Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy. Szkolenie dedykowane branży Beauty.
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy. Szkolenie dedykowane branży Beauty.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla właściceli jak i pracowników zatrudnionych w salonach/gabinetach związanych z branżą Beauty, którzy odpowiadają za politykę personalną firmy lub zarządzanie zasobami ludzkimi.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji25-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa ma na celu przygotowanie uczestnika do efektywnego zarządzania potencjałem pracowników, co jest kluczowe w obliczu nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. Uczestnicy nauczą się, jak promować kulturę Learning Agility, efektywnie planować reskilling i upskilling, oraz jak pozyskiwać i wykorzystać różnorodne talenty, tak aby wzmocnić swoje zespoły i podnieść jakość usług w gabinecie kosmetycznym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy branży Beauty na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Definiuje główne trendy i zmiany na rynku pracy, które mają wpływ na pozyskiwaniei utrzymanie pracowników o odpowiednim potencjale. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Stosuje różne metody oceny potencjału zawodowegoi wskazuje jakie metody oceny potencjału zawodowego są najbardziej odpowiednie dla konkretnego stanowiska w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Określa obecnei przyszłe potrzeby swoich pracowników, trafnie identyfikuje kluczowe obszary działalności firmy, w których niezbędne są konkretne kwalifikacje, kompetencje, doświadczenia i talenty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Omawia możliwościi korzyści jakie firma może osiągnąć dzięki zróżnicowaniu wewnętrznemu pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje główne obszary rozwoju kompetencji pracowników, określa plany rozwoju indywidualnego dla pracowników, które uwzględniają ich obecne umiejętności, cele zawodowe oraz potrzeby organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Trafnie określa główne zmianyi wyzwania, jakie stoją przed organizacją i społeczeństwem, projektuje odpowiednie narzędzia i programy rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Tworzy programy rozwojowe obejmujące personalizowane ścieżki kariery. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Aktywnie angażuje pracownikóww programy szkoleniowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozróżnia i kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości nanowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować elementy sprzyjające lub hamujące otwartość na nowe wyzwania rozwojowe, podejmuje działania mające na celu promowanie otwartości na nowe wyzwania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-
Wpływ zmian na rynku pracy branży beauty na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale.
- Wprowadzenie do aktualnych trendów i wyzwań rynku pracy w branży beauty.
- Analiza wpływu technologii, automatyzacji i pandemii COVID-19 na branżę beauty.
- Dyskusja o strategiach pozyskiwania i zatrzymywania talentów w zmieniającym się otoczeniu.
- Walidacja: Test teoretyczny
-
Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników oraz zakres ich wykorzystania w salonie/gabinecie kosmetycznym
- Przegląd metod oceny potencjału zawodowego: wywiady behawioralne, testy kompetencyjne, assessment centers.
- Praktyczne zastosowanie narzędzi oceny potencjału w gabinecie kosmetycznym.
- Case study: Skuteczne oceny i ich wpływ na rozwój firmy.
- Walidacja: Test teoretyczny
-
Potrzeby salonów/gabinetow kosmetycznych dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów).
- Identyfikacja obecnych i przyszłych potrzeb firmy w kontekście potencjału pracowników.
- Analiza luki kompetencyjnej i planowanie działań rozwojowych.
- Tworzenie profili kompetencyjnych dla różnych ról w gabinecie kosmetycznym.
- Walidacja: Test teoretyczny
-
Możliwości i potencjalne korzyści dla salonu/gabinetu kosmetycznego wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników.
- Omówienie korzyści płynących z różnorodności w miejscu pracy.
- Case study: Sukcesy firm beauty wynikające z zarządzania różnorodnością.
- Praktyczne strategie wprowadzania i promowania różnorodności w gabinecie kosmetycznym.
- Walidacja: Test teoretyczny
-
Narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji.
- Przegląd narzędzi HR wspierających rozwój kompetencji: systemy ocen pracowniczych, platformy e-learningowe, programy mentoringowe.
- Tworzenie planów rozwoju indywidualnego i zespołowego.
- Implementacja systemów ciągłego monitoringu i oceny kompetencji.
- Walidacja: Test teoretyczny
-
Rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych.
- Projektowanie programów reskillingu i upskillingu.
- Praktyczne warsztaty z tworzenia programów szkoleniowych dostosowanych do specyfiki branży beauty.
- Narzędzia do mierzenia efektywności programów szkoleniowych.
- Walidacja: Test teoretyczny
-
Programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników.
- Tworzenie spersonalizowanych ścieżek kariery.
- Implementacja programów rozwoju talentów w gabinecie kosmetycznym.
