Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy. Szkolenie dedykowane branży Beauty.
Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy. Szkolenie dedykowane branży Beauty.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla właściceli jak i pracowników zatrudnionych w salonach/gabinetach związanych z branżą Beauty, którzy odpowiadają za politykę personalną firmy, zarządzaniem zasobami ludzkimi lub są odpowiedzialne za rozwój kompetencji i wdrażanie nowych technologii w firmie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji04-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego rozpoznawania korzyści wynikających z technologicznego wsparcia pracy, identyfikacji potrzebnych kompetencji pracowników oraz wdrażania programów szkoleniowo-rozwojowych. Szkolenie ma na celu również wspieranie rozwoju innowacyjności, wymiany wiedzy oraz kształtowanie pozytywnych postaw pracowników wobec nowych technologii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Wskaźniki efektywności działań HR, takie jak wzrost produktywności, satysfakcji pracowników, redukcja kosztów, czy też zwiększenie zaangażowania.i utrzymanie pracownikówo odpowiednim potencjale. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości związane z rozwojem technologicznych form wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Spójność identyfikowanych kompetencji z obserwowanymi trendami branżowymi i technologicznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do pracy z nowymi technologiami. | Kryteria weryfikacji Stopień uczestnictwa pracowników w szkoleniach, ocena efektywności programów szkoleniowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje nowe technologie oraz wspiera rozwój innowacyjności w organizacji. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje i wdraża odpowiednieprogramy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie technologii. | Kryteria weryfikacji Aktywność w udzielaniu i otrzymywaniu wsparcia, współpraca międzydziałowa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Uczestnictwo pracowników w platformach edukacyjnych, wykorzystanie narzędzi do rozwoju zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywne postawy pracowników względem nowych rozwiązań technologicznych. | Kryteria weryfikacji Zmiana w postawach pracowników, ocena poziomu adaptacji do zmian technologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Zwiększone zainteresowanie szkoleniami, rozmowy rozwojowe z pracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Rozpoznawanie korzyści technologicznego wsparcia pracy
- Przegląd różnych form technologicznego wsparcia pracy (np. systemy CRM, ERP, automatyzacja procesów)
- Analiza korzyści płynących z wdrożenia technologii w firmie
- Case studies: Przykłady sukcesów firm wykorzystujących nowoczesne technologie
- Identyfikacja obszarów w firmie, które mogą skorzystać na wsparciu technologicznym
- Walidacja: test teoretyczny
2. Wzmacnianie potrzeby stałego podnoszenia kompetencji
- Strategie budowania kultury ciągłego uczenia się
- Motywowanie pracowników do rozwoju osobistego i zawodowego
- Narzędzia wspierające rozwój kompetencji w długim terminie
- Walidacja: test teoretyczny
3. Kształtowanie pozytywnych postaw wobec nowych technologii
- Zarządzanie zmianą: Techniki budowania pozytywnych postaw
- Komunikacja i motywacja: Jak skutecznie przekonywać do nowych technologii?
- Przykłady firm, które z sukcesem wprowadziły nowe technologie
- Walidacja: test teoretyczny
4. Wprowadzenie platform do stałego uczenia się nowych kompetencji
- Przegląd platform e-learningowych i innych narzędzi edukacyjnych
- Integracja narzędzi edukacyjnych z codzienną pracą
- Motywowanie pracowników do korzystania z platform edukacyjnych
- Walidacja: test teoretyczny
5. Rozwój wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami
- Tworzenie kultur wspólnej nauki i współpracy
- Narzędzia wspierające wymianę wiedzy (platformy komunikacyjne, bazy wiedzy)
- Praktyki promujące dzielenie się wiedzą w organizacji
- Walidacja: test teoretyczny
6. Rozwój wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami
- Tworzenie kultur wspólnej nauki i współpracy
- Narzędzia wspierające wymianę wiedzy (platformy komunikacyjne, bazy wiedzy)
- Praktyki promujące dzielenie się wiedzą w organizacji
- Walidacja: test teoretyczny
7. Wprowadzenie platform do stałego uczenia się nowych kompetencji
- Przegląd platform e-learningowych i innych narzędzi edukacyjnych
- Integracja narzędzi edukacyjnych z codzienną pracą
- Motywowanie pracowników do korzystania z platform edukacyjnych
- Walidacja: test teoretyczny
8. Kształtowanie pozytywnych postaw wobec nowych technologii
- Zarządzanie zmianą: Techniki budowania pozytywnych postaw
- Komunikacja i motywacja: Jak skutecznie przekonywać do nowych technologii?
