KURS JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
KURS JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony dla osób przygotowujących się do pracy lub pracujących zawodowo, pragnących doskonalić umiejętności językowe w zakresie języka hiszpańskiego niezbędnego do komunikacji w środowisku zawodowym.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do stosowania praktycznych umiejętności językowych słuchaczy potrzebnych w pracy zawodowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po szkoleniu Uczestnik mówi w j. hiszpańskim na temat: marki, lokowania produktu oraz charakteryzuje podstawy działania rynku i struktur gramatycznych. Stosuje typowe zwroty dotyczące podróży służbowych, rozwiązywania problemów, zmian w środowisku pracy, organizacji służbowych spotkań, integracji wśród pracowników oraz reklamy i zarządzania kampaniami reklamowymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testu online, który sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Używa j. hiszpańskiego na temat opisywania trendów na rynkach oraz obrotu pieniędzmi, świadomości kulturowej w biznesie, podstawy wypowiedzi na międzynarodowych spotkaniach, zarządzania zasobami ludzkimi, rozmowy o pracę, rynków międzynarodowych, dylematów etycznych w biznesie oraz miejscu pracy, nielegalnego lub nieetycznego zachowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testu online, który sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Świadomie wykorzystuje swoją wiedzę i umiejętności, definiuje swoje potrzeby w zakresie samokształcenia, prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do testu online, który sprawdzi czy osiągnął założone efekty usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Marca - Marki – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. hiszpańskiego na temat: marki, lokowania produktu oraz podstaw
działania rynku, struktur gramatycznych
2. Viajes - Podróże – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. hiszpańskiego na temat słownictwa dotyczącego podróży służbowych
3. Cambios - Zmiany – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. hiszpańskiego na temat rozwiązywania problemów, omówiona zostanie
tematyka zmian w środowisku pracy, struktur gramatycznych
4. Organización - Organizacja – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. hiszpańskiego na temat słownictwa dotyczącego organizacji służbowych
spotkań, integracji wśród pracowników
5. Anuncio - Reklama – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. hiszpańskiego na temat reklamy oraz zarządzania kampaniami
reklamowymi
6. Dinero - Pieniądze – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. hiszpańskiego na temat opisywania trendów na rynkach oraz obrotu pieniędzmi
7. Cultura - Kultury – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu j. hiszpańskiego na temat świadomości kulturowej w biznesie, podstawy
wypowiedzi na międzynarodowych spotkaniach
8. Recursos humanos - Zasoby ludzkie – typowe zwroty
Uczestnik zdobędą wiedzę z zakresu j. hiszpańskiego na temat zarządzanie zasobami ludzkimi, rozmowy o pracę
9. Mercados internacionales - Rynki międzynarodowe – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu słownictwa j. hiszpańskiego na temat rynków międzynarodowych
10. Ética - Etyka – typowe zwroty
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu słownictwa j. hiszpańskiego na tematy dotyczącego dylematów etycznych w
biznesie oraz miejscu pracy, nielegalnego lub nieetycznego zachowania
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto76,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto76,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi otrzyma komplet materiałów szkoleniowych przygotowany przez Prowadzącego.
Informacje dodatkowe
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie bedzie prowadzone za pośrednictwem Platformy ClickMeeting.
Szkolenia na ClickMeeting nie wymagają instalowania żadnego programu, są transmitowane przez przeglądarkę. Bardzo ważne jest, żeby była ona zaktualizowana do najnowszej wersji (jeśli nie będzie aktualna, podczas testu nie pojawi się zielony “✓”). W razie potrzeby istnieje też możliwość pobrania aplikacji mobilnej i uczestniczenia w szkoleniu poprzez smartfon lub tablet.
Sprzęt jakim powinniem dysponować uczestnik szkolenia: komputer z procesorem 2-rdzeniowym 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps.
Najbezpieczniejszą opcją jest połączenie internetowe za pomocą kabla sieciowego. Gdy nie ma takiej możliwości i pozostaje korzystanie z WiFi, warto na czas szkolenia umieścić komputer jak najbliżej routera i zadbać, aby inni użytkownicy tej samej sieci WiFi ograniczyli w tym czasie aktywności mocno obciążające sieć (np. oglądanie filmów, rozmowy wideo lub pobieranie dużych plików). Jeśli jest taka możliwość zachęcamy do przetestowania połączenia w domu oraz miejscu pracy i uczestniczenia w szkoleniu z tego miejsca, w którym będzie lepszy Internet.
Jak dołączyć do spotkania: https://youtu.be/ZFWhNh2KHro, https://knowledge.clickmeeting.com/pl/infographic/jak-dolaczyc-do-wydarzenia-instrukcja-dla-uczestnika/
Link umożliwiający uczestnictwo w kursie ważny jest od dnia poprzedzającego rozpoczęcie kursu do zakończenia zajęć.