Coaching (kurs podstawowy)
Coaching (kurs podstawowy)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby fizyczne i przedsiębiorcy, którzy chcą zglębić wiedzę na temat coachingu i takiej formy pracy/rozmowy z ludźmi
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji18-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie do nabycia kompetencji coacha. Szkolenie dostarczy praktyczne narzędzia i metody pozwalające stosować coaching w pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna zasady efektywnej komunikacji. | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wie jak aktywnie słuchać i zadawać pytania. | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Informacje przekazuje jasno, klarownie i zrozumiale, panuje nad emocjami, | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna różne sposoby przekazywania informacji. | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentuje postawę otwartości, | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych. | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje korzyści i koszty wynikające z wprowadzenia metod rozwoju opartych na wewnętrznych zasobach organizacji (np. praca projektowa, koła jakości, mentoring). | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Postrzega rozwój jako wartość dla organizacji. | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się : Zna podstawowe teorie motywacji. | Kryteria weryfikacji poprawna odpowiedź na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 28 godzin.
Ramowy plan usługi:
1. Istota coachingu i jego zastosowanie w pracy, kluczowe kompetencje coacha.
1.1. Historia coachingu i definicja
1.2. Coaching a inne metody rozwojowe
1.3. Kiedy menedżer może sięgnąć po coaching
1.4. Opis kluczowych kompetencji ICF
1.5. Etyka w pracy coacha - kodeks etyczny, case study
2. Cele w coachingu, podstawowy model GROW.
2.1. Definiowanie celów i ich rola w procesie coachingu, motywacja w pracy
2.2. Cechy skutecznie zdefiniowanego celu
2.3. Od problemu do celu - praktyczne ćwiczenia
2.4. Pętla coachingu - ćwiczenie słuchania, zadawania pytań i odzwierciedlania
2.5. Model GROW - poszczególne etapy
2.6. Ćwiczenie modelu GROW w praktyce
3. Narzędzia do pracy z celem, motywacja w pracy
3.1. Rola marzeń w procesie coachingu
3.2. Praca z wizją klienta, jego dążeniem
3.3. Ćwiczenie w parach i informacja zwrotna - wizja 3 d
3.4. Piramida Dilts'a - kolejne etapy, dopasowanie pytań do danego etapu
3.5. Ćwiczenie w parach i informacja zwrotna - piramida Dilts'a
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Istota coachingu i jego zastosowanie w pracy, kluczowe kompetencje coacha | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Cele w coachingu, podstawowy model GROW. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Narzędzia do pracy z celem, motywacja w pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 520,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 520,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji elektronicznej na dysku google.
Uczestnicy dostana do nich indywidualny dostęp
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa jest stworzenie przez uczestnika szkolenia konta w Bazie Ustug Rozwojowych oraz wywiązanie się z warunków, które są przedstawione przez konkretnego Operatora, do którego przekazywane są dokumenty o dofinansowanie do danej usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
W związku z przyjętym zobowiązaniem w sprawie umożliwienia weryfikacji spełnienia warunków w miejscu świadczenia usługi informujemy o możliwości przeprowadzenia wizytacji usługi rozwojowej przez uprawnione instytucje (Zamawiający instytucjonalny, PARP, Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym, Operator).
Przedsiębiorce zobowiązany jest do zapewnienia udziału pracowników w usłudze rozwojowej na poziomie frekwencji nie mniejszym niz 80% w przypadku obecności pracownika w wymiarze mniejszym niż 80%, koszt uslugi rozwojowej nie podlega refundacji.
Obowązkiem uczestnika uslugi rozwojowej i przedsiębiorcy jest dopełnienie czynności związanych z oceną usługi przez Baze Uslug Rozwojowych po zakończeniu szkolenia.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat o jej ukończeniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Minimalne parametry potrzebne do obsługi komunikatora dla: a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64-1 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej b) komputery Mac Program Skype na komputer Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor Co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści / materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).