- Przykłady firm, które z sukcesem wprowadziły nowe technologie
- Walidacja: test teoretyczny
9. Wzmacnianie potrzeby stałego podnoszenia kompetencji
- Strategie budowania kultury ciągłego uczenia się
- Motywowanie pracowników do rozwoju osobistego i zawodowego
- Narzędzia wspierające rozwój kompetencji w długim terminie
- Walidacja: test teoretyczny
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania procesami technologicznymi, które wspierają pracę w branży Beauty. Nie jest wymagane doświadczenie.
Warunki organizacyjne:
- Usługa szkoleniowa prowadzona jest w grupach do czterech osób.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
- Usługa zakłada przerwy, ktore nie stanowią ilości godzin szkolenia.
- Walidacja szkolenia prowadzona jest na podstawie pozytywnego wyniku testu teoretycznego (co najmniej 75%)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Rozpoznawanie korzyści technologicznego wsparcia pracy | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Wzmacnianie korzyści poprzez odpowiednie projekty i procesy HR | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Identyfikacja kompetencji potrzebnych w przyszłości | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Przygotowanie i wdrażanie programów szkoleniowo-rozwojowych | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Wykorzystanie technologii w rozwoju innowacyjności | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Rozwój wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Wprowadzenie platform do stałego uczenia się nowych kompetencji | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Kształtowanie pozytywnych postaw wobec nowych technologii | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Wzmacnianie potrzeby stałego podnoszenia kompetencji | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja (test teoretyczny i wywiad swobodny) | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Złocka-Bień
Śląskiego o kierunku pedagogiczno - psychologicznym.
Mam ponad 18 letnie doświadczenie w działaniach związanych ze skuteczną komunikacją, zagadnieniami z zakresu HR oraz personal coachingu - wyznaczaniu celów osobistych, ich ewaluacji oraz budowaniu ścieżki kariery dopasowanej do indywidualnych cech osobistych i predyspozycji każdego z nas. Tylko w ciągu ostatniego roku miałam okazję pracować z ponad sześćdziesięcioma osobami na prowadzonych przeze mnie szkoleniach. Tematy, które pojawiają się najczęściej to efektywnego zarządzania potencjałem pracowników, ale także narzędzia z zakresu psychologii, zarządzania czasem, relacji work-life balance, panowania nad stresem oraz zarządzania swoją marką w społecznościach internetowych. Obecnie firmy przykładają dużą rolę do reklamy, cyfryzacji, pozyskiwania nowych
Klientów, ale także do zwiększania świadomości rozwoju kompetencji pracowników jako gwarancji utrzymania zysków na właściwym poziomie.
W prowadzonych przeze mnie szkoleniach najczęściej poruszane zagadnienia dotyczące: zdobywania nowych klientów, budowania relacji ze stałymi klientami – relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i szacunku, praca z trudnym i reklamacyjnym klientem, technik sprzedaży i negocjacji handlowych w profesjonalnej obsłudze klienta, PR firmy, skutecznego marketingu, zarządzanie zadaniami, budowanie zespołu, asertywności i szeroko pojętej komunikacji interpersonalnej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje:
- materiały szkoleniowe i dydaktyczne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa prowadzona jest przez trenerów rotacyjnie - ilość godzin z konkretnym trenerem zależy od dostępności szkoleniowca oraz indywidualnych preferencji i umiejętności uczestnika kursu.
PODSTAWA ZWOLNIENIA z VAT:
W przypadku, jeśli powyższa usługa rozwojowa jest co najmniej w 70% finansowana ze środków publicznych w myśl § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983) to usługa może być zwolniona z naliczenia podatku VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki uczestnictwa w zajęciach zdalnych - wymagane posiadanie:
- komputera/laptopa/tabletu/smartfona e stałym dostępem do Internetu (2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s )
- mikrofonu/zestaw słuchawkowego i kamery internetowej,
- zainstalowana aplikacja MS Teams/ Google Meet/ Hangouts
Uczestnicy na 3 dni przed szkoleniem otrzymają link/zaproszenie to szkolenia.