Akademia HR - Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Możliwość dofinansowania
Akademia HR - Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Numer usługi 2024/06/14/11918/2184000
3 480,00 PLN
brutto
3 480,00 PLNnetto
145,00 PLNbrutto/h
145,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy, menedżerowie, oraz zespoły i pracownicy HR.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji26-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do zarządzania zespołem wielopokoleniowymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie pojęcia różnorodności w organizacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zdefiniować różnorodność w kontekście organizacyjnym.Uczestnik rozumie znaczenie wielokulturowości, parytetu oraz różnorodności pokoleniowej w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajomość charakterystyki różnych pokoleń | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi scharakteryzować pokolenia Baby Boomers, X, Y, Z.Uczestnik zna źródła i rodzaje różnic pokoleniowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Świadomość barier komunikacyjnych pomiędzy pokoleniami | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować bariery komunikacyjne między różnymi pokoleniami.Uczestnik rozumie stereotypy i fakty dotyczące komunikacji między pokoleniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajomość oczekiwań i potrzeb różnych pokoleń | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać oczekiwania i potrzeby każdego pokolenia.Uczestnik zna metody zarządzania oczekiwaniami w zespole wielopokoleniowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajomość stylów funkcjonowania i preferencji pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie różnice między ekstrawersją a introwersją oraz nastawieniem na "JA" vs. "INNI".Uczestnik zna preferencje formy pracy w zależności od pokolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajomość technik zarządzania zespołem wielopokoleniowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna różne style zarządzania i preferencje każdego pokolenia.Uczestnik rozumie koncepcję zarządzania w świecie VUCA. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajomość zasad przywództwa w zespole wielopokoleniowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna wyzwania lidera w organizacji oraz koncepcję Przywództwa Sytuacyjnego Herseya-Blancharda.Uczestnik potrafi zastosować narzędzia przywództwa sytuacyjnego w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajomość ról w zespołach wielopokoleniowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie koncepcję Analizy Transakcyjnej i pozycje życiowe.Uczestnik zna zasady asertywnej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajomość teorii motywacji w kontekście zespołów wielopokoleniowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna teorie motywacji oraz potrafi zidentyfikować motywatory w zespołach wielopokoleniowych.Uczestnik rozumie dwuczynnikową teorię motywacji Herzberga. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność identyfikowania i zarządzania różnorodnością w organizacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić analizę różnorodności w swojej organizacji.Uczestnik potrafi zastosować strategie zarządzania różnorodnością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność współpracy z różnymi pokoleniami | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować pułapki we współpracy międzypokoleniowej i znaleźć rozwiązania.Uczestnik potrafi skutecznie komunikować się z przedstawicielami różnych pokoleń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność komunikowania oczekiwań w zespołach wielopokoleniowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wykorzystać praktyczne narzędzia do komunikowania oczekiwań.Uczestnik potrafi zarządzać oczekiwaniami w zespole wielopokoleniowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność zarządzania stylem funkcjonowania pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi dostosować style zarządzania do preferencji pracowników.Uczestnik potrafi efektywnie zarządzać różnorodnością form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność zastosowania efektywnej komunikacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować bariery komunikacyjne i je pokonać.Uczestnik potrafi stosować zasady efektywnej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zastosować narzędzia do udzielania informacji zwrotnej.Uczestnik potrafi efektywnie udzielać informacji zwrotnej w zespole wielopokoleniowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność zarządzania zespołem w dynamicznym środowisku (VUCA) | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zastosować narzędzia HR w zarządzaniu zespołem w czasach VUCA.Uczestnik potrafi analizować wpływ dynamiki środowiska biznesowego na funkcjonowanie zespołów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność asertywnej komunikacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi formułować asertywne komunikaty.Uczestnik potrafi reagować na pozycje życiowe pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność motywowania zespołów wielopokoleniowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować motywatory w zespołach wielopokoleniowych.Uczestnik potrafi stworzyć mapę motywacyjną zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność pracy w różnorodnym zespole | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi współpracować z różnorodnym zespołem i respektować różnice.Uczestnik potrafi wspierać inkluzywną atmosferę w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność adaptacji stylu zarządzania do potrzeb zespołu.Umiejętność budowania relacji międzypokoleniowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi dostosować swój styl zarządzania do różnych sytuacji i potrzeb zespołu.Uczestnik potrafi elastycznie reagować na zmieniające się warunki pracy. Uczestnik potrafi nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z przedstawicielami różnych pokoleń. Uczestnik potrafi wykorzystać mocne strony różnych pokoleń do budowania efektywnych zespołów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Czas trwania 3 dni po 8h/dzień (24h szkolenia)
Przerwy: 2 x 15 min
Przerwa obiadowa: 60 minut
Program szkolenia:
I DZIEŃ
- Różnorodność w organizacji – prezentacja + dyskusja
- Wielokulturowość organizacji
- Znaczenie parytetu
- Wielowymiarowa różnorodność organizacji
- Różnorodność pokoleniowa
- Jedno terytorium – różne pokolenia
- Czym jest pokolenie – definicje/ znaczenia/wpływy: dyskusja+ wnioski+ prezentacja
- Charakterystyka pokoleń: Baby Boomers, X, Y, Z: prezentacja+ dyskusja
- Źródła i rodzaje różnić pokoleniowych: prezentacja
- Praca warsztatowa: Pułapki we współpracy międzypokoleniowej
- Ćwiczenie w grupach: Różnice pokoleniowe – słabe strony i zagrożenia
- Bariery pomiędzy pokoleniami – fakty i mity: prezentacja + dyskusja
- Ćwiczenie w grupach: Różnice pokoleniowe – mocne strony i szanse
- Oczekiwania i potrzeby:
- Ćwiczenie w grupach: Oczekiwania i potrzeby każdego pokolenia
- Pokolenie offline i online
- Zarządzanie oczekiwaniami w zespole wielopokoleniowym: prezentacja + dyskusja
- Komunikowanie oczekiwań organizacji w zespołach wielopokoleniowych – praktyczne narzędzia: prezentacja+ dyskusja
- Ćwiczenie w trzyosobowych zespołach: Komunikowanie oczekiwań
- Style funkcjonowania – prezentacja + dyskusja:
- Praca warsztatowa: Potencjał pracownika czy cecha pokoleniowa
- Preferencje psychologiczne vs charakterystyka pokoleń
- Ekstrawersja
- Introwersja
- Nastawienie na „JA”
- Nastawienie na „INNI”
- Praca warsztatowa: Preferencje formy pracy w zależności od pokolenia
- Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym – praca stacjonarna, zdalna, hybrydowa, zespoły rozproszone
- Praca warsztatowa: zarzadzanie różnorodnością form pracy
- Rola narzędzi ICT we wspieraniu HR w zarządzaniu różnorodnością wewnątrz organizacji: dyskusja + prezentacja
II DZIEŃ
- Komunikacja i jej znaczenie w budowaniu efektywnych zespołów wielopokoleniowych
- Definicja komunikacji, komponenty efektywnej komunikacji – prezentacja + dyskusja
- Ćwiczenie grupowe: bariery i pułapki komunikacyjne (zniekształcenia/usunięcia/generalizacje)
- Praca warsztatowa: Różnice w komunikacji pomiędzy pokoleniami – stereotypy czy fakty
- Zasady efektywnej komunikacji – prezentacja
- Ćwiczenie w grupach: Instrukcja: Jak komunikować się efektywnie z każdym pokoleniem
- Zarządzanie zespołem
- Style zarządzania – przykłady organizacji: prezentacja
- Siatka stylów kierowania Blake’a i Mounton – prezentacja + dyskusja
- Ćwiczenie w grupach: Styl zarządzania i preferencje każdego pokolenia
- Informacja zwrotna jako podstawowe narzędzie komunikacji z pracownikiem – praktyczne narzędzia: Prezentacja+ demonstracja
- Informacja zwrotna w świecie pokoleń - dyskusja
- Ćwiczenie w grupach: Studium przypadku, ćwiczenie udzielania informacji zwrotnej zgodnie z algorytmem
- Zarządzanie w świecie VUCA (zmienność otoczenia i sytuacji, dynamika zmian, tempo pracy, niespodziewane zdarzenia na świecie- „teoria czarnego łabędzia”) – prezentacja + dyskusja
- Praca warsztatowa: Wpływ „dynamiki środowiska biznesowego” na funkcjonowanie zespołów wielopokoleniowych
- Praca warsztatowa: narzędzia HR w zarządzaniu zespołem wielopokoleniowym w czasach VUCAN
- Wypalenie zawodowe w zespołach wielopokoleniowych – zależność pokoleniowa?: prezentacja + dyskusja
- Przywództwo w zespole wielopokoleniowym
- Kim jest lider we współczesnym świecie: dyskusja + prezentacja
- Wyzwania lidera w organizacji: dyskusja + prezentacja
- Przywództwo Sytuacyjne Herseya-Blancharda: prezentacja+ demostracja
- Ćwiczenie indywidualne: kwestionariusz pomiaru stylu zarządzania wg modelu Herseya-Blancharda
- Ćwiczenie w grupach: Studia przypadków – przećwiczenie wykorzystania narzędzi przywództwa sytuacyjnego w zarządzaniu zespołem wielopokoleniowym
III DZIEŃ
- Przyjmowanie ról w zespołach wielopokoleniowych
- Analiza Transakcyjna – jakie role przyjmują ludzie w kontaktach z innymi: prezentacja
