Etyka w biznesie: budowanie kultury odpowiedzialności
Etyka w biznesie: budowanie kultury odpowiedzialności
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat dedykowany jest właścicielom, managerom i pracownikom niezależnie od branży i wielkości oraz przedstawicielom dużych firm, jak i firm sektora MŚP.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji23-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Warsztat pozwala w krótkim czasie zdobyć kompleksową wiedzę i umiejętności z obszaru etyki w biznesie i budowania kultury odpowiedzialności. Uczestnicy zdobędą informację na tematy m.in.:- teorii w etyce i ich zastosowanie w praktyce biznesowej
- etyki a CSRD oraz CSDD
- etyki w dialogu z interesariuszami
- globalnej etyki biznesu i jej wyznania
- zastosowania teorii w etyce i ram decyzyjnych w realnych dylematach biznesowych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompleksowa wiedza nt. etyki w biznesie oraz budowania kultury odpowiedzialności w firmie - zaczynając od teorii w etyce, przez poznanie etyki w dialogu i globalnej etyki biznesu po poznanie etyki w znaczeniu promowania zrównoważonych praktyk biznesowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna i rozumie pojęcia związane z etyka w biznesie i potrafi zastosować teorię etyki i ram decyzyjnych w realnych dylematach biznesowych. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Cel biznesowy
Warsztat pozwala w krótkim czasie zdobyc kompleksową wiedzę i praktyczne umiejętności z obszary etyki i budowania kultury odpowiedzialności. Uczestnicy zdobędą informację na tematy:- teorii w etyce i ich zastosowanie w praktyce biznesowej
- etyki a CSRD oraz CSDD
- etyki w dialogu z interesariuszami
- globalnej etyka biznesu i jej wyzwania
Efekt usługi
Warsztat pozwala w krótkim czasie zdobyc kompleksową wiedzę i praktyczne umiejętności z obszary etyki i budowania kultury odpowiedzialności. Uczestnicy zdobędą informację na tematy:
- teorii w etyce i ich zastosowanie w praktyce biznesowej ‒ jak odnoszą się one do rzeczywistych scenariuszy biznesowych
- etyki a CSRD oraz CSDD ‒ ich znaczenie w promowaniu zrównoważonych praktyk biznesowych, wpływu społecznego i zarządzania środowiskiem
- etyki w dialogu z interesariuszami
- globalnej etyka biznesu i jej wyzwania
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Efekty usługi:
- zrozumienie roli zasad i wartości etycznych w Twojej organizacji
- umiejętność zbudowania dobrych relacji biznesowych w oparciu o zasady etycznego prowadzenia biznesu
- umiejętność wywiązywania się z obowiązku raportowania zgodnie z ESRS (w ramach ESRS G1- kultura korporacyjna) jako duży podmiot lub dostawca w łańcuchu dostaw
- rozwinięcie umiejętności rozpoznawania oraz skutecznego rozwiązywania problemów etycznych w środowisku biznesowym mieszczących się w kryteriach ESG
- umiejętność dokonania samooceny wartości i zasad którymi się kierujesz w życiu zawodowym i prywatnym i jej wpływ organizację
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Teorie w etyce i ich zastosowanie w praktyce biznesowej ‒ jak odnoszą się one do rzeczywistych scenariuszy biznesowych
- Etyka a CSRD oraz CSDD ‒ ich znaczenie w promowaniu zrównoważonych praktyk biznesowych, wpływu społecznego i zarządzania środowiskiem
- Etyka w dialogu z interesariuszami
- Globalna etyka biznesu i jej wyzwania
- Studia przypadków: zastosowanie teorii w etyce i ram decyzyjnych w realnych dylematach biznesowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Etyka w biznesie: budowanie kultury odpowiedzialności | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 094,70 PLN
- Koszt usługi netto890,00 PLN
- Koszt godziny brutto273,68 PLN
- Koszt godziny netto222,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja pptx.
Warunki uczestnictwa
Warsztat realizowany jest stacjonarnie.
Adres
Adres
Szkolenie jest realizowane w formie stacjonarnej.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi