Kreowanie wizerunku swojej marki w Social Mediach – Instagram i TikTok marketing
Możliwość dofinansowania
Kreowanie wizerunku swojej marki w Social Mediach – Instagram i TikTok marketing
Numer usługi 2024/06/13/24213/2182200
1 500,00 PLN
brutto
1 500,00 PLNnetto
187,50 PLNbrutto/h
187,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Przedsiębiorców i właścicieli małych firm;
- Specjalistów ds. marketingu i PR;
- Influencerów i twórców treści;
- Freelancerów;
- Start-upów i nowych marek;
- Specjalistów e-commerce;
- Managerów społeczności i administratorów stron;
- Hobbystów i pasjonatów social mediów;
- Non-profit i organizacji społecznych.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik rozumie znaczenie budowania marki w mediach społecznościowych i potrafi wymienić korzyści z tego wynikające, charakteryzuje główne platformy (Instagram i TikTok) oraz ich wpływ na strategię biznesową, uczestnik potrafi analizować istniejące profile w mediach społecznościowych, identyfikując mocne i słabe strony.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie znaczenie budowania marki w mediach społecznościowych i potrafi wymienić korzyści z tego wynikające | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje korzyści wynikające z budowania marki w mediach społecznościowych.Uczestnik w trakcie dyskusji wymienia przynajmniej trzy korzyści budowania marki w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje główne platformy (Instagram i TikTok) oraz ich wpływ na strategię biznesową. | Kryteria weryfikacji Uczestnik porównuje Instagram i TikTok, charakteryzując ich cechy oraz wpływ na strategię biznesową.Uczestnik w trakcie ćwiczeń lub quizu wymienia cele i role platform Instagram i TikTok oraz porównuje je z innymi kanałami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się czestnik potrafi analizować istniejące profile w mediach społecznościowych, identyfikując mocne i słabe strony. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje profile w mediach społecznościowych, wskazując co działa, a co nie. Uczestnik podczas ćwiczeń analizuje wybrane profile i przedstawia swoje wnioski. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Moduł 1. Wprowadzenie
- dlaczego warto budować markę w mediach społecznościowych? (omówienie korzyści),
- charakterystyka głównych platform (Instagram i Tiktok w kontekście biznesowym),
- różnice między platformami a ich wpływ na strategię biznesową.
Moduł 2. Najważniejsze infromacje o platfomrach
- cele i rola platformy, porównanie vs inne kanały,
- grupa docelowa,
- pokolenia a ich zachowanie w danym kanale + wpływ na komunikację.
Moduł 3. Analiza obecnie prowadzonych kont osobistych w social mediach
- przykłady i case studies: co działa, a co nie?
- checklista profilu osobistego + jego optymalizacja,
- ćwiczenia: analiza kont uczestników – mocne i słabe strony.
Moduł 4. Działania na instagramie i TikToku (dobre praktyki)
- omówienie funkcji na Instagramie i Tiktoku + kiedy/w jakim celu z nich korzystać,
- algorytm – jak działa,
- wyszukiwarka na Instagramie i Tiktoku – jak najlepiej ją wykorzystać do konkretnych celów.
Moduł 5. Tworzenie własnej strategii działania na Instagramie i TikToku
- platforma do budowania marki (przykłady, inspiracje),
- na czym oprzeć skuteczne działania na Instagramie i Tiktoku,
- planowanie swoich działań i kampanii.
Moduł 6. Tworzenie atrakcyjnych treści- kluczowe elementy skutecznego przekazu
- jak tworzyć treści, które porwą miliony? (o czym pisać, język i narracja),
- posty, które budują zaangażowanie – case studies,
- planowanie i dystrybucja treści,
- udział w dyskusjach i aktywności na koncie,
- narzędzia, z których warto korzystać.
Moduł 7. Najczęstrze błędy popełniane w social mediach
- omówienie i analiza typowych błędów,
- jak ich unikać i jak reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
Moduł 8. Instagram i TikTok- co warto jeszcze wiedzieć.
- weryfikacja na Instagramie – czy warto?
- skąd czerpać wiedzę na temat nowości na platformach.
Moduł 9. Podsumowanie szkolenia + Q&A
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Kreowanie wizerunku swojej marki w Social Mediach – Instagram i TikTok marketing | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Trener Training House
Szkoleniowiec i marketerka. Od 6 lat pracuję w branży marketingu i social mediów – najpierw jako specjalista e-commerce, a od dłuższego czasu jako marketingowiec i szkoleniowiec. W ciągu ostatniego roku przeszkoliłam ponad 10 tysięcy osób zarówno klientów korporacyjnych, właścicieli jednoosobowych działalności jak i przedstawicieli organizacji publicznych i uniwersytetów.Pracuję z zarządami, managerami, marketingowcami, specjalistami, właścicielami małych firm i wszystkimi osobami, którym zależy na rozwoju osobistym. W obszarze szkoleń współpracuję między innymi z Polską Fundacją Przedsiębiorczości. Szkoliłam takie firmy jak Casinos Poland, Makarony Polskie, Milek Design, Bank Spółdzielczy, HR KONO oraz wiele innych. Jestem autorką książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” oraz kilku kursów online. W mediach społecznościowych zbudowałam społeczność ponad 110 tysięcy osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Adres
Adres
Bydgoszcz
Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Kinga Wnuk
E-mail
k.wnuk@th-szkolenia.pl
Telefon
(+48) 797 839 529