- Jakie role przyjmują przedstawiciele poszczególnych generacji
- Pozycje życiowe: „Ja OK Ty OK”; „ Ja OK Ty NIE OK”; „ Ja NIE OK Ty OK”; „Ja NIE OK Ty NIE OK”: prezentacja + dyskusja
- Asertywność
- Agresja
- Uległość
- Manipulacja
- Asertywny komunikacja werbalna i niewerbalna – zasady formułowania: prezentacja
- Ćwiczenie w grupach: asertywne komunikaty
- Praca warsztatowa: Pozycje życiowe pracowników w poszczególnych pokoleniach – strategie reagowania
- Motywacja w zespołach wielopokoleniowych
- Teorie motywacji we współczesnym świecie
- Praca warsztatowa: Czynniki motywacji pracowników w zespołach wielopokoleniowych we współczesnym świecie
z uwzględnieniem na co mamy wpływ a co jest poza naszym wpływem - Dwuczynnikowa teoria motywacji Herzberga we współczesnej organizacji, czyli jak definiować motywatory w zespołach wielopokoleniowych: prezentacja
- Ćwiczenie w grupach: Mapa motywacyjna wybranego zespołu wielopokoleniowego
- Ćwiczenie w zespołach trzyosobowych: czas niezbędny do realizacji zadania wraz z prezentacjami pomysłów – 3,5 h
- Studium przypadku: opis sytuacji zespołu wielopokoleniowego w organizacji, cele, historia zespołu, poszczególni członkowie, wyzwania, problemy, osiągnięcia i sukcesy iitp.
- Zadanie podsumowujące cały materiał
- Zadanie polega na:
- analizie sytuacji,
- jej opisaniu pozostałym,
- określeniu problemów,
- zagrożeń,
- mocnych stron i szans;
- przygotowaniu strategii postępowania
- przedstawieniu wykorzystanych w strategii narzędzi
- Demonstracji przykładowych rozmów z wybranymi pracownikami opisanymi w materiałach
- Podsumowanie i zakończenie
- Najważniejsze wnioski ze szkolenia
- Indywidualny plan rozwoju
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 28
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Wprowadzenie | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Różnorodność w organizacji | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Jedno terytorium – różne pokolenia | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Praca warsztatowa: Pułapki we współpracy międzypokoleniowej | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Oczekiwania i potrzeby | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Komunikowanie oczekiwań organizacji w zespołach wielopokoleniowych | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Komunikacja w budowaniu efektywnych zespołów wielopokoleniowych | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Zarządzanie zespołem | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Zarządzanie w świecie VUCA | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Przywództwo w zespole wielopokoleniowym | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 ćwiczenia | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Przyjmowanie ról w zespołach wielopokoleniowych | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Asertywna komunikacja werbalna i niewerbalna | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Motywacja w zespołach wielopokoleniowych | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 ćwiczenia | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 przerwa | Prowadzący Joanna Zadworna | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 480,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 480,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Joanna Zadworna
Od 24 lat realizuje się zawodowo jako trener biznesu. Posiada certyfikaty: coacha ICC, konsultanta Insights Discovery, konsultanta THOMAS INTERNATIONAL i trenera NLP. Jej pasją jest lingwistyka perswazyjna stosowana w sprzedaży. Rozwijanie umiejętności budowania obrazów słowem, poszukiwania płaszczyzny porozumienia oraz poszukiwania rozwiązań w trudnych sytuacjach są jednymi z głównych obszarów, na których skupia się podczas warsztatów z zakresu komunikacji, w tym szkoleń ze sprzedaży, negocjacji czy zarządzania zespołem. Specjalizuje się również w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych i konfliktowych wewnątrz zespołu oraz w relacjach z klientami. Poszukiwanie sposobów, jak ludzie mogą radzić sobie ze stresem, pozwala jej wciąż na nowo odkrywać, jak wiele możliwości posiada ludzki umysł. Podczas warsztatów z zarządzania sobą w sytuacjach kryzysowych oraz w stresie pokazuje jak wykorzystać własne zasoby profilaktyce i niwelowaniu negatywnych skutków stresu. Tworzy oraz prowadzi warsztaty z wystąpień publicznych i mowy ciała dla menedżerów, trenerów, lekarzy i wszystkich dla których ta forma przekazywania wiedzy jest szczególnie ważna. Jest twórcą kilku gier szkoleniowych. Z wykształcenia mikrobiolog oraz psycholog. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu marketingu oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania personelem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat, materiały szkoleniowe na pendrive, notes, długopis.
Adres
Adres
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Ilona Pawłowska
E-mail
biuro@formatrix.pl
Telefon
(+48) 502 702 435