osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku marki, tworzenie strategii marketingowych, tworzenie identyfikacji wizualnej,
- pracowników Działu Marketingu - Specjalistów ds. marketingu, brandingu,
- pracowników Działu Sprzedaży - Specjalistów, Inżynierów ds. sprzedaży,
- właścicieli oraz członków kadry menadżerskiej mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Organizujemy warsztaty w formule zamkniętej dla konkretnego przedsiębiorstwa, dostosowując zakres tematyczny do realiów branży.
Zapraszamy do kontaktu!
http://www.bpws.pl/
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji06-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatu jest nabycie przez Uczestników umiejętności pisania wartościowych tekstów, tworzenia treści zapewniających zwiększenie widoczności strony internetowej, dotarcie do potencjalnych Klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik będzie dostosowywać treści strony internetowej do wymogów wyszukiwarek internetowych (Google, Bing, DuckDuckGo), tworzyć strategię optymalizacji SEO w oparciu o wpisy i artykuły - z uwzględnieniem trendów, dobrych praktyk i błędów, których należy unikać. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie treści strony internetowej zgodnie z wymogami wyszukiwarek internetowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie wyszukiwać grupę docelową komunikatów sprzedażowych, uwzględniając negatywne i pozytywne motywacje zakupowe Klientów. | Kryteria weryfikacji Znalezienie grupy docelowej komunikatów sprzedażowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie tworzyć persony - gromadzić i porządkować informacje o Odbiorcach treści. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne - stworzenie persony dla wybranej marki. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie analizować i wybierać wyrażenia kluczowe, frazy long tail, tworzyć treści typu Pillar Page, tworzyć bazy pomysłów, dobierać zagadnienia, wykorzystywać narzędzia wspierające pracę copywritera. | Kryteria weryfikacji Studium przypadku - dobranie wyrażeń, fraz do treści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie stosować zasady opracowania treści, łączyć treści, dobierać zdjęcia / grafiki, oceniać jakość tekstów, weryfikować efekty pozycjonowania strony internetowej. | Kryteria weryfikacji Studium przypadku - dobranie zdjęć / grafik do treści. Weryfikacja efektów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- optymalizacja SEO (j. ang. search engine optimization) - dostosowanie treści strony internetowej do wymogów wyszukiwarek internetowych (Google, Bing, DuckDuckGo),
- tworzenie strategii optymalizacji SEO w oparciu o wpisy i artykuły - trendy, dobre praktyki i błędy, których należy unikać,
- wyszukiwanie grupy docelowej komunikatów sprzedażowych,
- negatywne i pozytywne motywacje zakupowe Klientów,
- persony - gromadzenie i porządkowanie informacji o Odbiorcach treści,
- model AIDA (Attention, Interest, Desire, Action),
- analiza i wybór wyrażeń kluczowych, frazy long tail, algorytm Google Koliber, Google Panda,
- tworzenie treści typu Pillar Page,
- tematy publikacji - tworzenie bazy pomysłów, dobór zagadnień,
- narzędzia wspierające pracę copywritera - w tym narzędzia oparte o mechanizmy Sztucznej Inteligencji (j. ang. Artificial Intelligence, AI),
- zasady opracowania treści - rytmika, mapy myśli, techniki narracji, język korzyści, eyetracking (nagłówki i makieta układu treści), meta description, łączenie treści, dobór zdjęć / grafik,
- ocena jakości tekstów, weryfikacja efektów pozycjonowania strony internetowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 SEO copywriting od podstaw | Prowadzący Anna Wołodko | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 SEO copywriting od podstaw | Prowadzący Anna Wołodko | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wołodko
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub papierowej,
- zaświadczenie o ukończeniu warsztatu pod warunkiem udziału w co najmniej 80% usługi rozwojowej.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej pod warunkiem udziału w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania pozytywnego wyniku weryfikacji efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
► wspieramy na każdym etapie pozyskiwania dofinasowania w ramach projektów oraz ich rozliczania;
► przygotujemy dokumenty aplikacyjne, zajmujemy się wszelkimi formalnościami i kontaktem z Operatorem;
► realizujemy warsztaty w małych grupach, dzięki czemu Trenerzy mogą poświęcić każdemu Uczestnikowi tyle czasu, ile potrzebuje, pracować z Uczestnikiem na przykładach z jego doświadczenia zawodowego;
► dbamy o to, aby warsztat był nie tylko szansą do ćwiczenia umiejętności, ale również okazją do integracji pracowników.
Współpracujemy z Fundacją Instytut Bezpieczeństwa Informacji, chronimy dane osobowe.
Cieszymy się wysokimi opiniami Klientów!
Nasz profil w Google → https://g.page/r/CXxV_ZsoNwg6EAE
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa prowadzona w formie zdalnej - kontakt w ramach telekonferencji z użyciem komunikatora Google Meet. Minimalne wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania / przesyłania:128 kb/s;
- sprzęt (komputer / laptop / smartfon): iOS 11 Windows: Windows 10 kompilacja 14393 Android: System operacyjny Android 5,0 Funkcje sieci Web. przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox komputerów Mac: MacOS 10,13.
Przebieg usługi szkoleniowej nie będzie nagrywany zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 31.07.2020 r.
Zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącymi realizacji usług rozwojowych w formie zdalnej istnieje możliwość zapisu w późniejszym terminie: "Uczestnik dokonuje zapisu na usługę co najmniej 4 dni przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia. Dopuszcza się możliwość zapisu na usługę z użyciem numeru ID wsparcia w terminie krótszym niż 4 dni przed rozpoczęciem usługi, jednakże zapis na usługę musi być poprzedzony uzyskaniem zgody od Operatora.".