Design Thinking - rozwiązywanie problemów w kreatywny sposób (kurs podstawowy)
Design Thinking - rozwiązywanie problemów w kreatywny sposób (kurs podstawowy)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem nowych kompetencji z zakresu design thinking.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji05-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zostaje przygotowany do praktycznego zastosowania metody design thinking w pracy: w biznesie, edukacji czy organizacji pozarządowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje metodę i narzędzia stosowane w design thinking | Kryteria weryfikacji Rozumie i zna cel proponowanych technik pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Samodzielnie organizuje i moderuje warsztaty i procesy design thinking | Kryteria weryfikacji Potrafi samodzielnie przygotować oraz przeprowadzić wywiad pogłębiony. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje biznesowo metodę design thinking | Kryteria weryfikacji Rozróżnia warsztaty i procesy w projektach design thinking. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Współpracuje w zespole projektowym | Kryteria weryfikacji Pracuje zespołowo podczas ćwiczeń praktycznych, wspólnie wypracowując rozwiązania, z uwzględnieniem wszystkich członków zespołu. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program
- Jak budować zrozumienie problemu
- Jak dobierać efektywny zespół
- Kogo badać zgodnie z wytycznymi metody na etapie empatii?
- Jak przygotować wartościowy scenariusz badań?
- Jak przeprowadzać empatyczne wywiady w zespole? część I
- Jak przeprowadzać empatyczne wywiady w zespole? część II
- Jak pomóc zespołowi wybrać insighty i zdefiniować inspirujące klastry potrzeb?
- Jak przejść od klastrów potrzeb do definicji efektywnych wyzwań projektowych z uwzględnieniem celów projektu?
- Jak wspomagać zespół na etapie generowania pomysłów? Jak dobrać techniki kreatywne do tematu projektu?
- Jak przeprowadzić sprawną, zespołową selekcję pomysłów pasujących do celów projektów?
- Jak pomóc zespołowi rozwijać pomysły poprzez prototypowanie i testowanie?
- Jak opracować z zespołem wartościowe hipotezy badawcze?
- Jak dodatkowymi sposobami angażować zespół do działania?
- Podsumowanie kursu
- Test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Jak budować zrozumienie problemu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Jak dobierać efektywny zespół | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Kogo badać zgodnie z wytycznymi metody na etapie empatii? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Jak przygotować wartościowy scenariusz badań? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Jak przeprowadzać empatyczne wywiady w zespole? część I | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Jak przeprowadzać empatyczne wywiady w zespole? część II | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Jak pomóc zespołowi wybrać insighty i zdefiniować inspirujące klastry potrzeb? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Jak przejść od klastrów potrzeb do definicji efektywnych wyzwań projektowych z uwzględnieniem celów projektu? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Jak wspomagać zespół na etapie generowania pomysłów? Jak dobrać techniki kreatywne do tematu projektu? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Jak przeprowadzić sprawną, zespołową selekcję pomysłów pasujących do celów projektów? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Jak pomóc zespołowi rozwijać pomysły poprzez prototypowanie i testowanie? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Jak opracować z zespołem wartościowe hipotezy badawcze? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Jak dodatkowymi sposobami angażować zespół do działania? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Podsumowanie kursu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 520,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 520,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materialy dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikowi szkolenia w formie elektronicznej.
Materiały zostaną przesłane e-mailem na podany adres skrzynki elektronicznej uczestnika szkolenia.
Materiały dydaktyczne, które zostaną udostępnione uczestnikowi szkolenia to:
- prezentacje
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa jest stworzenie przez uczestnika szkolenia konta w Bazie Ustug Rozwojowych oraz wywiązanie się z warunków, które są przedstawione przez konkretnego Operatora, do którego przekazywane są dokumenty o dofinansowanie do danej usługi rozwojowe
Informacje dodatkowe
W związku z przyjętym zobowiązaniem w sprawie umożliwienia weryfikacji spełnienia warunków w miejscu świadczenia usługi informujemy o możliwości przeprowadzenia wizytacji usługi rozwojowej przez uprawnione instytucje (Zamawiający instytucjonalny, PARP, Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym, Operator).
Przedsiębiorce zobowiązany jest do zapewnienia udziału pracowników w usłudze rozwojowej na poziomie frekwencji nie mniejszym niz 80% w przypadku obecności pracownika w wymiarze mniejszym niż 80%, koszt uslugi rozwojowej nie podlega refundacji.
Obowązkiem uczestnika uslugi rozwojowej i przedsiębiorcy jest dopełnienie czynności związanych z oceną usługi przez Baze Uslug Rozwojowych po zakończeniu szkolenia.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat o jej ukończeniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Minimalne parametry potrzebne do obsługi komunikatora dla: a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64-1 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej b) komputery Mac Program Skype na komputer Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor Co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści / materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).