Skuteczna sprzedaż: diagnozowanie potrzeb klienta/ stosowanie technik lingwistycznych/ budowani relacji z klientem
Skuteczna sprzedaż: diagnozowanie potrzeb klienta/ stosowanie technik lingwistycznych/ budowani relacji z klientem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy Działu Sprzedaży
- UCZESTNICY BONÓW ROZWOJOWYCH ( w tym Małopolski Pociąg do Kariery)
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dzięki szkoleniu uczestnik zna i potrafi wykorzystać metaprogramy podczas rozmowy z klientem, opracowuje plan diagnozy potrzeb klienta, zna techniki lingwistyczne oraz techniki obrony ceny, potrafi aktywnie budować relacje z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności:- wykorzystywanie znajomości metaprogramów podczas rozmowy z klientem, - używanie modelu C-Z-K w praktyce - opracowanie planu diagnozy potrzeb klienta - stosowanie technik lingwistycznych - aktywne budowanie relacji podczas rozmowy z klientem | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi:- rozpoznawać metaprogramy w przykładowej wypowiedzi klienta - dostosować wypowiedź do zdiagnozowanego metaprogramu - mówić różnice między cechami a korzyściami - przedstawić swoje produkty / usługi stosując model C-Z-K w praktyce - omówić rodzaje pytań - rozróżnić modele diagnozy potrzeb / problemów - rozróżnić poszczególne techniki lingwistyczne - podać minimum 2 przykłady zastosowania technik lingwistycznych, które stosuje lub zamierza wdrożyć, - rozróżnić techniki obrony ceny - charakteryzować podstawowe zasady obrony ceny - wymienić korzyści wynikające z budowania relacji - wskazać minimum 3 techniki budowania relacji z klientami, które aktualnie stosuje lub zamierza wdrożyć. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:- znajomość metaprogramów używanych podczas rozmowy z klientem - znajomość modelu C-Z-K - znajomość technik lingwistycznych | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie:- jakie są techniki lingwistyczne stosowane w komunikacji - jakie są metaprogramy w rozmowie z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I: ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA
- Oczekiwania i obawy
- Zawarcie kontraktu
- Agenda
- Organizacja szkolenia
Moduł II: PRZYGOTOWANIE
- Cel rozmowy z Klientem
- Pozytywne nastawienie
- Techniki radzenia sobie z odmową oraz poczucie własnej wartości
- Skąd brać Klientów? – baza kontaktów
Moduł III: KOMUNIKACJA
- Definicja oraz znaczenie komunikacji
- Aktywne słuchanie
- Chwasty językowe
- Komunikacja niewerbalna
- Perswazyjne budowanie relacji
- Szybkie budowanie zaufania
Moduł IV: DIAGNOZA
- Pytania otwarte / zamknięte
- Rodzaje pytań
- Stanowiska / interesy
- Model 9-ciu obszarów
- Model SPIN
- Metamodel
- Badanie procesu decyzyjnego
- Jak dostrzec osoby bez władzy – 10 flag ostrzegawczych
- Pożegnanie z osobami bez władzy
Moduł V: PREZENTACJA ROZWIĄZANIA
- Cecha i korzyść – rozróżnienie pojęć
- Technika C-Z-K
- Systemy reprezentacji
- Metaprogramy
Moduł VI: ZASTRZEŻENIA I FINALIZACJA
- Opór Klienta / Debiuty
- Rodzaje zastrzeżeń
- Techniki obrony ceny
- Techniki lingwistyczne
- Techniki finalizacji
Moduł VII: WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
- Typologia dłużników
- Zasady efektywnych rozmów z dłużnikami
Moduł VIII: PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Komunikacja/ Diagnoza | Prowadzący Tomasz Pielichowski | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Prezentacja rozwiązania/ Zastrzeżenia i finalizacja | Prowadzący Tomasz Pielichowski | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 620,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 620,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Pielichowski
(Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK). Posiada certyfikat oraz licencję:
Master Praktyk Programowania Neurolingwistycznego / Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce oraz
Małopolski Instytut NLP.
Prowadził dział HR w jednej z największych spółek doradztwa podatkowego działających na rynku
polskim (m.in. rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne, szkolenia wewnętrzne, coaching, rozwiązywanie
konfliktów). Współpracował również z czołowymi agencjami doradztwa personalnego jako trener oraz
specjalista ds. rekrutacji.
Przeprowadził skutecznie ponad 100 projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne
oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania.
Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu: zarządzania zespołem, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, obsługi
klienta, kreatywności, budowania zespołów.
Ponadto specjalizuje się w tworzeniu systemów ocen okresowych, badaniu poziomu zadowolenia
pracowników, rozwiązywaniu konfliktów oraz diagnozowaniu potencjału pracowników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe przygotowane przez prowadzacego wraz ze wskazaniem polecanej dodatkowej literatury.
Informacje dodatkowe
Uczestnik otrzymuje dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych.
Zapraszamy do udziału w kursach dofinansowanych – zarówno dla uczestników indywidualnych jak i przedsiębiorców i ich pracowników– nawet do 80% dofinansowania.
W Fundacji Edumocni od wielu lat wspieramy naszych kursantów nie tylko w nauce, ale także w pozyskaniu środków finansowych. Służymy pomocą na każdym etapie ubiegania się o dofinansowanie, a także podczas rozliczania się z tych środków. Jako dostawca usług rozwojowych dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) bierzemy udział w projektach finansowanych przez Fundusze Europejskie.
Zapraszamy do udziału w programach skierowanych uczestników indywidualnych oraz bonów rozwojowych dla przedsiębiorstw MŚP.
Szkolenie może równiez zostać zorganizowane na indywidualne potrzeby przedsiebiorstwa, zapraszamy do kontaktu w celu doprecyzowania terminu oraz formy szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do treści - minimalne wymagania sprzętowe zapewniające płynną pracę jak i w przeglądarkach internetowych/komputer,
- dostęp do internetu oraz urządzenia elektronicznego (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) - minimalne wymagania dotycząceparametrów łącza sieciowego - 10 Mb/s
- kamerka i mikrofon
- platforma do nauczania zdalnego
Link do usługi zostanie przesłany bezpośrednio do Uczestników szkolenia.