Kurs "Tester Manualny" - pakiet podstawowy dla osób indywidualnych [ONL_TEM_S_37]
Kurs "Tester Manualny" - pakiet podstawowy dla osób indywidualnych [ONL_TEM_S_37]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w kursie zapraszamy osoby nie mające doświadczenia w testowaniu, bez wykształcenia w podobnym kierunku, które chcą zdobyć doświadczenie zawodowe w branży IT. Kurs odpowiedni dla osób wyróżniających się cechami takimi jak komunikatywność, skrupulatność i dociekliwość.
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji08-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi65
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do przyswojenia podstaw manualnego testowania oprogramowania. Program kursu obejmuje zakres wiedzy wymagany na stanowisku Junior Tester Manualny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się uczestnik posługuje się wiedzą teoretyczną i znajomością podstaw testowania manualnego. Wykazuje przygotowanie merytoryczne na stanowisko Junior Tester Manualny | Kryteria weryfikacji - omawia zasady testowania, - rozróżnia typy i poziomy testów, - charakteryzuje techniki testowania, - rozróżnia narzędzia wspomagające testowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik wykazuje znajomość zasad i dobrych praktyk testów manualnych.Posługuje się technicznym językiem. | Kryteria weryfikacji - tworzy przypadki testowe,- wyszukuje i zgłasza błędy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Prework - materiały przygotowawcze przed kursem, które uczestnik opracowuje w sposób samodzielny. Szacunkowy czas pracy nad materiałami wynosi 40h.
Moduł 1: Warsztaty
Na początku modułu uczestnik odbywa pełny sprint Scrum’owy zespołu testowego, dzięki czemu dowie się, jak wygląda praca w firmach programistycznych. Uczestnik tworzy plan testów, przypadki oraz scenariusze testowe, a następnie krok po kroku testuje aplikację w poszukiwaniu błędów z wykorzystaniem popularnych narzędzi (JIRA).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do testów oprogramowania | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Agile i przypadek testowy | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przypadek testowy warsztat | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Bazy danych | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Zgłaszanie błędów | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Web Services i API | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Retesty | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Testowanie mobilne i raportowanie | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Egzamin końcowy | Prowadzący Michał Kasprzyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 796,75 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,77 PLN
- Koszt osobogodziny netto73,80 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Kasprzyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe, które są udostępniane drogą on-line poprzez dedykowaną, wewnętrzną platformę Coders Lab, służącą udostępnianiu treści edukacyjnych. Materiały zawierają m.in. quizy, prezentacje, zadania i odnośniki do artykułów oraz źródeł zewnętrznych dot. poruszanej tematyki. Po zakończonym kursie materiały pozostają cały czas dostępne dla uczestnika.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze szkoleniowej jest posiadanie własnego laptopa, znajomość języka angielskiego na poziomie B1 oraz posiadanie następujących warunków technicznych:
- usługa prowadzona za pośrednictwem technologii ZOOM
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:
- system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux
- procesor Intel i5 lub AMD A10
- minimum 4GB RAM
- 10 GB wolnego miejsca na dysku
- kamera internetowa (laptop lub USB)
- słuchawki i mikrofon systemu: Windows, MacOS
- zalecany drugi monitor - minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: instalacja aplikacji ZOOM oraz Slack (komunikator), przeglądarka internetowa
Informacje dodatkowe
Łącząc cechy szkół języków obcych i kursów zawodowych, Coders Lab oferuje nowoczesny i efektywny model edukacji.
Nasze kursy ukończyło już ponad 5 000 Absolwentów, którzy funkcjonują w branży IT jako programiści, testerzy oraz projektanci UX. Pracują w dużych, międzynarodowych korporacjach, lokalnych software-house’ach, ośrodkach badawczych lub po prostu w swoich domach jako freelancerzy.
Prowadzimy bardzo intensywne zajęcia od podstaw, podczas których rozwiążesz mnóstwo problemów pod okiem wykładowców praktyków. Większość naszych kursantów nigdy nie programowało, a dzięki nauce w Coders Lab w krótkim czasie rozpoczęli pracę w IT. Program kursu opracowaliśmy tak, abyś zdobył wiedzę i kwalifikacje, których aktualnie poszukują pracodawcy. W trakcie kursu zbudujesz swoje własne portfolio projektowe, które będzie Twoim atutem na rynku pracy.
W trakcie kursu otrzymasz wsparcie doświadczonych wykładowców. Pomogą Ci rozwiązać problemy, ale nigdy nie dadzą gotowych rozwiązań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
- usługa prowadzona za pośrednictwem technologii ZOOM
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:
- system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux
- procesor Intel i5 lub AMD A10
- minimum 4GB RAM
- 10 GB wolnego miejsca na dysku
- kamera internetowa (laptop lub USB)
- słuchawki i mikrofon systemu: Windows, MacOS
- zalecany drugi monitor - minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: instalacja aplikacji ZOOM oraz Slack (komunikator), przeglądarka internetowa