Instrukcja kancelaryjna i archiwizacja dokumentacji w systemie tradycyjnym i EZD - forma zdalna
Instrukcja kancelaryjna i archiwizacja dokumentacji w systemie tradycyjnym i EZD - forma zdalna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Podatki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla służb i księgowych zajmujących się ewidencją środków trwałych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji17-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zwrócenie uwagi na problemy, które mogą pojawić się w pracy dotyczące profesjonalnego sekretariatu i kancelarii urzęduEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uzyskanie wiedzy nt. prowadzenia Archiwum Zakładowego/Składnicy akt w podmiocie, w którym stosuje się EZD i w podmiocie tradycyjnym | Kryteria weryfikacji Uzyskanie wiedzy nt. prowadzenia Archiwum Zakładowego/Składnicy akt w podmiocie, w którym stosuje się EZD i w podmiocie tradycyjnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podstawowe przepisy prawne dotyczące zarządzania dokumentacją.
Normatywy kancelaryjno-archiwalne- jakie obowiązują w danej instytucji?
- Instrukcja Kancelaryjna
- Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt
- Instrukcja Archiwalna
Instrukcja kancelaryjna w systemie tradycyjnym i w systemie EZD.
Jednolity Rzeczowy Wykaz AKT
- budowa,
- poprawne odliczanie czasu przechowywania dokumentacji,
- uzupełnienie o nowe zadania
Podstawowe czynności kancelaryjne w EZD i systemie tradycyjnym.
- zadania kancelarii ogólnej- otwieranie przesyłek, rejestracja przesyłek ,skanowanie przesyłek (wyjątki), rozdział przesyłek, prowadzenie składów chronologicznych, prowadzenie składów informatycznych nośników danych.
- zadania pracowników merytorycznych (prowadzących sprawy)
- zadania kierowników komórek organizacyjnych.
Prowadzenie składu chronologicznego
Prowadzenie składu informatycznych nośników danych
Współdziałanie między komórkami własnego podmiotu – rozpowszechnianie i udostępnianie pism.
Archiwizacja akt spraw zakończonych przez pracownika merytorycznego i przekazanie do archiwum zakładowego/składnicy akt.
Warsztaty z instrukcji kancelaryjnej i archiwizacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Informacje organizacyjne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Podstawowe przepisy prawne dotyczące zarządzania dokumentacją. Normatywy kancelaryjno-archiwalne- jakie obowiązują w danej instytucji? | Prowadzący Ekspert ds. rachunkowości | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Instrukcja kancelaryjna w systemie tradycyjnym i w systemie EZD. Jednolity Rzeczowy Wykaz AKT | Prowadzący Ekspert ds. rachunkowości | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Podstawowe czynności kancelaryjne w EZD i systemie tradycyjnym. | Prowadzący Ekspert ds. rachunkowości | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Prowadzenie składu chronologicznego Prowadzenie składu informatycznych nośników danych Współdziałanie między komórkami własnego podmiotu – rozpowszechnianie i udostępnianie pism. | Prowadzący Ekspert ds. rachunkowości | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Archiwizacja akt spraw zakończonych przez pracownika merytorycznego i przekazanie do archiwum zakładowego/składnicy akt. | Prowadzący Ekspert ds. rachunkowości | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Warsztaty z instrukcji kancelaryjnej i archiwizacji. | Prowadzący Ekspert ds. rachunkowości | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto664,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto540,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ekspert ds. rachunkowości
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały dydaktyczne prowadzącego w formie elektronicznej
Warunki uczestnictwa
Na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące szkolenia. W przypadku potwierdzenia szkolenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne. Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie e-mail’a najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem na adres szkolenia@pcdk.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. W przypadku szkoleń wyjazdowych rezygnacji nie jest możliwa. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest wypełnienie i przesłanie faksem lub pocztą elektroniczną oświadczenia o zwolnieniu z VAT.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), informuję, że administratorem danych jest Centrum Doskonalenia Kompetencji Progressio sp. z o.o., ul. ul. Rakowicka 10B/4, 31-511 Kraków.
Informacje dodatkowe
Informujemy o rejestrowaniu/ nagrywaniu usługi na potrzeby usługodawcy i korzystającego z usługi jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalania efektów kształcenia.
Autorskie materiały dydaktyczne prowadzącego w wersji elektronicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne po stronie uczestnika - komputer, smartfon lub tablet podłaczony do internetu, przeglądarka Firefox lub Chrome.