Marketing w branży beauty
Marketing w branży beauty
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Uroda
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla osób początkujących, które dopiero otwierają biznes. Dla pracujących fryzjerów, makijażystek, kosmetologow i innych pracowników sektora beauty, chcących rozwinąć swoją markę osobistą. Dla właścicieli salonów beauty, którzy chcą rozwinąć swój biznes i dotrzeć do szerszego grona klientów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji11-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kursant uzyska wiedzę i umiejętności, które pozwolą mu pozyskiwać skutecznie klientów poprzez wykorzystanie marketingu internetowego. Po ukończeniu kursu, kursant będzie gotowy stosować nowoczesne techniki marketingu internetowego w praktyce, aby z sukcesem promować swoje produkty lub usługi i zwiększać zyski.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie i wykorzystuje podstawowe zagadnienia marketingowe. | Kryteria weryfikacji Z zakresu social mediów, wizytówki Google, marki osobistej, tworzenia i montowania krótkich filmów, potrafi określić kim jest jego idealny klient. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień pierwszy (marketing) z Wiktorem Salamon
Pierwszego dnia podczas szkolenia marketingowego kursanci dowiedzą się, jak tworzyć zróżnicowane i atrakcyjne treści w social mediach, poznają strategię tworzenia postów, wykorzystywania grafik i filmów. Stworzą swoją prostą stronę www, która zareklamuje ich usługi, nauczą się jak zadbać o swoją wizytówkę w google aby wyświetlała się wyżej i przyciągała więcej klientów. dowiedzą się też jak zbierać opinie, dlaczego to ważne i jak robić to dobrze. Dzięki zdobytym umiejętnościom będą w stanie lepiej promować swoją działalność i skuteczniej docierać do klientów.
Dzień drugi (marketing) z Wiktorem Salamon
Dzień drugi szkolenia marketingowego, pozwoli kursantom zdobyć umiejętności związane z promocją oraz budowaniem wizerunku online. Dzięki praktycznym warsztatom, będą w stanie stworzyć pierwszą reklamę na Facebooku, dostosowaną do lokalnego rynku, a także opracować personę idealnego klienta. Dodatkowo, uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie budować markę osobistą w internecie oraz jak tworzyć grafiki i branding dla swojego biznesu w mediach społecznościowych. W trakcie szkolenia otrzymają także wskazówki dotyczące montażu prostych filmów przy użyciu darmowego oprogramowania, promujących ich usługi.
Po zakończonym szkoleniu marketingowym, uczestnicy otrzymają link z nagraniem ze szkolenia, będą mogli wracać do niego przez rok.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Social media - Tworzenie angażujących postów i treści | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Strona internetowa - Budujemy prostą wizytówkę | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Wizytówka Google - Dodanie i optymalizacja / dobre praktyki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Zbieranie opinii - Dlaczego to ważne, jak robić to skutecznie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Prosta reklama na Facebooku - Tworzymy od podstaw pierwszą reklamę na rynku lokalnym | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Idealny klient - Tworzymy personę naszego idealnego klienta | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Marka osobista - Jak budować wizerunek w internecie? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Tworzenie grafik - Tworzymy branding marki, grafiki do social media w darmowym programie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Montaż filmików - Jak montować proste rolki, shortsy w darmowym programie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie marketingowe odbywa się online, na żywo - w trakcie uczestnicy zadają pytania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie na żywo, będzie dostępne na platformie Zoom, Teams, LiveWebinar lub Youtube Live. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
- System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
- Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.