- Case study: Sukcesy wdrożenia programów rozwoju w innych firmach beauty.
- Walidacja: Test teoretyczny
-
Pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling).
- Wpływ kultury organizacyjnej na rozwój pracowników.
- Motywowanie pracowników do ciągłego rozwoju.
- Praktyczne strategie wspierania pozytywnego nastawienia do reskillingu.
- Walidacja: Wywiad swobodny
-
Wartości i kultura pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility).
- Definicja i znaczenie kultury Learning Agility.
- Case study: Wdrożenie kultury Learning Agility w gabinecie kosmetycznym.
- Narzędzia i techniki wspierające rozwój Learning Agility w zespole.
- Walidacja: Test teoretyczny
Usługa szkoleniowa ma na celu przygotowanie uczestnika do pozyskiwania oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników w celu dostosowania ich kompetencji do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. Szkolenie koncentruje się na gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (reskilling) oraz na kształtowaniu otwartości na wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility). Szkolenie jest dedykowane branży beauty, z uwzględnieniem specyfiki i potrzeb gabinetów kosmetycznych. Nie jest wymagane doświadczenie.
Warunki organizacyjne:
- Usługa szkoleniowa prowadzona jest w grupach do czterech osób.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
- Usługa zakłada przerwy, ktore nie stanowią ilości godzin szkolenia.
- Walidacja szkolenia prowadzona jest na podstawie pozytywnego wyniku testu teoretycznego (co najmniej 75%) oraz wywiadu swobodnego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wpływ zmian na rynku pracy branży beauty na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 25-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników oraz zakres ich wykorzystania w salonie/gabinecie kosmetycznym | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 25-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Potrzeby salonów/gabinetow kosmetycznych dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Możliwości i potencjalne korzyści dla salonu/gabinetu kosmetycznego wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania i potencjału pracowników. | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 30-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Wartości i kultura pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 30-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja (test teoretyczny i wywiad swobodny) | Prowadzący Anna Złocka-Bień | Data realizacji zajęć 30-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Złocka-Bień
Śląskiego o kierunku pedagogiczno - psychologicznym.
Mam ponad 18 letnie doświadczenie w działaniach związanych ze skuteczną komunikacją, zagadnieniami z zakresu HR oraz personal coachingu - wyznaczaniu celów osobistych, ich ewaluacji oraz budowaniu ścieżki kariery dopasowanej do indywidualnych cech osobistych i predyspozycji każdego z nas. Tylko w ciągu ostatniego roku miałam okazję pracować z ponad sześćdziesięcioma osobami na prowadzonych przeze mnie szkoleniach. Tematy, które pojawiają się najczęściej to efektywnego zarządzania potencjałem pracowników, ale także narzędzia z zakresu psychologii, zarządzania czasem, relacji work-life balance, panowania nad stresem oraz zarządzania swoją marką w społecznościach internetowych. Obecnie firmy przykładają dużą rolę do reklamy, cyfryzacji, pozyskiwania nowych
Klientów, ale także do zwiększania świadomości rozwoju kompetencji pracowników jako gwarancji utrzymania zysków na właściwym poziomie.
W prowadzonych przeze mnie szkoleniach najczęściej poruszane zagadnienia dotyczące: zdobywania nowych klientów, budowania relacji ze stałymi klientami – relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i szacunku, praca z trudnym i reklamacyjnym klientem, technik sprzedaży i negocjacji handlowych w profesjonalnej obsłudze klienta, PR firmy, skutecznego marketingu, zarządzanie zadaniami, budowanie zespołu, asertywności i szeroko pojętej komunikacji interpersonalnej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje:
- materiały szkoleniowe i dydaktyczne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa prowadzona jest przez trenerów rotacyjnie - ilość godzin z konkretnym trenerem zależy od dostępności szkoleniowca oraz indywidualnych preferencji i umiejętności uczestnika kursu.
PODSTAWA ZWOLNIENIA z VAT:
W przypadku, jeśli powyższa usługa rozwojowa jest co najmniej w 70% finansowana ze środków publicznych w myśl § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983) to usługa może być zwolniona z naliczenia podatku VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki uczestnictwa w zajęciach zdalnych - wymagane posiadanie:
- komputera/laptopa/tabletu/smartfona e stałym dostępem do Internetu (2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s )
- mikrofonu/zestaw słuchawkowego i kamery internetowej,
- zainstalowana aplikacja MS Teams/ Google Meet/ Hangouts
Uczestnicy na 3 dni przed szkoleniem otrzymają link/zaproszenie to szkolenia.