NVC Komunikacja bez przemocy w szkole - szkolenie
NVC Komunikacja bez przemocy w szkole - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nauczyciele, osoby na stanowiskach wspierających, pracownicy sprawujący opiekę nad dziećmi w szkole, osoby pracujące w zespołach większych niż 2 osoby. Do odbycia szkolenia nie jest wymagana specjalistyczna wiedza z zakresu psychologii, natomiast wymagana jest praca w szkole.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
NVC Komunikacja bez przemocy w szkole - szkolenie - przygotowuje do stosowania modelu komunikacji bezprzemocy, budowania atmosfery współpracy oraz zaznajamia z podstawowymi założeniami komunikacji bez przemocy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza : - rozpoznaje wpływ komunikacji na relacje i zdolności poznawcze. - definiuje podstawowe założenia komunikacji bez przemocy. | Kryteria weryfikacji Wiedza :- rozpoznaje wpływ komunikacji na relacje i zdolności poznawcze. - definiuje podstawowe założenia komunikacji bez przemocy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Umiejętności :- wykorzystuje Model "4 kroki" komunikacji bez przemocy. - buduje atmosferę współpracy. - słyszy i przekształca trudne komunikaty. - wykorzystuje narzędzia do budowania atmosfery współpracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Kompetencje społeczne :- buduje prawidłowe relacje. - komunikuje się bez przemocy. -jest bardziej pewny siebie w swojej pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki organizacyjne : sala gotowa na przyjęcie do 17 osób, krzesła, przestrzeń do rozłożenia pomocy szkoleniowych.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych. Aby uczestniczyć w szkoleniu nie jest wymagana wiedza z zakresu psychologii, natomiast wymagana jest praca w zespole większym niż 2 osoby.
Dzień 1
1. Przywitanie się, ustalenie zasad współpracy
2. Czym jest komunikacja. Rodzaje komunikacji, wpływ komunikacji na relacje i zdolności poznawcze.
3. Metody koncentracji uwagi i ich wpływ na rozwój i sposoby komunikacji.
4. Podstawowe założenia komunikacji bez przemocy
5. Model "4 kroki" komunikacji bez przemocy
6. Wprowadzanie elementów modelu do codziennej komunikacji
7. Budowanie postawy zrozumienia i oddzielania zachowań od ich autorów.
Dzień 2
1. Jak budować szacunek i zaufanie ?
2. Narzędzia do budowania szacunku i zaufania.
3. Empatia na co dzień.
4.Słyszenie i przekształcanie trudnych komunikatów.
5. Budowanie atmosfery współpracy.
6. Narzędzia do budowania atmosfery współpracy.
7.Informacja zwrotna.
8. Budowanie postawy zaangażowania wśród dzieci lub współpracowników.
9. Podsumowanie szkolenia, rozdanie cerryfikatów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Przywitanie się, ustalenie zasad współpracy | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Czym jest komunikacja. Rodzaje komunikacji, wpływ komunikacji na relacje i zdolności poznawcze. | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Metody koncentracji uwagi i ich wpływ na rozwój i sposoby komunikacji. | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Przerwa | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Podstawowe założenia komunikacji bez przemocy | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Model "4 kroki" komunikacji bez przemocy | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Wprowadzanie elementów modelu do codziennej komunikacji | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Budowanie postawy zrozumienia i oddzielania zachowań od ich autorów. Zakończenie, podsumowanie dnia, indywidulne przypadki., | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Jak budować szacunek i zaufanie ? | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Narzędzia do budowania szacunku i zaufania | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Empatia na co dzień | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Przerwa | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Słyszenie i przekształcanie trudnych komunikatów. | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Budowanie atmosfery współpracy | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Narzędzia do budowania atmosfery współpracy | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Informacja zwrotna | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Budowanie postawy zaangażowania wśród dzieci lub współpracowników | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Ćwiczenia, podsumowanie szkolenia, rozdanie certyfikatów. | Prowadzący Joanna Młynarz | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Młynarz
rozwojowych. Wspiera ludzi w rozwoju osobistym i zawodowym, prowadząc sesje coachingowe i
szkolenia. Jest vice-dyrektorką Szkoły Trenerów Komunikacji opartej na Empatii (NVC Komunikacja bez przemocy). Odpowiada za
tworzenie i zmiany w programach szkoleń, przeprowadza rekrutację, prowadzi wybrane szkolenia, konsultacje oraz
superwizje.
Od 2001 roku pracuje jako trenerka i konsultantka biznesowa. Współtworzy i realizuje programy z zakresu
zarządzania zespołami, współpracy w zespole, komunikacji w relacjach oraz z zakresu kompetencji trenerskich i
facylitacyjnych. Interesuje ją praca z grupą w oparciu o proces, wspólne poszukiwanie rozwiązań i reagowanie na
to co dzieje się „tu i teraz”. Specjalizuje się w tematach dotyczących umiejętności interpersonalnych, komunikacji,
asertywności i radzenia sobie z konfliktem. Prowadzi mediacje w sytuacjach konfliktowych, facylituje spotkania
zespołów.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zarządzania doskonaliła w takich projektach jak: Bank Zachodni WBK – szkolenia
dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej (dyrektorzy i kierownicy oddziałów), grup High Potentials; Eurolot – rozwój
organizacji – współpraca z zarządem firmy; Netia – rozwój umiejętności zarządzania zmianą – szkolenia dla kadry
menedżerskiej; Ruch S.A. – rozwój
efektywności współpracy dla kierowników sprzedaży.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w których opisany jest program szkolenia wraz z zadaniami
Informacje dodatkowe
Podstawa prawna zwolnienia od podatku: paragraf 3, ust. 1, pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Usługodawca zwolniony podmiotowo z podatku od towaru i usług art. 113 ust.1 ustawy o VAT.