SZKOLENIE MENEDŻERSKIE DLA MENEDŻERÓW HOTELU
SZKOLENIE MENEDŻERSKIE DLA MENEDŻERÓW HOTELU
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana jest dla menedżerów.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ma na celu zdobycie umiejętności zarzadzania w hoteluEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje efektywne relacje z zespołem.Charakteryzuje kluczowe wskaźniki sukcesu w zarządzaniu hotelem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testu online, który sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązuje konflikty i zarządza sytuacjami kryzysowymi. Definiuje techniki skutecznej komunikacji interpersonalnej w kontekście obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testu online, który sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wie jak połączyć strategie sprzedaży z prognozowanym poziomem progurentowność. Określa trendy rozwojowe w hotelarstwie i turystyce w obszarze nowych technologii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testu online, który sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do profesjonalnego zarządzania hotelem
Rola i obowiązki menedżera hotelu
Analiza aktualnych trendów i wyzwań w branży hotelarskiej
Kluczowe wskaźniki sukcesu w zarządzaniu hotelem
2. Doskonalenie umiejętności przywództwa
Budowanie efektywnych relacji z zespołem
Motywowanie pracowników do osiągania doskonałości w obsłudze klienta
Techniki skutecznego delegowania obowiązków i zarządzania czasem
3. Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
Identyfikacja i zarządzanie konfliktami w zespole oraz z klientami
Skuteczne strategie reagowania na sytuacje kryzysowe i utrzymanie reputacji hotelu
Budowanie długoterminowych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę
w trudnych sytuacjach
4. Doskonalenie umiejętności komunikacji
Techniki skutecznej komunikacji interpersonalnej w kontekście obsługi klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez komunikację
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi
5. Asertywność w pracy menedżera
Sytuacje wymagające asertywności menedżera
Poziom rozwoju postawy asertywnej: autoanaliza
Narzędzia asertywności: praca na doświadczeniach uczestników
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ 1
PROGRAM SZKOLENIA:
KOMUNIKACJA Z PACJENTEM
I JEGO RODZINĄ
PROGRAM SZKOLENIA CD.
1. Hotel Revenue Management – czym jest i dlaczego warto go s tosować,
2. Kluczowe obszary Revenue Managementu: finansowy, strategiczny, operacyjny,
3. Centra przychodowo – kosztowe w hotelu,
4. Prawo podaży i popytu – wykorzystanie podstawowych praw ekonomii w celu ustalenia
właściwej ceny za pokój,
5. Revenue Management - skuteczny sposób na maksymalizacje przychodu, obłożenia
oraz zwiększanie średniej ceny,
6. Wskaźnik GOPPAR – kluczowy wskaźnik efektywności. Jak go obliczać oraz
interpretować i w jaki sposób zmienia się w zależności od różnej strategii cenowej,
7. W jaki sposób połączyć strategie sprzedaży z prognozowanym poziomem progu
rentowności,
8. W jaki sposób interpretować wskaźnik RevPAR oraz czym są w ogóle wskaźniki typu
„PAR”,
9. Jakie niosą za sobą informacje oraz kiedy warto je obliczać,
10. Compset - sposoby ustalania listy obiektów konkurencyjnych,
11. Rate Shopping – narzędzia do analizy cenowej i gromadzenia informacji o ruchach
cenowych konkurencji,
12. Poziomy cenowe - w jaki sposób wyznaczyć poziomy cenowe na podstawie właściwej
analizy rynku,
13. Zniżki oraz promocje w kanałach sprzedaży (np. Genius) – dlaczego warto brać je pod
uwagę analizując rynek i konkurencje,
14. Dynamiczne zarządzanie ceną,
15. Najważniejsze trendy rozwojowe w hotelarstwie i turystyce w obszarze nowych
technologii
16. Teoretyczne podstawy metod i technologii stosowanych w hotelarstwie
17. Technologie, metody i procedury związane ze sprzedażą za pośrednictwem
systemów rezerwacyjnych
18. Obsługa platform rezerwacyjnych jako nowych kanałów sprzedaży
– Booking.com i TripAdvisor
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 706,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto225,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto183,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe przygotowane przez Prowadzącego.
Informacje dodatkowe
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.